رزرو وقت مشاوره در خصوص استفاده از تور رایگان نوروز در قبرس شمالی

فرم تور سرمایه گذاری در قبرس شمالی

نام و نام خانوادگی

مراحل سرمایه گذاری

مراحل استفاده از تور سرمایه گذاری در قبرس شمالی

img

مرحله 01

پس از ثبت درخواست مشاوره از طریق فرم تماس کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن جهت توضیحات کامل و مشاوره رایگان درباره قبرس شمالی با شما تماس می گیرند.

img

مرحله 02

پس از دریافت مشاوره و رزرو بلیت هواپیما، شما می توانید از طریق کارشناسان ما با فرستادن بلیت خود از امکانات تور 4 روزه رایگان ما و اقامت در بهترین هتل های قبرس شمالی به همراه خانواده خود بهره مند شوید.

img

مرحله 03

هلدینگ ما از صفر تا صد و از ابتدای ورود به قبرس شمالی همراه شما خواهد بود تا بهترین انتخاب را جهت سرمایه گذاری در قبرس شمالی داشته باشید

قبرس شمالی - بهشت مدیترانه

جزیره رویایی قبرس شمالی

قبرس شمالی جزیره رویایی در نزدیکی یونان و ترکیه می باشد.این جزیره فوق العاده با آب و هوای مدیترانه ای و سواحل بینظیر و محیطی آرام و دیدنی در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. جزیره قبرس شمالی یکی از محبوب ترین مناطق برای سرمایه گذاری و خرید ملک در بین بسیاری از کشور های اروپایی، کانادا، آمریکا، ایران و ترکیه می باشد که به طور کلی اکثر پروژه های معتبر در این کشور در زمان پیش فروش کامل به فروش می رسند. علاوه بر این ها وجود دانشگاه های معتبر بین المللی یکی دیگر از دلایل عمده مهاجرت بسیاری از افراد به این جزیره دوست داشتنی می باشد.
زبان رسمی مردم در قبرس شمالی ترکی می باشد و واحد پول برای خرید های روزمره به لیر ترکیه می باشد که یکی از مزیت های زندگی در قبرس شمالی است. اما خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه گذاری در قبرس شمالی به پوند انگلستان می باشد که شما می توانید سرمایه ی خود را به یکی از قوی ترین واحدهای پولی دنیا تبدیل کنید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

امروزه قبرس شمالی یکی از کشور های محبوب در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد که هر ساله به تعداد سرمایه گذاران خارجی در این کشور اضافه می شود. بیشتر خریداران و سرمایه گذاران ملک در قبرس شمالی از کشور های آلمان، روسیه، انگلستان، ترکیه و ایران می باشند.

از مهم ترین دلایل محبوبیت قبرس شمالی : قیمت مناسب ملک، نرخ مالیات در قبرس شمالی، پتانسیل های رشد ارزش ملک، آینده رو به رشد ، آب و هوای مدیترانه ای، امنیت، کیفیت پروژه ها، حفظ ارزش سرمایه به پوند انگلستان، بازگشت سرمایه مورد قبول از طریق اجاره و... را می توان نام برد. وجود پروژه های رویایی با امکانات کامل رفاهی برای داشتن یک زندگی لوکس و آرام یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضا برای خرید ملک در قبرس شمالی است.

از مزایای مهم سرمایه گذاری در قبرس شمالی می توان به تمامیت ارضی این جزیره اشاره کرد که شما با سرمایه گذاری در قبرس شمالی مالک ۱۰۰ درصدی ملک خود هستید. یکی دیگر از قوانین محبوب که برگرفته از قانون اساسی انگلستان است این هست که شما تنها با پرداخت ۳۵ درصد از ارزش ملک خود به طور کامل مالک آن ملک هستید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

شرکت سرمایه گذاری ظهوریان

تیم بزرگ شرکت سرمایه گذاری ظهوریان با استفاده از دانش و تخصص خود در زمینه سرمایه گذاری و ارائه بهترین پیشنهادات خرید ملک در قبرس شمالی، شما را از ابتدای راه همراهی می کنیم.