اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

آیا تاکنون به اقامت در کشور دیگر فکر کرده‌اید؟ به‌نظر شما زندگی در قبرس شمالی چگونه است؟ قبرس شمالی یکی از محبوب‌ترین کشور‌های است که به سبب شرایطی که دارد، به یکی از بهترین مقصدها برای مهاجرین تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند هدف اشخاص از مهاجرت به کشور قبرس شمالی چیست، شرایط زندگی در این کشور به شکلی است که هرکسی می‌تواند با روش‌های بسیار ساده، اقامت این کشور را به دست بیاورد. یکی از همین روش‌های ساده، اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی است.

اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی دارای مزیت‌های متعددی است که باعث شهرت و محبوبیت آن شده است. از آنجایی که کیفیت زندگی در قبرس شمالی کاملا مناسب است، بسیاری از ایرانیان و حتی ساکنین در کشورهای همسایه به مهاجرت به این کشور علاقه‌مند هستند. پس قصد داریم با بررسی اقامت سرمایه گذاری در قبرس شمالی، یکی از بهترین شیوه‌های اخذ اقامت در کشوری مانند قبرس شمالی را بشناسیم.

اقامت کشور قبرس شمالی

اقامت کشور قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی، کشوری محبوب برای ایرانیان

مهاجرت و اقامت در کشوری دیگر، از آن دسته کارهای است که زندگی انسان را به صورت کامل تغییر می‌دهد. البته که اشخاص خودشان به این تغییرات گسترده علاقه‌مند هستند، اما به‌هرصورت تغییراتی که در زندگی انسان ایجاد می‌شود بسیاری از روتین‌های اصلی زندگی را جابجا می‌کند. کشور قبرس شمالی به سبب امکانات و خدمات خوبی که دارد، به‌عنوان یک مقصد محبوب برای مهاجرین ایرانی محسوب می‌شود. شهرهای قبرس شمالی دارای امکانات بسیار خوبی برای زندگی هستند. همچنین امنیت این کشور مثال زدنی بوده و هرکسی می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز به قدم زنی یا پیاده‌روی در خیابان برود.

اما جدا از اینکه شرایط زندگی در کشور قبرس شمالی بسیار مناسب است، باید به این نکته هم اشاره کنیم که شرایط اقتصادی این کشور برای ایرانیان کاملا مناسب است. درواقع دولت قبرس شمالی با ایجاد شرایط مناسب برای مهاجرین خود، به آنها کمک می‌کند که اقامت این کشور را به سادگی به دست بیاورند. البته که برای دریافت این اقامت باید کارهای مشخصی را انجام دهند.

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی یکی از همین کارها است که می‌توانند به واسطه آن اقامت قبرس را به دست بیاورند. درواقع اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی یکی از بهترین و سودمندترین شیوه‌های مهاجرت به این کشور است.

اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

احتمالا تاکنون چیزهای درمورد اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی شنیده‌اید. کشور قبرس شمالی به مهاجرین خود راه‌های متفاوتی را نشان داده که می‌توانند از طریق آن اقامت دائمی کشور قبرس را دریافت کنند. در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم:

اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

اولین مورد که باید به آن اشاره کنیم، اقامت سرمایه گذاری در قبرس شمالی است. درواقع اشخاص می‌توانند به‌واسطه سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف اقامت کشور قبرس را به دست بیاورند. سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی با انجام کارهای مانند خرید ملک در قبرس شمالی یا مشارکت در کسب‌و‌کارهای مختلف امکان‌پذیر است.

درواقع اشخاص می‌توانند با خرج کردن سرمایه خود در پروژه‌های مختلف، اقامت دائمی این کشور را به دست بیاورند. دولت قبرس شمالی برای رشد اقتصاد خود از سرمایه‌گذاران حمایت کرده و اقامت این کشور را طی روند ساده‌تری به آنها ارائه می‌دهد.

اقامت خرید ملک در قبرس شمالی

دومین امر در اقامت در قبرس شمالی، که نوعی از سرمایه‌گذاری هم محسوب می‌شود. اقامت خرید ملک در قبرس شمالی است. بدین ترتیب که اشخاص ملک‌های که ارزش آنها بیش‌تر از 125.000 یورو است را خریداری کرده و با ثبت ان به نام خود، اقامت کشور قبرس شمالی را به دست می‌آورند.

