خرید آپارتمان در قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

اگر قصد خرید ملکی را داشته باشید، ترجیح می‌دهید خانه‌های ویلایی را خریداری کنید یا خانه‌های آپارتمانی؟ هرکدام از این خانه‌ها جذابیت‌ و مزیت‌های زیادی دارند که در نوع خود جالب است. از سوی دیگر، خرید ملک در کشوری خارجی مانند قبرس شمالی مزیت‌های زیادی دارد. اما چرا قبرس شمالی؟ امروزه قبرس شمالی با ایجاد فضای مناسب برای زندگی و فرصت‌های شغلی بسیار خوب، به یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای ایرانیان و بسیاری از مردم دیگر تبدیل شده است. به همین دلیل به زندگی در قبرس شمالی علاقه دارند. حال تصور کنید قصد خرید یک آپارتمان در قبرس شمالی را دارید، به چه چیزهای توجه می کنید؟

اغلب خانواده‌های که جمعیت آنها کم است، برای مهاجرت و خرید ملک، خرید آپارتمان در قبرس شمالی را ترجیح می‌دهند. اما بع نظر شما علت این موضوع چیست؟ امروزه و در این مقاله قصد داریم با بررسی ویژگی‌های آپارتمان و علت خرید آپارتمان در قبرس شمالی، به اطلاعات بسیار جالبی برسیم.

پس اگر به مهاجرت، خرید ملک و حتی سرمایه‌گذاری در کشور زیبای قبرس شمالی علاقه دارید حتما تا پایان این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

آپارتمان های قبرس شمالی

آپارتمان های قبرس شمالی

خرید ملک در کشور قبرس شمالی

همانطور که در ابتدا مقاله گفتیم، امروزه کیفیت زندگی در قبرس شمالی رشد زیادی داشته است. این امر بدین دلیل است که دولت این کشور شرایط بسیار خوبی را برای زندگی شهروندان خود مهیا کرده است. بسیاری از مردم با دیدن این شرایط زندگی، به مهاجرت به کشور قبرس شمالی علاقه‌مند شده‌اند و نظر آنها به خرید آپارتمان در قبرس شمالی جلب شده‌است. اما به‌نظر شما چگونه می‌توان به این کشور مهاجرت کرد؟

مزیت‌های زندگی یا حتی سفر به قبرس شمالی فقط در مهاجرت به این کشور خلاصه نمی‌شود. بلکه اشخاص می‌توانند با سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، دارایی و سرمایه خود را چند برابر کنند. خب، قطعا در چنین شرایطی از خود می‌پرسید که چگونه می‌توان با سرمایه‌گذاری در کشور کوچکی مانند قبرس شمالی سرمایه را چند برابر کرد!

خرید ملک در قبرس شمالی امروزه به عنوان یکی از برترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. از سوی دیگر بسیاری از مهاجرین با خرید ملک در این کشور، اقدام به اخذ اقامت دائمی می‌کنند. پس می‌توان گفت خرید آپارتمان در قبرس شمالی، یا اصولا خرید هرنوع ملکی می‌تواند علاوه بر سرمایه‌گذاری در این کشور به دریافت اقامت دائمی قبرس شمالی هم منجر شود.

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

از آنجایی که کشور قبرس شمالی یک کشور درحال رشد و توسعه است، در بسیاری از شهرهای آن ساخت و سازهای زیادی انجام می‌شود. پس شهرهای قبرس شمالی هرکدام دارای آپارتمان‌های بسیار جذابی هستند که امکانات کاملی هم دارد. از آنجایی که آپارتمان‌های بسیار جذابی در این شهرها ساخته شده، خرید آپارتمان در قبرس شمالی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

خرید آپارتمان در قبرس شمالی فرایند بسیار ساده ای دارد، تنها باید به صورت آنلاین یا حضوری، به شرکت‌های ساختمانی در قبرس شمالی مراجعه کرده و از خانه‌های آپارتمانی آن بازدید کنید، سپس ملک خود را انتخاب کرده و پس از ارتباط با فروشنده، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. پس از آن می‌توانید با کمک وکیل خود ملک را به صورت کامل بررسی کنید که از عدم بدهی ملک و سایر مشکلات آگاه شوید.

در مرحله بعد وکیل باید قراردادی را بین خریدار و فروشنده تنظیم کرده و پس از توافق، در دفتر اسناد رسمی با حضور دو شاهد ثبت کند. پس از اینکه قرارداد تنظیم و ثبت شد سند خانه به نام خریدار منتقل می‌شود. پس از آن هم خریدار 10 الی 14 روز فرصت دارد که مابقی پول ملک را به خریدار پرداخت کند.

مزیت خرید آپارتمان در قبرس شمالی

تاکنون متوجه شدید که خرید آپارتمان در قبرس شمالی یا اصولا خرید هر نوع ملکی، باعث ارائه ساده‌تر اقامت قبرس شمالی شده و قابلیت سرمایه‌گذاری برای اشخاص را دارد. اما یکی دیگر از مزیت‌های خرید آپارتمان در قبرس شمالی، قرار گیری در محیطی امن و بدور از خطر است. درواقع محیط شهر‌های مختلف قبرس شمالی به حدی امن است که هرکسی می‌تواند در ساعات بعد از نیمه شب هم به بیرون از خانه مراجعه کرده و بدون هیچ مشکلی کارهای خود را انجام دهد.

