رزرو وقت مشاوره رایگان در خصوص راهنمایی صفر تا صد
سرمایه گذاری در قبرس شمالی و مهاجرت

فرم سرمایه گذاری

نام و نام خانوادگی

فهرست مطالب برای دسترسی سریع

قبرس شمالی - بهشت مدیترانه

جزیره رویایی قبرس شمالی

قبرس شمالی جزیره رویایی در نزدیکی یونان و ترکیه می باشد.این جزیره فوق العاده با آب و هوای مدیترانه ای و سواحل بینظیر و محیطی آرام و دیدنی در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. جزیره قبرس شمالی یکی از محبوب ترین مناطق برای سرمایه گذاری و خرید ملک در بین بسیاری از کشور های اروپایی، کانادا، آمریکا، ایران و ترکیه می باشد که به طور کلی اکثر پروژه های معتبر در این کشور در زمان پیش فروش کامل به فروش می رسند. علاوه بر این ها وجود دانشگاه های معتبر بین المللی یکی دیگر از دلایل عمده مهاجرت بسیاری از افراد به این جزیره دوست داشتنی می باشد.
زبان رسمی مردم در قبرس شمالی ترکی می باشد و واحد پول برای خرید های روزمره به لیر ترکیه می باشد که یکی از مزیت های زندگی در قبرس شمالی است. اما خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه گذاری در قبرس شمالی به پوند انگلستان می باشد که شما می توانید سرمایه ی خود را به یکی از قوی ترین واحدهای پولی دنیا تبدیل کنید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

امروزه قبرس شمالی یکی از کشور های محبوب در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد که هر ساله به تعداد سرمایه گذاران خارجی در این کشور اضافه می شود. بیشتر خریداران و سرمایه گذاران ملک در قبرس شمالی از کشور های آلمان، روسیه، انگلستان، ترکیه و ایران می باشند.

از مهم ترین دلایل محبوبیت قبرس شمالی : قیمت مناسب ملک، نرخ مالیات در قبرس شمالی، پتانسیل های رشد ارزش ملک، آینده رو به رشد ، آب و هوای مدیترانه ای، امنیت، کیفیت پروژه ها، حفظ ارزش سرمایه، بازگشت سرمایه مورد قبول از طریق اجاره و... را می توان نام برد. وجود پروژه های رویایی با امکانات کامل رفاهی برای داشتن یک زندگی لوکس و آرام یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضا برای خرید ملک در قبرس شمالی است.

از مزایای مهم سرمایه گذاری در قبرس شمالی می توان به تمامیت ارضی این جزیره اشاره کرد که شما با سرمایه گذاری در قبرس شمالی ملک ۱۰۰ درصدی ملک خود هستید. یکی دیگر از قوانین محبوب که برگرفته از قانون اساسی انگلستان است این هست که شما تنها با پرداخت ۳۵ درصد از ارزش ملک خود به طور کامل مالک آن ملک هستید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

گرفتن اقامت قبرس شمالی:

با خرید ملک در قبرس شمالی، امکان اخذ اقامت برای شخص خریدار و اعضای خانواده او فراهم می‌شود. علاوه بر این، پس از گذشت شش ماه از زمان صدور کارت اقامت، امکان درخواست ویزای شینگن و ویزای کشورهای آمریکایی نیز وجود دارد.

افتتاح حساب بانکی:

با دریافت کارت اقامت در قبرس شمالی، شما می‌توانید حساب بانکی در بانک‌های محلی مانند ایش بانک و کپیتال بانک باز کنید. همچنین، امکان استفاده از حساب‌های ارزی مانند دلار، پوند و یورو نیز در این کشور وجود دارد.

مالیات:

میزان مالیات در قبرس شمالی بسیار پایین است و تنها یک بار برای همیشه پرداخت می‌شود. این نکته سبب جلب بسیاری از سرمایه‌گذاران اروپایی به این کشور شده است.

قوانین:

در قبرس شمالی برخلاف بسیاری از کشور هخا قانون تمامیت ارضی و عرصه و عیان وجود دارد و شمامالک صد پدر صدی ملک خود هستید و برخلاف بسیاری از کشور ها که ملک ۹۹ ساله است در کشور قبرس شمالی شما خاک را خریداری میکنید. 

به طور کلی قوانین قبرس شمالی برگرفته از قانون اساسی کشور انگلستان می باشد و به همین دلیل شما تنها با پرداخت ۳۵ درصد از ارزش ملک خود به طول کامل صاحب آن ملک می باشید.

