صرافی ایرانی در قبرس شمالی

صرافی ایرانی در قبرس شمالی

قطعا تاکنون بارها و بارها نام صرافی به گوشتان خورده یا با کارکرد‌های آن آشنایی دارید. نقش صرافی در یک کشور زمانی مشخص می‌شود که شخص بخواهد پول خود را به دلار، یورو، لیر، پوند و سایر ارزهای مالی تبدیل کند. اما نقش پررنگ تر صرافی جایی مشخص می‌شود که شخصی به کشور دیگری مهاجرت کرده و برای تبدیل کردن پول‌های خود نیاز به مرکز معتبری داشته باشد. برای ایرانیانی که زندگی در قبرس شمالی را انتخاب کرده‌اند، وجود یک صرافی ایرانی در قبرس شمالی نعمت بسیار بزرگی است.

قطعا تمام مهاجران چه در کشور قبرس شمالی چه در کشورهای دیگر برای رفع نیازهای مالی خود به سرافی نیاز دارند. اما از آنجایی که در سال‌های اخیر به دلیل بالا بودن کیفیت زندگی در قبرس شمالی، تعداد زیادی از ایرانیان به این کشور مهاجرت کرده‌اند، قصد داریم صرافی ایرانی قبرس شمالی را با یکدیگر بررسی کرده و با بهترین آنها آشنا شویم.

صرافی های ایرانی

صرافی های ایرانی

صرافی چیست؟

صرافی به مرکز مالی معتبری گفته می‌شود که خدمات مالی دو کشور را مدیریت می‌کند. درواقع اشخاصی که از کشور ایران به کشور قبرس شمالی سفر یا مهاجرت می‌کنند، تبدیل کردن پول اصلی‌ترین دغدغه است. در این شرایط صرافی‌ ایران در قبرس شمالی از یک سو با دریافت پول به تومان یا ریال، معادل همان مبلغ پول را به پوند یا لیر در قبرس شمالی به درخواست کنندگان خود ارائه می‌دهد.

وظایف یک صرافی چیست؟

اصلی‌ترین کاری که یک صرافی باید انجام دهد انجام خدمات مالی است. اما این خدمات مالی در رشته‌های مختلفی وجود داشته و هر صرافی مطابق با نیاز کاربران خود، به آنها پاسخ می‌دهد:

تسهیل تراکنش‌های مالی

قطعا در بین دو کشور معدلات مالی بسیار زیادی رایج است. اما از آنجایی که انجام دقیق این معادلات بسیار حساس است، نیاز به وجود مراکز معتبری است که تمام معادلات در نهایت صحت و اطمینان انجام شود. در این شرایط صرافی ایرانی در قبرس شمالی بهترین انجام دهنده است. خدماتی مانند تبدیل ارز، انجام معاملات مالی وغیره از این تراکنش‌های مالی هستند.

پشتیبانی از تجارت

قطعا وقتی کسی به نیت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، خرید ملک در قبرس شمالی وغیره وارد کشور می‌شود، نیاز به حمایت هم دارد. دولت قبرس هم برای ارتقا اقتصاد کشور خود، از سرمایه‌گذاران این کشور حمایت زیادی می‌کند. در چنین شرایطی سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها، از پوئن‌های مثبتی که دولت برای آنها در نظر گرفته استفاده کنند.

تسهیل توریستی

تصور کنید برای سفر به قبرس شمالی آمده‌اید، اما معادلات مالی شما اشتباه بوده و اکنون نیاز به پول دارید، در چنین شرایطی می‌توانید از کسانی که در ایران هستند بخواهید مبلغی پول را به صرافی ارائه داده و شما همان مبلغ پول را از صرافی ایران در قبرس شمالی دریافت کنید. ارائه پول‌های رایج در قبرس شمالی به شما کمک می‌کند در هنگام سفر خود هیچگونه مشکلی برای خرید وسایل مختلف نداشته باشید.

حمایت از جامعه ایرانی در قبرس شمالی

شاید برای مسیاری از مهاجرین ایرانی که به کشور قبرس شمالی مهاجرت کرده‌اند، انجام تراکنش‌های مالی سخت و دشوار باشد. در چنین شرایطی صرافی ایرانی در قبرس شمالی مانند یک ناجی عمل کرده و با حمایت از شهروندان ایرانی قبرس، تمام خدمات مالی آنها را پوشش داده و در انجام این خدمات آنها را یاری می کند.

صرافی های معتبر

صرافی های معتبر

رعایت قوانین و مقررات

نکته بسیار مهمی که درمورد صرافی ایرانی در قبرس شمالی وجود دارد این است که تمام صرافی‌ها باید تمامی قاونین و شرایطی که دولت قبرس برای آنها تعیین کرده را به صورت دقیق رعایت کنند. عدم رعایت این قوانین باعث کسب امتیاز از آن صرافی و بی‌اهمیت شدن اعتبار آن می‌شود.