علاوه بر آن، خرید آپارتمان در قبرس شمالی باعث می‌شود که اشخاص به زندگی در این کشور علاقه بیشتری پیدا کنند. مسلما تمام مردم به دنبال شرایطی هستند که زندگی ساده تری را تجربه کنند. خرید آپارتمان در قبرس شمالی و زندگی در این محیط هم دقیقا به همین منظور است. زیرا می‌تواند شرایط بسیار راحتی را برای اشخاص رقم بزند که بدون نگرانی و در نهایت آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

خرید ملک های آپارتمانی در قبرس شمالی

خرید ملک های آپارتمانی در قبرس شمالی

قیمت آپارتمان در قبرس شمالی

یکی از موضوعات مهم در خرید آپارتمان در قبرس شمالی، قیمت آن است. باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت آپارتمان در کشور قبرس شمالی باتوجه به برخی عوامل تعیین می‌شود. عواملی مانند متراژ خانه، ویژگی‌های ملک و موقعیت مکانی از سه عامل اصلی هستند که قیمت یک آپارتمان را تعیین می‌کنند.

اما به صورت کلی، هزینه خرید ملک در قبرس شمالی از 65.000 یورو آغاز شده و بالاتر می‌رود. قیمت 65.000 یورو برای ملک‌های است که متراژ کمتری داشته و با یک اتاق خواب ساخته شده‌اند. برای متراژهای بالاتر با تعداد اتاق‌ خواب‌های که مثلا 3 عدد باشد، هزینه خرید آپارتمان در قبرس شمالی به حدود 200.000 یورو می‌رسد.

خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

یکی از بهترین امکاناتی که شرکت‌های شاختمانی برای مشتریان خود، مخصوصا مهاجرین در نظر گرفته اند، امکان خرید قسطی آپارتمان است. بدین ترتیب که ملک‌های که هنوز به‌صورت کامل آماده نشده، یا مدت زمان زیادی از ساخت ان نمی‌گذرد را به صورت اقساطی به مشتریان خود می‌فروشند. مدت زمان پرداخت این اقساط بین 1 تا 7 سال بوده و شرایط آن بسته به نوع شرکت کاملا متفاوت است. البته که مهاجرین می‌توانند با مدیران یا صاحبان ملک صحبت کرده بر سر موضوعاتی مانند مقدار قسط ماهیانه و تعداد آن به توافق برسند.

چرا خرید ملک مزیت های زیادی دارد؟

در قسمتی از مقاله به این نکته اشاره کردیم که کشور قبرس شمالی یک کشور در حال رشد و توسعه است. مسلما اگر کسی سرمایه خود را در این کشور صرف کند، یا اقدام به خرید ملک کند، در آینده از سود بسیار خوبی بهره‌مند خواهد شد. کشور قبرس شمالی پیش از این هیچگونه امکانات رفاهی خوبی نداشت، اما امروزه به دلیل افزایش مهاجرین، امکانات و خدماتی را در کشور خود بکار برده که نشان از آینده درخشان این کشور می‌دهد.

دولت قبرس شمالی برای رشد اقتصاد خود، از سرمایه‌گذارانی که در قبرس شمالی اقدام به خرید ملک می‌کنند حمایت‌های زیادی می‌کند. به همین دلیل هم خرید ملک در کشور قبرس شمالی هم برای دولت این کشور و هم برای سرمایه گذاران و صاحبان ملک مزیت‌های زیادی دارد.

خانه های آپارتمانی در قبرس

خانه های آپارتمانی در قبرس

اجاره آپارتمان در قبرس شمالی

اگر نمی‌خواهید سرمایه خود را به صورت کامل برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی صرف کنید، می‌توانید با اجاره آپارتمان در قبرس شمالی، هم در این کشور اقامت داشته و هم با سبک زندگی در قبرس آشنا شوید. قیمت اجاره آپارتمان در قبرس شمالی باتوجه به معیارهای مانند ویژگی های خانه، متراژ آپارتمان، موقعیت مکانی وغیره تعیین می شود. بنابراین شما می تواند با استفاده از راهنمایی های شرکت های ساختمانی و اجاره دهنده ملک در قبرس شمالی، آپارتمانی را در این کشور زیبا برای خود اجازه کنید.

سخن پایانی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی برای مهاجرینی که قصد ندارند بیشترین میزان پول خود را روی خرید خانه خرج کنند، بسیار مناسب است. زیرا می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه، بهترین آپارتمان را در کشور قبرس شمالی خریداری کنند. فرقی نمی کند که اشخاص به چه دلیل و چه هدفی به قبرس سفر می‌کنند، خرید آپارتمان می‌تواند در آینده بسیار نزدیک، سوددهی بسیار عالی برای آنها داشته باشد.

پس اگر با مطالعه این متن شما هم به خرید آپارتمان در قبرس شمالی علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید با مشاورین ما در شرکت ظهوریان در تماس باشید. مشاورین ما با معرفی انواع آپارتمان در قبرس شمالی به شما کمک می‌کنند که باتوجه به بودجه خود، بهترین ملک را خریداری کنید. همچنین می‌تواند اقامت این کشور را به سادگی به دست بیاورید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.