رشد سرمایه چشمگیر:

بر اساس آمارهای منتشر شده به طور متوسط قیمت ملک‌های قبرس شمالی در طول چند سال اخیر حدود 150 درصد افزایش را تجربه کرده اند! به همین دلیل خرید ملک در این کشور بسیار سودآور بوده و مزایای بسیاری را برای سرمایه گذاران به دنبال دارد و علاقه و نگاه های سرمایه گذاران را به خودش جذب کرده است! عوامل مختلفی در افزایش قیمت ملک‌ های قبرس شمالی دست دارند، از برخی از این دلایل می‌توان به افزایش تقاضا، بهبود زیرساخت‌ های قبرس شمالی، توسعه و رونمایی از پروژه‌ های بزرگ، تحولات سیاسی، اقتصادی و تورم و نوسانات ارزی اشاره کرد.

قیمت و شرایط پرداخت :

با توجه به این نکته که در دنیا تنها ۵ کشور اسپانیا، پرتغال، یونان، قبرس شمالی و برخی مناطق ترکیه طبق قانون عرصه و عیان به مهاجرین ملک می فروشند. اما قیمت خرید ملک در قبرس شمالی به طور قابل توجهی پایین‌تر و مناسب‌تر از بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله اسپانیا، پرتغال، یونان و برخی مناطق ترکیه است. همچنین در این جزیره تمامی کمپانی های بزرگ ساختمانی امکان پرداخت اقساط بلند مدت از ۲ سال تا ۱۰ سال را برای سرمایه گذاران فراهم کرده اند.

امنیت بالا:

در سال 2015-2016، قبرس شمالی به عنوان جزیره‌ای امن ترین در جهان شناخته شد و در سال 2020، در مجله اکسپرس انگلستان به عنوان پنجمین کشور امن در جهان معرفی شد.

سطح رضایتمندی زندگی:

در سال 2019، نشریه بلومبرگ آمریکا سطح رضایت‌مندی زندگی را اعلام کرد و قبرس با رتبه 7.5 از 10 به عنوان یکی از کشورهای با سطح رضایت‌مندی بالا در اروپا شناخته شد. در حالی که کشور صنعتی آلمان را رتبه ۷ از ۱۰ معرفی گردیده.

محصولات ارگانیک:

قبرس شمالی با داشتن آب و هوای فوق العاده دارای صنعت کشاورزی قوی و پر رونقی است که به طور کلی محصولات دامی و کشاورزی در قبرس شمالی کاملا ارگانیت هستند و سطح کیفیت محصولات بسیار متفاوت است

بررسی رشد قیمت املاک در قبرس شمالی

نمودار رشد قیمتی ملک در قبرس شمالی

در نمودار بالا به طور میانگین رشد قیمت املاک از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۲۳ بررسی شده است که ستون زرد رنگ مربوط به واحد های یک خواب و ستون آبی رنگ مربوط به واحد های دو خواب و ستون دیگر مربوط به واحد های سه خواب می باشد. لازم به ذکر است که قیمت ها به پوند انگلستان است. و در صورت تبدیل به تومان افزایش سرمایه چشمگیری را در این بازده زمانی می توان مشاهده کرد.

رزرو وقت مشاوره تخصصی در خصوص سرمایه گذاری در قبرس شمالی

فرم جشنواره

نام و نام خانوادگی

بد نیست بررسی کنید

تحلیل بازده سرمایه گذاری در خرید خانه در منطقه‌ های مختلف قبرس شمالی
سرمایه گذاری
رفاه زندگی در قبرس شمالی
خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی، یکی از روش‌های جذاب و پرطرفدار برای اخذ اقامت قبرس شمالی است. خرید خانه به عنوان یک سرمایه‌گذاری نه تنها فرصتی برای دستیابی به منزل در جزیره ای مدیترانه ای را فراهم می‌کند، بلکه از طریق این مسیر می‌توان به اقامت قبرس شمالی نیز دست یافت. از مزایای دریافت اقامت قبرس که شامل : تحصیل رایگان فرزندان، بیمه درمانی رایگان در بیمارستان های دولتی، امکان افتتاح حساب بین المللی در بانک های قبرس شمالی بهره مند شوید. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در قبرس شمالی، ارزش ملک‌ها به طور سالانه به نرخ ۱۵ تا ۳۰ درصدی افزایش می‌یابد. این افزایش ارزش ملک به شما امکان می‌دهد تا سود خوبی از سرمایه‌گذاری خود در این بازار داشته باشید.

