ثبت شرکت در قبرس شمالی

ثبت شرکت در قبرس شمالی

انسان همیشه در طول زندگی به دنبال رویاها و آروزهای خود است. گاهی رسیدن به این رویاها با چند کار و تغییر کوچک امکان پذیر است، اما گاهی هم نیاز به تغییرات گسترده‌تری دارد. بسیاری از اشخاص برای رسیدن به زندگی رویایی خود، به دنبال مهاجرت و سکونت در کشوری دیگر هستند. کشور قبرس شمالی یکی از کشورهای محبوب برای ایرانیان است که توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. کیفیت زندگی در قبرس شمالی به‌شکلی است که بسیاری از ایرانیان و حتی ساکنین کشورهای دیگر، به زندگی در قبرس شمالی علاقه‌مند هستند.

اما نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که چگونه می‌توان در کشور قبرس شمالی زندگی کرد؟ یا اصلا رسیدن به آرزوهای هرکس در قبرس شمالی چگونه امکان‌پذیر است؟ یکی از راه‌های که در سال‌های اخیر موردتوجه بسیاری از مهاجرین بوده، مهاجرت به کشور قبرس شمالی از طریق کار است. درواقع اشخاص برای رسیدن به زندگی ایده‌آل یا دستیابی به شرایط کاری بهتر، به این کشور مهاجرت می‌کنند. به همین سبب ثبت شرکت در قبرس شمالی یکی از بهترین شیوه‌های مهاجرت و حتی سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی شناخته می‌شود.

اما ثبت شرکت در قبرس شمالی چندان کار راحتی هم نیست. بلکه اشخاص باید نسبت به تمام قوانین و شرایط ثبت شرکت در قبرس شمالی آگاهی داشته باشند و باتوجه به آنها، این کار را انجام دهند. از آنجایی که احتمالا بسیاری از مردم نسبت به قوانین و شرایط ثبت شرکت در قبرس شمالی اطلاعی ندارند، ما اطلاعات مفیدی را در این مقاله به اشتراک می‌گذاریم.

تاسیس شرکت در قبرس

تاسیس شرکت در قبرس

فرصت های شغلی در کشور قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی جزیره‌ای کوچک در دریای مدیترانه است. این کشور در سال‌های گذشته با کمبودهای زیادی روبرو بود. بسیاری از ساکنین شهرهای این کشور با کمبودهای زیادی روبرو بودند که هنوز هم برخی از آنها به صورت کامل رفع نشده است. اما به مرور زمان دولت قبرس شمالی با بکارگیری بهترین خدمات و امکانات، سعی در رشد و توسعه کشور خود داشت. پس از گذشت مدتی با بهبود شرایط کشور قبرس شمالی، فرصت‌های شغلی خوبی در این کشور ایجاد شد. به مرور زمان و با پیشرفت کشور، شرایط کاری در قبرس شمالی رشد کرد و بسیاری از اشخاص برای کار در این کشور اقدام به مهاجرت کردند.

شاید با خود تصور کنید که تمام فرصت‌های شغلی که در کشور قبرس شمالی وجود دارد، در سایر کشورها هم موجود است و اصلا چرا اشخاص باید برای یک فرصت شغلی مهاجرت کنند؟ خب مسلما هرکسی در طی زندگی خود به دنبال رسیدن به جایگاه‌های بهتری است. به همین سبب هنگامی که از موقعیت شغلی یا جایگاه خود راضی نباشد، به دنبال فرصت‌های بهتری می‌رود.

شرایط برای کسانی که مهاجرت کاری به قبرس را انتخاب می‌کنند هم دقیقا به همین شکل است. این اشخاص از موقعیت و شرایط شغلی خود راضی نبوده و به سبب شرایط کاری خوبی که در کشور قبرس شمالی وجود دارد اقدام به مهاجرت به این کشور می‌کنند.

تاسیس شرکت یا استخدام در شرکت های قبرسی؟

یکی از رایج‌ترین سوالای که برای مهاجرین وجود دارد این است که کدام یک از فرصت‌های شغلی موقعیت بهتری دارد؟ تاسیس شرکت یا استخدام شدن در شرکت‌های قبرسی؟ اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که اگر کسی بخواهد به صورت کاری به قبرس شمالی مهاجرت کند، باید دعوتنامه رسمی از یکی از تجارت‌ها یا شرکت‌های این کشور داشته باشد.

در صورتی که برای تاسیس شرکت شخص باید مدارک متفاوتی مانند مدارک بانکی مبنی بر تمکن مالی خود را ارائه داده و تمام اسناد و مدارک مربوط به ثبت شرکت را هم در اختیار مامورین قرار دهد. اما به‌صورت کلی، تاسیس یک کسب و کار جدید در کشور قبرس شمالی سوددهی بهتری دارد. زیرا اشخاص صاحب کسب و کار خود بوده و می‌توانند تمام موضوعات مربوط به آن را شخصا کنترل کنند. علاوه بر آن به عنوان صاحب و مدیر کسب و کار سهم بیشتری از درآمد و سود آن دارند.

هرچند که شرایط کار برای اشخاصی که در شرکت‌های قبرسی کار می‌کنند هم بسیار مناسب است. اما این اشخاص باید مهارت‌ها و توانایی‌های مشخصی داشته باشند. علاوه بر آن حقوق مشخصی دریافت می‌کنند که قابل تغییر نیست.

