املاک قبرس شمالی

املاک در قبرس شمالی

قبرس شمالی، که به مروارید مدیترانه معروف است در رتبه بندی کشورها ی امن جهان دارای جایگاه پنجم است؛ این به معنای وجود امنیت در تمامی زمینه ها خصوصا زمینه ی اقتصادیست. پارادایس یا جزیره ی بهشتی عنوان قبرس شمالی است مردم ساکن در این کشور به زبان ترکی-استانبولی صحبت میکنند اما به دلیل توریست خیز بودن این کشور مردم غالبا با زبان انگلیسی آشنایی دارند؛ پایتخت و مرکزی ترین شهر قبرس شمالی نیکوزیاست. قبرس شمالی به دلیل سواحل چشم نواز و آب و هوای همواره متعادل زبانزد عام و خاص است و گردشگران از آن به عنوان مروارید مدیترانه یاد میکنند.

افراد زیادی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در این کشور زیبا به خرید املاک در قبرس شمالی فکر میکنند که علاوه بر کمتر شدن دغدغه شان با خیالی راحت از دغدغه محل سکونت به کشور مقصد مهاجرت کنند. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید برای اطلاع از جزئیات مهم این تصمیم مهم تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

املاک در قبرس شمالی

املاک در قبرس شمالی

شرایط خرید املاک در قبرس شمالی

افزایش 10 درصدی قیمت ملک در قبرس شمالی حاکی از آن است که تقاضای تهیه ملک در این کشور رو به افزایش است و روند صعودی را همواره طی میکند. این افزایش هر سه ماه یکبار اعمال میشود و با توجه به اطلاعاتی که در دست است پروژه های ساخت املاک و مستقلات در همان ماه های ابتدایی به فروش میرسند و شاهد رقابت تنگاتنگ شرکت های ساختمان سازی در قبرس شمالی هستیم.

با توجه به توضیحات فوق باید در نظر داشته باشیم خرید املاک در قبرس شمالی یک سرمایه گذاری فوق العاده است و نباید خرید را به مدت طولانی به تعویق بیندازیم چون با این کار قیمت اولیه با قیمت ثانویه تفاوت بسیار زیادی خواهد داشت.بنا بر این برای افزایش سود خود سرمایه گذاری در کشور امن و زیبای قبرس شمالی را از همین امروز شروع کنید.

نحوه گرفتن اقامت در قبرس شمالی

اقامت در کشور بینظیر قبرس شمالی از چند طریق امکان پذیر است در ادامه به بررسی شرایط دریافت اقامت قبرس شمالی میپردازیم.

  • اقامت موقت از راه خرید املاک

طبق قانون به تصویب رسیده برای دریافت اقامت موقت در قبرس شمالی باید ملک مورد نظر حداقل به ارزش 80000 پوند باشد؛ این درصورتی امکان پذیر است که باید حدود یک سوم مبلغ را نقد و الباقی آن را نهایتا تا 7 سال پرداخت کنید. با این کار شما در سال اول ویزایی به مدت یکسال اعتبار دریافت میکنید و در سالهای بعدی به مدت دو سال قابل تمدید میشود.

  • اقامت دائم از راه خرید املاک

برای این نوع ویزا شما ملزم هستید ملکی با ارزش حداقل 12500یورو و معادل آن خریداری نمایید. این درصورتی امکان پذیر است که باید حدود یک سوم مبلغ را نقد و الباقی آن را نهایتا تا 7 سال پرداخت کنید؛ با این کار شما در سال اول ویزایی به مدت یکسال اعتبار دریافت میکنید و در سالهای بعدی به مدت دو سال قابل تمدید میشود که بعد از سپری شدن شش سال شما کارت سفید اقامت دائم را دریافت خواهید کرد.

  • اقامت موقت از راه تحصیل

یکی از محبوب ترین راه های اقامت خصوصا در میان جوانان اقامت تحصیلی است.افرادی که خواهان اقامت از طریق دانشجویی هستند باید در ابتدای کار پذیرش تحصیلی خود را از طریق شرکت ها معتبر انجام دهند و برای ضمانت خود به عنوان دانشجو شهریه اولین ترم خود را پرداخت کنند که پس از آن با گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل توانایی دریافت اقامت یکساله را خواهند داشت که باید هر ساله تمدید شود.

