مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

 

امروزه، قبرس شمالی به یکی از جزایر محبوب برای خرید ملک و مهاجرت تبدیل شده است. در این مقاله، تمرکز ما بر بررسی مزایای سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی خواهد بود.

 

گرفتن اقامت این کشور:

با خرید ملک در قبرس شمالی، امکان اخذ اقامت برای شخص خریدار و اعضای خانواده او فراهم می‌شود. علاوه بر این، پس از گذشت شش ماه از زمان صدور کارت اقامت، امکان درخواست ویزای شینگن و ویزای کشورهای آمریکایی نیز وجود دارد.

افتتاح حساب بانکی:

با دریافت کارت اقامت در قبرس شمالی، شما می‌توانید حساب بانکی در بانک‌های محلی مانند ایش بانک و کپیتال بانک باز کنید. همچنین، امکان استفاده از حساب‌های ارزی مانند دلار، پوند و یورو نیز در این کشور وجود دارد.

 

مالیات:

میزان مالیات در قبرس شمالی بسیار پایین است و تنها یک بار برای همیشه پرداخت می‌شود. این نکته سبب جلب بسیاری از سرمایه‌گذاران اروپایی به این کشور شده است.

قوانین:

در سال 2003، قبرس شمالی به الحاقیه اتحادیه اروپا پیوست و تمامی قوانین اساسی این کشور برگرفته از قوانین انگلستان است.

رشد سرمایه:

سرمایه‌گذاران در قبرس شمالی از رشد چشمگیری در سود سرمایه‌گذاری خود برخوردار خواهند بود. به عنوان مثال، برخی از پروژه‌های ساختمانی معروف در این کشور به تخمین سود 20 تا 50 درصدی از سرمایه‌گذاری از زمان شروع پروژه تا تحویل ملک دست می‌دهند.

.

قیمت و شرایط پرداخت :

با توجه به این نکته که در دنیا تنها
۵ کشور اسپانیا، پرتغال، یونان، قبرس شمالی و برخی مناطق ترکیه طبق قانون عرصه و عیان به مهاجرین ملک می فروشند. اما قیمت خرید ملک در قبرس شمالی به طور قابل توجهی پایین‌تر و مناسب‌تر از بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله اسپانیا، پرتغال، یونان و برخی مناطق ترکیه است.

امنیت بالا:

در سال 2015-2016، قبرس شمالی به عنوان جزیره‌ای امن ترین در جهان شناخته شد و در سال 2020، در مجله اکسپرس انگلستان به عنوان پنجمین کشور امن در جهان معرفی شد.

از لحاظ آب و هوای :

در جزیره قبرس، هوا معتدل مدیترانه‌ای است و 8 ماه از سال هوا به‌طور معتدل است. دو ماه دیگر پیک گرما با حداکثر دمای 40 درجه و دو ماه پیک سرما با حداقل دمای 2 درجه وجود دارد.

امنیت سرمایه گذاری در قبرس شمالی :

بر اساس نشریه فوربس در سال 2021، منطقه اسکله در قبرس شمالی به عنوان یکی از پنج منطقه امن برای سرمایه‌گذاری در جهان معرفی شد.

سطح رضایتمندی زندگی:

در سال 2019، نشریه بلومبرگ آمریکا سطح رضایت‌مندی زندگی را اعلام کرد و قبرس با رتبه 7.5 از 10 به عنوان یکی از کشورهای با سطح رضایت‌مندی بالا در اروپا شناخته شد. در حالی که کشور صنعتی آلمان را رتبه ۷ از ۱۰ معرفی گردیده.

صنعت توریسم:

 قبرس شمالی منطقه توریستی ودانشجویی است و علاوه بر این موقعیت دارای بیمارستان خصوصی IVF مجهز به آخرین تجهیزات روز دنیا می باشد که سالانه میزبان افراد زیادی از سراسر دنیا قرار میگیرد.

محصولات ارگانیک:

با آب و هوای مطلوب و موقعیت جغرافیایی مناسب، قبرس شمالی برای کشت محصولات زراعی و پرورش دام مناسب است.

شرکت سرمایه گذاری ظهوریان

Post a comment

Your email address will not be published.