روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

فعالیت‌های اقتصادی همیشه جزو فعالیت‌های ریسکی هستند که احتمالا کمتر کسی ریسک‌های بزرگی در آن می‌کند. بسیاری از مردم برای سرمایه‌گذاری، گزینه‌های ساده‌تر مانند خرید ملک، خرید طلا، خرید اوراق بهادار وغیره را انتخاب می‌کنند. این موارد از روش‌های سرمایه‌گذاری هستند، اما بسیاری از اشخاص برای سرمایه‌گذاری، کشورهای خارجی مانند قبرس شمالی را انتخاب می‌کنند. روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی بسیار ساده بوده و برای تمام مردم قابل فهم است. اما نیاز به اطلاعات و زمان‌بندی درست دارد. در دنیای امروزی که هرکسی سعی می‌کند به بهترین نحوه به سود عالی برسد، زندگی در قبرس شمالی و سرمایه‌گذاری در این کشور مزیت‌های زیادی دارد.

درواقع روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی و امتحان کردن آنها می‌تواند تغییرات وسیعی در زندگی انسان ایجاد کند. اما از آنجایی که احتمالا بسیاری از اشخاص اهل ریسک نیستند یا از دست رفتن سرمایه خود می‌ترسند، به سراغ روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی نمی‌روند. اما در این مقاله، ما قصد داریم با بیان روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی به این امر اشاره کنیم که این روش‌ها نه‌تنها ضرری ندارند، بلکه مزیت‌های زیادی هم دارند.

پس اگر به دنبال سرمایه‌گذاری هستید و نمی‌دانید که اولین قدم را چگونه بردارید، تا انتها این مقاله را مطالعه کنید. زیرا قرار است با بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی که سرتاسر مزیت است آشنا شوید.

شیوه سرمایه گذاری

شیوه سرمایه گذاری

قبرس شمالی، سرزمین رویا و آرزوها

احتمالا تاکنون فقط در موضوعات گردشگری و تفریحی نام کشور قبرس شمالی به گوشتان خورده است. البته که حق هم دارید، زیرا این کشور یکی از بهترین کشورهای گردشگری است که هرساله توریست‌های زیادی را به سمت خود جلب می‌کند بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی این کشور باعث رشد و پیشرفت صنعت گردشگری در قبرس شمالی شده است.

علاوه بر آن قبرس شمالی دارای گذشته پر از اتفاقی است که شنیدن آن خالی از لطف نیست. پس از جنگ‌های سال 1974 کشور قبرس تحت سلطه ترکیه درآمد و بسیاری از قوانین و شرایط این کشور توسط دولت ترکیه تعیین می‌شد. دولت قبرس شمالی با مشاهده کاهش کیفیت زندگی در قبرس شمالی، شروع به ایجاد تغییر در این کشور کرد.

اولین قدم برای تغییر در کشور، ایجاد امکانات شهری بود. شهرهای قبرس شمالی که تا دیروز اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین امکانات زندگی را هم نداشتند، در حال حاضر به یکی از بهترین شهرهای برای زندگی تبدیل شده‌اند. کم کم و به مرور زمان قبرس شمالی به کشوری در حال رشد و توسعه تبدیل شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. اما شهرت و محبوبیت این کشور فقط به دلیل جاذبه‌ها یا رشد شهرهای آن نبود…

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

از گذشته تاکنون کشورهای زیادی وجود داشتند که سرمایه‌گذاری در آنها منجر به افزایش میزان سرمایه و دارایی می‌شد. اما یکی از کشورهای که در سال‌های اخیر به لیست کشورهای درحال رشد اضافه شده، کشور قبرس شمالی است. روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی بسیار متفاوت و البته جذاب است. جذابیت این روش‌ها زمانی مشخص می‌شود که دولت به سرمایه‌گذاران پوئن‌های مثبتی ارائه می‌دهد.

اگر با روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی آشنایی ندارید، یا نمی‌دانید که باید کدام عرصه را برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی انتخاب کنید. ادامه این مقاله را با دقت مطالعه کنید. زیرا اطلاعات بسیار مفیدی از روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی به دست می‌آورید.

روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

همانطور که اشاره کردیم روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی بسیار زیاد بوده و اشخاص می‌توانند باتوجه به هر شرایط و میزان بودجه‌ای که دارند، روشی را انتخاب کنند. در ادامه با روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی آشنا می‌شویم:

سرمایه‌گذاری در بازارهای ملکی

اولین روش از روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، خرید ملک است. قیمت ملک در کشور قبرس بسیار مناسب است و به همین دلیل هم خرید ملک در قبرس شمالی به عنوان یکی از برترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی شناخته می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند با مشاهده انواع ملک در این کشور، متناسب با بودجه خود ملکی را انتخاب کرده و پس از بررسی آن به سبب عدم وجود بدهی‌های مالی به شهرداری و غیره، با صاحب ملک گفت و گو کرده و پس از توافقات اولیه، ملک را خریداری کنند.

خرید ملک در قبرس شمالی فرایند بسیار ساده‌ای دارد. در این روش ابتدا سرمایه‌گذار ملک را مشاهده می‌کند. البته توصیه می‌کنیم که مشاهده ملک به صورت حضوری انجام شود، زیرا بسیاری از اشخاص کلاهبردار با نشان داده خانه‌های غیرقابل فروش، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. پس از مشاهده ملک، نوبت به صحبت با فروشنده و پرداخت پیش پرداخت می‌رسد. پس از این مرحله وکیل خریدار باید ملک را به صورت کامل بررسی کند. پس از اینکه ملک بررسی شد و مشکلی نداشت، خریدار و فروشنده باید با قرارداد تنظیم شده توسط وکیل به دفترخانه رسمی مراجعه کرده و در حضور دو شاهد سند خانه را به نام خریدار منتقل کنند.