ثبت شرکت در قبرس شمالی

همانطور که گفتیم ثبت شرکت در قبرس شمالی یکی از بهترین شیوه‌های کار در این کشور است. زیرا در این روش نیازی به دعوتنامه رسمی نداشته و می‌توانید به موقعیت شغلی بسیار عالی برسید. علاوه بر آن بسیاری از کسب و کارهای که در کشور قبرس شمالی وجود دارند و توسط مهاجرین تاسیس شده‌اند نیازی به پرداخت مالیات‌های گزاف ندارند.

با ثبت شرکت در قبرس شمالی، اشخاص می‌توانند کسب و کار مخصوص خود را ایجاد کرده و بسیاری از هموطنان خود را به هماکری دعوت کنند. علاوه بر آن ثبت شرکت در قبرس شمالی باعث رسیدن به سود بسیار عالی و درآمد مناسب می‌شود.

راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

مدارک لازم برای ثبت شرکت در قبرس شمالی

. شرایط ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی بسیار ساده است. اما مدارکی نیاز دارد که باید در نهایت اعتبار و اطمینان به مامورین نشان داده شود. برای اینکار نیاز به مدارک و اسنادی دارید که در بخش زیر به آن اشاره می‌کنیم:

  • ارائه مدارک هویتی، مدارک شناسایی و پاسپور معتبر برای ثبت در شرکت
  • تکمیل و پر کردن فرم‌های مربوط به ثبت شرکت در قبرس شمالی
  • ارائه چندین عکس سه در چهار با پس زمینه سفید برای استفاده در مدارک
  • ارائه کامل مدارک به همراه نمونه ترجمه شده آنها
  • ارائه مدارک نظامی مبنی بر عدم سوءپیشینه و اتمام سربازی
  • ارائه مدارک توضیحی برای روند کار و اهداف شرکت مبنی بر قانونی بودن آن
  • ارائه مدارک بانکی مبنی بر داشتن تمکن مالی
  • ارائه مدارک و تاییدیه های تحصیلی به همراه نمونه ترجمه شده آنها
  • ارائه مدارک مرتبط با شغل و کاری که در کشور خود داشته‌اید

مراحل ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی

مراحل ثبت شرکت در قبرس شمالی بسیار ساده است. البته اشخاص باید به این امر دقت داشته باشند که تمام مراحل آن به صورت دقیق و بدون اشتباه انجام شود. در ادامه به مراحل ثبت شرکت در قبرس شمالی اشاره خواهیم کرد:

  • انتخاب نام شرکت
  • تنظیم اساسنامه معتبر شرکتی
  • وجود مدیر و سهامدار برای ثبت شرکت
  • تعیین آدرس و نشانی شرکت و ثبت آن
  • بلوکه کردن پیش نیاز ثبت شرکت در بانک
  • ارائه ضمانت نامه معتبر
  • تهیه کد بیمه
  • استخدام نیروی انسانی
  • آغاز کار شرکت

مزیت های ثبت شرکت در قبرس شمالی

ثبت شرکت در قبرس شمالی برای سرمایه‌گذاران و صاحبان آن سود بسیار زیادی دارد. درواقع اشخاص می‌توانند با ثبت شرکت در قبرس شمالی از سهامداران جدید استفاده کرده و دارایی خود را افزایش دهند. علاوه بر آن می‌توانند گردش مالی خود را افزایش داده و اعتبار خود را بیشتر کنند. ثبت برند در سطح جهانی و رسیدن به سوددهی بسیار عالی از دیگر مزایای ثبت شرکت در قبرس شمالی است.

علاوه بر آن مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار یکی از بهترین روش های اقامت در این کشور است. درواقع اشخاص می‌توانند با ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی و اقامت موقت در این کشور، پس از مدتی اقامت دائمی این کشور را به دست بیاورند.

تجارت های جدید در قبرس شمالی

تجارت های جدید در قبرس شمالی

انواع شرکت در قبرس شمالی

شرکت‌های قبرس شمالی در دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. در ادامه به معرفی انواع شرکت‌ها در قبرس شمالی می‌پردازیم:

  • شرکت‌های بین المللی
  • شرکت‌های تضامنی
  • شرکت با مسئولیت‌های محدود
  • شرکت با سهامی خاص یا عام
  • دفتر‌های نمایندگی
  • دفاتر شعبات

سخن پایانی

تاکنون روش های مختلفی وجود داشت که اشخاص می‌توانستند در کشور قبرس شمالی به سود برسند. کارهای مانند خرید ملک در قبرس شمالی، و دریافت اقامت از این طریق، یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری و حتی اقامت در این کشور بود، اما امروزه با وجود موقعیت‌های مانند ثبت شرکت در قبرس شمالی، سود بسیار خوبی برای صاحبان کسب و کار ایجاد می‌شود. به همین جهت هم اقتصاددانان بر این باورند که ثبت شرکت در قبرس شمالی، شاید در ابتدای کار چندان سودی نداشته باشد، اما قطعا در آینده نزدیک سود چشمگیری برای صاحبان خود دارد.

اگر شما هم با مطالعه این مقاله به ثبت شرکت در قبرس شمالی علاقه‌مند شدید، می‌توانید با مشاورین ما در شرکت ظهوریان تماس گرفته و از اطلاعات کاربردی و مفید آنها استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.