از آنجایی که خرید ملک نوعی از سرمایه گذاری هم محسوب می‌شود، می‌توان گفت خرید ملک به عنوان یک اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی است. بدین صورت که اشخاص با خرید ملک در قبرس شمالی سرمایه‌گذاری کرده و اقامت این کشور را به دست می‌آورند.

شیوه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی

شیوه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی

اقامت تجاری در قبرس شمالی

یکی دیگر از مواردی که ارتباط مستقیمی با اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی دارد، اقامت تجاری است. طی این شیوه از اقامت اشخاص با تاسیس تجارت و کسب‌و‌کار خود، شرکت یا برند جدیدی را در قبرس شمالی ثبت می‌کنند. بدین ترتیب می‌تواند با انجام کارهای اداری، اقامت کشور قبرس شمالی را به دست بیاورند.

اقامت ازدواج در قبرس شمالی

یکی از رایج‌ترین موضوعاتی که در اقامت به کشور قبرس شمالی رخ می‌دهد، اقامت از طریق ازدواج است. طی این شیوه اشخاص با یک شهروند مقیم قبرس ازدواج کرده و به سبب نسبت نزدیکی که با وی دارند، اقامت کشور قبرس شمالی را به دست می‌آورند. از آنجایی که این روش نیازی به سرمایه و دارایی خاصی ندارند، بسیاری از این روش به هدف کلاهبرداری یا رسیدن به اقامت قبرس استفاده می‌کنند.

چرا قبرس شمالی را برای اقامت سرمایه گذاری انتخاب می کنیم؟

امروزه در بسیاری از کشورهای جهان شرایطی وجود دارد که می‌تواند محیط خوبی برای سرمایه گذاری باشد. اما به‌نظر شما چرا قبرس شمالی محیط مناسبی برای اقامت سرمایه گذاری است؟ اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی علاوه بر اینکه اقامت دائمی این کشور را در پی دارد، مزیت‌های مانند سوددهی بسیار عالی و سرمایه‌گذاری بلندمدت را هم شامل می‌شود.

سوددهی بسیار عالی زمانی رقم می‌خورد که اشخاص اقدام به ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی کنند. درواقع شرکت‌های تازه تاسیسی که توسط مهاجرین ثبت شده باشند، نیازی به پرداخت مالیات نداشته و می‌توانند بخش وسیعی از درآمد خود را ذخیره کنند. علاوه بر آن، انجام سرمایه‌گذاری‌های متفاوتی مانند خرید ملکف به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت شناخته می‌شود.

اما به‌نظر شما علت این امر چیست؟ امروزه باتوجه به اینکه کشور قبرس شمالی در حال رشد و توسعه است، ارزش ملک‌های آن هم بسیار بیشتر خواهد شد. در حال حاضر هزینه زندگی و خرید ملک در کشور قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورها بسیار مناسب است، اما باتوجه به بازارهای ملکی این کشور، ارزش ملک در کشور قبرس شمالی در آینده رشد بسیار خوبی خواهد داشت.

میزان هزینه لازم برای اقامت سرمایه گذاری در قبرس

دریافت اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی دارای عوامل مشخصی است که هرکدام از آنها هزینه مشخصی دارند. البته که هزینه‌های برخی از این موارد گاها متفاوت است. اما معیارهای تعیین هزینه برای اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی ثابت است:

  • هزینه استخدام وکیل
  • هزینه خرید اوراق و سرمایه‌گذاری در بازارهای ارزی
  • هزینه خرید ملک برای بازارهای ملکی
  • هزینه‌های ضروری برای اخذ اقامت دائمی
سرمایه گذاری در قبرس

سرمایه گذاری در قبرس

سخن آخر

مهاجرت و اقامت در کشوری مانند قبرس شمالی، با این شرایط و وضعیت مساعد، قطعا از جمله کارهای است که می‌تواند سوددهی بسیار خوبی برای صاحبان خود داشته باشد. اما نکته مهمی که وجود دارد، این است که هرکاری، آنهم فعالیت‌های مهمی مانند اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی نیازمند اطلاعات درست و دقیق است. به همین سبب توصیه می‌کنیم تمام موارد ذکر شده در این مقاله را به درستی مطالعه کرده و به ذهن بسپارید.

همچنین می‌توانید برای اخذ اطلاعات بیشتر در عرصه اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی با مشاورین ما در شرکت ظهوریان تماس گرفته و از راهنمایی‌های آنها برای اقامت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.