سرمایه گذاری با خرید ملک

سرمایه گذاری با خرید ملک

سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تجاری

یکی دیگر از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تجاری یا شرکت‌های این کشور است. درواقع بسیاری از شرکت‌های کشور قبرس شمالی برای رشد و ترقی نیاز به یک سرمایه‌گذار دارند. دربرابر آن می‌توانند بخشی از سهام شرکت را به نام سرمایه‌گذار منتقل کنند. با این شیوه از سرمایه‌گذاری اشخاص می‌توانند هم در کشور قبرس شمالی سرمایه‌گذاری کرده و در مدت زمان طولانی از سوددهی این کشور استفاده کنند. همچنین اگر صاحب اصلی شرکت قصد فروش شرکت خود را داشته باشد باید سهم سرمایه‌گذاران را به صورت کامل پرداخت کند.

سرمایه‌گذاری در تجارت جدیدی

اما یکی از جذاب‌ترین، بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری با ایجاد کسب‌و‌کارهای جدید است. در این شیوه از سرمایه‌گذاری اشخاص با مهاجرت موقت به قبرس، اقدام به تاسیس شرکت یا برندی می‌کنند. پس از آن می‌توانند با ثبت امتیاز شرکت، هم به درآمد و سوددهی رسیده و هم بسیاری از هموطنان خود را دعوت به کار کنند.

اگر بخواهیم سوددهی مشارکت در تجارت را با سوددهی ایجاد تجارت جدید مقایسه کنیم، باید بگوییم که تاسیس یک کسب و کار جدید سود بیشتری دارد. زیرا تمام سهم و سود شرکت توسط خود شخص تعیین شده و می‌توانند ان را افزایش دهد.

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی

آخرین مورد در روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، خرید اوراق بهادار یا مشارکت در بازارهای مالی است. برای این کار اشخاص نیاز به بودجه حدود 500.000 یورویی دارند. با این سرمایه این روش بسیار زیاد است، اما باید گفت سوددهی بسیار عالی هم دارد. به همین سبب یکی از روش‌های محبوب در سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

چرا قبرس را انتخاب می کنیم؟

قطعا این سوال هم برای شما پیش آمده که اصلا چرا باید کشور قبرس شمالی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟ همانطور که گفتیم کشور قبرس شمالی کشوری در حال رشد است که در سال‌های اخیر به سوددهی و توسعه خوبی رسید. اما عامل بسیار مهمی که باعث این رشد و ترقی شد، حایت دولت از سرمایه‌گذاران این کشور بود. درواقع دولت قبرس شمالی به خوبی می‌داند که برای رشد و ترقی نیاز به سرمایه‌ دارد. به همین جهت از کسانی که در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند حمایت زیاد می‌شود.

فرقی نمی‌کند که روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی چه چیزی باشد، همینکه منجر به سوددهی برای کشور قبرس شمالی و رونق بازارهای ان شود، یک مزیت بزرگ برای دولت این کشور است. علاوه بر آن مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه‌گذاری یکی از بهترین شیوه‌های مهاجرت به این کشور است.

دلیل این امر هم این است که دولت به سرمایه‌گذارانی که قصد مهاجرت و اقامت دائمی در این کشور را داشته باشند پوئن‌های مثبت بیشتری ارائه کرده و برای اقامت دائمی آنها سخت‌گیرانه عمل نمی‌کند.

آیا سرمایه گذاری در قبرس شمالی ضرری هم دارد؟

مسلما تمام بازارهای مالی، ملکی یا زمینه‌های سرمایه‌گذاری در هر کشوری سود و ضرر دارد. درواقع نمی‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در یک کشور کاملا سودمند بوده و هیچ ضرری ندارد. اما نکته مهمی که درمورد سرمایه‌گذاری در این کشور وجود دارد، این است که هرکسی باید زمان و موقعیت درستی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کند. برای مثال اگر بازارهای ملکی قبرس سود خوبی دارد، اشخاص با خرید ملک اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

یا در شرایطی که هزینه خرید اوراق بهادار بسیار زیاد و قیمت فروش ان بسیار کم است، اشهاص باید از سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی خودداری کنند. زیرا زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست. درواقع هر سرمایه‌گذار باید باتوجه به شرایط بازارهای مختلف در قبرس شمالی و میزان بودجه‌ای که دارد، بهترین زمان و زمینه را برای سرمایه گذاری انتخاب کند.

خرید ملک و سرمایه گذاری

خرید ملک و سرمایه گذاری

سخن آخر

در حال حاضر با روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی آشنایی پیدا کرده‌اید. همچنین به خوبی می‌دانید که چگونه می‌توان سرمایه‌گذاری سودمندی در این کشور داشت. سرمایه‌گذاری‌های مانند خرید ملک، تجارت و خرید اوراق بهادار از آن دسته فعالیت‌های اقتصادی است که با کمترین اشتباه می‌تواند تمام سرمایه و دارایی اشخاص را از بین ببرد. پس اگر اهل ریسک کردن و سرمایه‌گذاری هستید، و قصد دارید سرمایه‌گذاری خود را در کشوری مانند قبرس شمالی انجام دهید، حتما از قبل اطلاعاتی دقیق از بازارهای این کشور به دست بیاورید.

ما در این مقاله با بیان روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، اطلاعات پایه و اصلی را در اخیار شما قرار دادیم. اما برای انجام سرمایه‌گذاری به بهترین نحو به اطلاعات کامل‌تری نیاز دارد. این اطلاعات با استفاده از راهنمایی اشخاص باتجربه به دست می‌آید. اگر با چنین اشخاصی آشنایی ندارید می‌توانید با مشاورین ما در شرکت ظهوریان تماس گرفته و از راهنمایی‌های آنها استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.