حدود قیمت املاک در قبرس شمالی

شروع قیمت ها در قبرس شمالی برای خانه های کوچک یا همان سوئیت از 80000پوند است و برای خانه هایی با حداقل یک اتاق خواب هزینه ای برابر با 10000پوند باید پرداخت کنید همچنین با افزایش یک اتاق خواب به هر واحد هزینه ای معادل 3500 پوند مازاد بر قیمت خانه باید پرداخت کنید همچنین با حداقل داشتن 30000پوند میتوانید صاحب یک واحد ویلایی در قبرس شمالی شوید.

شرایط خرید املاک در قبرس شمالی

شرایط خرید املاک در قبرس شمالی

تخفیفات املاک در قبرس شمالی

شرکت های فروشنده املاک در قبرس شمالی برای ترغیب سرمایه گذاران و خریداران هدایایی در نظر میگیرند که در ادامه آنان را بررسی خواهیم کرد.

  • تخفیفات نقدی

اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید املاک در قبرس شمالی را دارید میتوانید با تخفیفات فوق العاده این فرصت را عملی کنید و در این صورت با نوشتن آن در قرداد از مراحل قانونی آن خیالتان راحت باشد.

  • لوازم خانه

لوازم منزل شامل مبلمان و یا قسمتی از لوازم آشپزخانه جزو آفر های ویژه برای خریداران املاک در قبرس شمالی است. در صورت وجود این تخفیف بر روی خرید خانه از سوی شرکت سازنده شما میتوانید از دیگر تخفیفات استفاده کنید.

  • پرداخت هزینه اجاره تا زمان تحویل منزل

این تخفیف برای افرادی است که منزل پیش فروش خریداری کرده اند که تا لحظه ی تحویل واحد خود میتوانند به صورت رایگان در منازل اجاره ای سکونت کنند.

  • بلیط رایگان رفت و برگشت

تقبل هزینه های رفت و برگشت توسط شرکت یکی از تخفیفات جذاب برای سرمایه گذاران به شمار میرود.

بررسی وضعیت اشتغال در قبرس شمالی

کم تریم حقوق در قبرس شمالی نزدیک به 30000 لیر ترکیه است که اگر بخواهیم با درآمد مردم کشور ترکیه آن را مقایسه کنیم به دوبرابری بودن درآمد مردم قبرس شمالی نسبت به مردم ترکیه خواهیم رسید که با توجه به همسایگی این دو کشور تفاوت بسیار شگرفی است.با توجه به آمار در دست میتوانیم بگوییم به دلیل سرازیری سیل عظیمی از گردشگران که هر ساله شاهد هستیم وضعیت اشتغال در قبرس شمالی بسیار خوب است و هر فرد با هر میزان علاقه مندی به مشاغل میتواند در این کشور مشغول به کار شود.

بررسی وضعیت اشتغال در قبرس شمالی

بررسی وضعیت اشتغال در قبرس شمالی

بررسی دین اکثریت مردم قبرس شمالی

دین اکثر مردم این کشور ساحل خیز مسلمان اهل سنت است و فقط دو درصد از مردم کشور قبرس شمالی مسیحی هستند اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانیم این کشور در زمینه ادیان آزادی کامل دارد و هر فرد علی الخصوص مهجران میتوانند با هر دینی آزادانه به انجام امور خود بپردازند مشخصه ی این سخن زندگی و پوشش کاملا متفاوت زنان در این کشور است و هیچ قانونی مبنی بر حجاب اجباری در آن وجود ندارد.

در ادامه یکی از خدمات شرکت سرمایه گذاری ظهوریان انجام خدمات سرمایه گذاری در قبرس شمالی است و اگر بدنبال سرمایه گذاری در قبرس شمالی می‌باشید بدون شک شرکت سرمایه گذاری انتخابی جذاب برای شما خواهد بود! با مراجعه به صفحه خدمات سرمایه گذاری ما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این خدمات بدست آورید!

امن ترین سرمایه گذاری خرید املاک در قبرس شمالی!

اگر شما قصد یک مهاجرت راحت به همراه سرمایه گذاری امن دارید خرید املاک در قبرس شمالی یکی از گزینه های شگفت انگیز پیش روی شماست که با این کار هم اقامت این کشور زیبا را بدست می آورید و هم سود زیاد آن شما را آسوده خاطر خواهد کرد. برای دریافت  اطلاعات بیشتر از این خرید هیجان انگیزوبرای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه کارگر در قبرس شمالی به صفحه خدمات ما در قبرس شمالی مراجعه کنید.