سرمایه گذاری در قبرس شمالی

نکات کلی در مورد سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی

در این مقاله، به بررسی نکات کلی و خلاصه در مورد سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی می‌پردازیم.

✅ قیمت‌گذاری ملک در قبرس شمالی به پوند انگلستان هست یعنی شما با سرمایه گذاری در قبرس شمالی سرمایه تون رو به پوند انگلستان حفظ میکنید.

✅نکته قابل توجه دیگه این هست که  اجاره ملک در قبرس شمالی هم به پوند انگلستان هست.

✅شما اینجا یکبار برای همیشه مالیات پرداخت می کنین در صورتی که در بسیاری از کشور های اروپایی سالیانه برای ملک و سرمایتون باید مالیات پرداخت کنید.

✅امروزه قبرس شمالی به یکی از کشور های محبوب خرید ملک در بین اروپایی ها و ایرانی ها تبدیل شده وبه همین دلیل ارزش ملک در قبرس شمالی رشد سالیانه ۳۰ تا ۵۰ درصدی داشته است.

پروژه هتل مسکونی یک نمونه از پروژه های موفق در قبرس شمالی با رشد ارزش ۶۰ درصدی است.

❌ نکته مهم ❌

✅ با پرداخت تنها 35٪ از ارزش ملک، فرآیند اقامت شما آغاز می‌شود و مابقی مبلغ ملک را می‌توانید به صورت اقساط بلندمدت و بدون بهره پرداخت کنید.

✅ با توجه به افزایش تقاضا برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، پروژه‌های جدید و پیش‌فروش بسیاری وجود دارد که توسط شرکت‌های سازنده معتبر ارائه می‌شوند و شرایط پرداخت اقساطی استثنایی دارند. همچنین پروژه‌های آماده تحویل با شرایط پرداخت نقدی نیز موجود هستند. لازم به ذکر است که برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، خرید پروژه‌ها به صورت پیش‌فروش توصیه می‌شود.

✅ پنجمین جزیره امن در دنیا است.

✅ به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، قبرس شمالی در تمام ماه‌های سال گردشگران زیادی را جذب می‌کند، که منجر به رونق بازار اجاره ملک می‌شود.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دریافت مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی

شرکت سرمایه گذاری ظهوریان

Post a comment

Your email address will not be published.