پیگیری مسائل مالی

احتمالا بسیاری از مهاجرین ایرانی از قوانین مالی و بانکی در قبرس شمالی اطلاعی ندارند. یا کارشان در بانک‌ها و مراکز اعتباری گره نخورده است. به همین جهت هم از قوانین آنها اطلاعی ندارند. اما یک صرافی ایرانی در قبرس شمالی باید اطلاعات درست و کاملی از این قوانین داشته باشد که در موقع ضروری تمام مشکلات مهاجرین ایرانی را در کمترین زمان ممکن حل کند.

نکات مهم در انتخاب صرافی معتبر

تمام صرافی‌های ایرانی که در کشور قبرس شمالی تاسیس می‌شوند باید مجوز داشته باشند. اگر هنوز هیچ صرافی را برای کارهای مالی خود انتخاب نکرده‌اید، در هنگام انتخاب حتما دقت داشته باشید که صرافی موردنظر مجوزهای لازم را داشته باشد. نرخ ارز و کارمزد مناسب از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. درواقع باید صرافی را انتخاب کنید که در مقایسه با سایر صرافی‌ها، کارمزد و نرخ ارز مناسب‌تری را دریافت کند.

برای اطلاع از این امتیازات هم می‌توانید از سایر ایرانیان سوال کرده و میزان شهرت و خدمات هر صرافی را بسنجید. درواقع می‌توانید با چند پرسش و پاسخ، معتبرترین صرافی ایرانی در قبرس شمالی را پیدا کنید.

بهترین صرافی ایرانی در قبرس شمالی

صرافی‌های زیادی در قبرس شمالی وجود دارند که خدمات مالی ایرانیان را انجام می‌دهند. در این بخش به تعدادی از صرافی ایرانی در قبرس شمالی اشاره می‌کنیم:

  • صرافی GF Döviz Exchange LTD : این صرافی در منطقه ینی اسکله واقع شده است. این صرافی کلیه ارزهای دلار و پوند و لیر و یورو را به یکدیگر تبدیل می کند.
  • صرافی Expoint Exchange Ltd : این صرافی به عنوان معتبرترین نماینده بانکی و ارائه دهنده خدمات مالی، به تجارت و معاملات تجاری بین دو کشور ایران و قبرس شمالی کمک می‌کند. خدمات این صرافی شامل تبدیل ارز، انتقال پول، صدور چک و سایر خدمات مالی می‌باشد.
  • صرافی Ducat Exchange: یکی از صرافی‌های معتبر در تجارت و تبادلات ارزی در قبرس شمالی Ducat Exchange است. این صرافی بسایر معتبر به تجار و شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند تا تراکنش‌های ارزی مورد نیاز خود را با سرعت و امنیت بالا انجام دهند.
  • صرافی Persan Currency Exchange : خدمات متنوعی از جمله خرید و فروش ارز، حواله پول، نقد کردن چک مسافرتی از جمله خدمات این صرافی است.
  • صرافی Pundi X Kıbrıs : نکته جالب درمورد این صرافی این است که علاوه بر تبدیل ارز، خدمات دیگری مانند خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهد.
  • صرافی north cyprus exchange : ارائه نرخ‌های رقابتی برای تبدیل ارز ارائه می‌دهد و خدمات حواله پول از اصلی‌ترین خدمات این صرافی است.
  • صرافی Nordic Arrow Coin Shop : از معتبرترین صرافی ایرانی در قبرس شمالی است که پرسنل بسیار خوش برخوردی داشته و با سرع عمل بالا مشغول به کار هستند. این صرافی واقع در شهر ماگوستا است.
انواع صرافی

انواع صرافی

سخن نهایی

برای تمام مهاجرینی که به کشور قبرس شمالی یا هر کشور دیگری مهاجرت می‌کنند، انجام بسیاری از کارهای مالی کمی سخت و دشوار است. به همین دلیل نیاز به همراه و راهنمایی دارند که تمام تراکنش‌های مالی خود را با سرعت بالا و امنیت کامل انجام دهند. صرافی ایرانی در قبرس شمالی هم با همین هدف تاسیس شده و بهترین و کامل‌ترین خدمات را به ایرانیان ارائه می‌دهد. اگر شما هم جزو ساکنین کشور قبرس شمالی هستید، می‌توانید بدون نگرانی از از دست رفتن سرمایه و دارایی خود، تمام تراکنش‌های مالی و تبدیل ارزهای خود را در صرافی‌های ایرانی انجام دهید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.