امکان اجاره خانه و درآمد به پوند انگلستان :

امروزه قبرس شمالی به یکی از مناطق محبوب برای گردشگری و دانشجویی تبدیل شده است. بازار اجاره و املاک در اینجا با توجه به افزایش جمعیت رونق دارد. با خرید خانه در قبرس شمالی، شما میتوانید به راحتی ملک خود را به پوند اجاره دهید. همچنین علاوه بر حفظ ارزش ملک خود به پوند با اجاره ملک خود به درآمد برسید.

جشنواره های هلدینگ بزرگ ما

فرصت های ویژه

جشنواره های بزرگ با شرایط ویژه و مزایای فوق العاده که به سرمایه گذاران این امکان را میدهیم تا در کنار سود حاصل از سرمایه گذاری در قبرس شمالی از مزایا و هدایای جشنواره های ما نیز بهره مند شوند

مراحل سرمایه گذاری

مراحل استفاده از تور سرمایه گذاری در قبرس شمالی

img

مرحله 01

پس از ثبت درخواست مشاوره از طریق فرم تماس کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن جهت توضیحات کامل و مشاوره رایگان درباره قبرس شمالی با شما تماس می گیرند.

img

مرحله 02

پس از دریافت مشاوره و رزرو بلیت هواپیما، شما می توانید از طریق کارشناسان ما با فرستادن بلیت خود از امکانات تور ۳ روزه رایگان ما و اقامت در بهترین هتل های قبرس شمالی به همراه خانواده خود بهره مند شوید.

img

مرحله 03

هلدینگ ما از صفر تا صد و از ابتدای ورود به قبرس شمالی همراه شما خواهد بود تا بهترین انتخاب را جهت سرمایه گذاری در قبرس شمالی داشته باشید

شرکت سرمایه گذاری ظهوریان

تیم بزرگ شرکت سرمایه گذاری ظهوریان با استفاده از دانش و تخصص خود در زمینه سرمایه گذاری و ارائه بهترین پیشنهادات خرید ملک در قبرس شمالی، شما را از ابتدای راه همراهی می کنیم.

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد سرمایه گذاری و خرید ملک قبرس شمالی

امروزه سرمایه گذاری در قبرس شمالی جزو یکی از برترین و محبوب ترین انتخاب ها در بین مردم شده است. ما در اینجا برخی از سوالات پر تکرار شما را پاسخ می دهیم. می توانید با تماس با کارشناسان ما بهترین انتخاب را در رابطه با سرمایه گذاری و مهاجرت به قبرس شمالی داشته باشید. 

آیا با خرید ملک در قبرس شمالی می توان اقامت قبرس را گرفت؟ ایا با خرید ملک اعضا خانواده هم اقامت می گیرند؟
با توجه به پیروی از قانون اساسی انگلستان در قبرس شمالی شما تنها با پرداخت ۳۵٪ ارزش ملک ،صاحب ملک می شوید و اقامت خود و خانواده را دریافت می کنید و مابقی ارزش ملک را به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره پرداخت می کنید.
هزینه تحصیل فرزندان در قبرس چقدر است؟
با گرفتن اقامت قبرس هزینه تحصیل فرزندان تا دانشگاه رایگان است.
آیا قبرس شمالی مکانی مناسب برای زندگی است؟
قبرس شمالی دارای مزیت های زیادی برای زندگی و سرمایه گذاری است. هزینه های نسبتا پایین در مقایسه با کشور های اروپایی، آب و هوای مناسب، وجود مدارس فوق العاده و بین المللی در قبرس شمالی محصولات ارگانیت ، امنیت فوق العاده و محیطی آرام از دلایل عمده محبوبیت قبرس شمالی برای زندگی هستند.
حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی چه قدر است؟
به طور کلی قانونی برای حداقل مبلغ سرمایه گذاری در قبرس شمالی وجود ندارد و شما می توانید با هر مبلغی سرمایه گذاری کنید اما به طور میانگین قیمت یک واحد سوییت در قبرس شماتلی از ۸۰ هزار پوند شروع می شود.
img
img
img

بد نیست بررسی کنید

مقایسه کامل زندگی در قبرس شمالی با ایران
قبرس شمالی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.