خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی : فرصت ها و مزایا

خرید ملک در قبرس شمالی، یکی از روش‌های جذاب و پرطرفدار برای اخذ اقامت قبرس شمالی است. خرید خانه به عنوان یک سرمایه‌گذاری نه تنها فرصتی برای دستیابی به منزل در جزیره ای مدیترانه ای را فراهم می‌کند، بلکه از طریق این مسیر می‌توان به اقامت قبرس شمالی نیز دست یافت. در این مقاله به بررسی مزایا و فرصت های خرید خانه در قبرس شمالی میپردازیم

اخذ اقامت با خرید خانه در قبرس شمالی

با خرید ملک شما میتوانید اقامت قبرس شمالی را برای خود و فرزندان زیر ۱۸ سال دریافت کنید و از مزایای دریافت اقامت قبرس که شامل : تحصیل رایگان فرزندان، بیمه درمانی رایگان در بیمارستان های دولتی، امکان افتتاح حساب بین المللی در بانک های قبرس شمالی بهره مند شوید.

سرمایه‌گذاری در ملک 

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در قبرس شمالی، ارزش ملک‌ها به طور سالانه به نرخ ۱۵ تا ۳۰ درصدی افزایش می‌یابد. این افزایش ارزش ملک به شما امکان می‌دهد تا سود خوبی از سرمایه‌گذاری خود در این بازار داشته باشید.

زندگی درمحیطی امن با آب و هوای مدیترانه ای:

آب و هوای مدیترانه‌ای، ساحل‌های زیبا، و مناظر طبیعی دل‌نشینی از ویژگی های قبرس شمالی است. خرید خانه در این منطقه به شما فرصت می‌دهد تا در یک محیط آرام و خوش‌آب‌ وهوا زندگی کنید. همچنین قبرس شمالی پنجمین جزیره امن در دنیا است که محیطی آرام و مناسب زندگی خانوادگی و آینده فرزندانتان را فراهم میکند.

امکان اجاره خانه و درآمد به پوند انگلستان :

امروزه قبرس شمالی به یکی از مناطق محبوب برای گردشگری و دانشجویی تبدیل شده است. بازار اجاره و املاک در اینجا با توجه به افزایش جمعیت رونق دارد. با خرید خانه در قبرس شمالی، شما میتوانید به راحتی ملک خود را به پوند اجاره دهید. همچنین علاوه بر حفظ ارزش ملک خود به پوند با اجاره ملک خود به درآمد برسید.

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

درنهایت، خرید خانه در قبرس شمالی می‌تواند یک گزینه جذاب برای مهاجران باشد که به دنبال فرصت‌های اقتصادی، اقامت در منطقه زیبا و سرمایه‌گذاری موفق در بازار ملک هستند. اما قبل از هر گونه تصمیم‌گیری، مشاوره حرفه‌ای و دقیق با متخصصان در این زمینه بسیار اهمیت دارد تا از تمامی جنبه‌ها و مسائل مرتبط با خرید ملک در این کشور آگاهی کامل داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در قبرس شمالی شماره تماس خود را قرار دهید تا کارشناسنان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

 

    شرکت سرمایه گذاری ظهوریان

    Post a comment

    Your email address will not be published.