مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

آیا تاکنون ملکی را در کشورهای خارجی خریداری کرده‌اید؟ از شیوه‌های مختلف سرمایه‌گذاری اطلاعی دارید؟ امروزه خرید ملک به عنوان یکی از بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی به شمار می‌رود. از سوی دیگر از آنجایی که بسیاری از ایرانیان به مهاجرت و زندگی در قبرس شمالی علاقه‌مند هستند، قصد داریم با بررسی مزایای خرید ملک در قبرس شمالی تمام ابعاد و جنبه‌های مختلف این کار اقتصادی را با یکدیگر بررسی کنیم.

تصور کنید شما مقدار پول مشخصی برای سرمایه‌گذاری دارید. این پول را در چه زمینه‌ای و چه کشوری خرج می کنید؟ امروزه به دلیل حمایت‌های فراوان دولت قبرس شمالی از سرمایه‌گذاران و مهاجران، اشخاص زیادی به خرید ملک یا مهاجرت به این کشور جذاب علاقه‌مند هستند. به همین دلیل هم باید با مزایای خرید ملک در قبرس شمالی آشنایی داشته باشید که در صورت نیاز، اقدام به خرید ملک کنید.

مزیت های سرمایه گذاری ملکی

مزیت های سرمایه گذاری ملکی

رشد کشور قبرس شمالی با روش های مختلف

احتمالا می‌دانید که پیش از این کشور قبرس شمالی چندان رونقی نداشت. درواقع میزان کمبودهای این کشور به حدی بود که شهروندان فقط ساکن شهرهای قبرس شمالی بودنند و چندان امکانات رفاهی به آنها ارائه نمی‌شد. اما امروزه، دولت قبرس فهمید که باید برای ارتقا کیفیت زندگی در قبرس شمالی، پیش از هرچیز شهرهای خود را توسعه دهد.

به همین سبب با ارزیابی تک تک شهرها، امکانات و خدماتی که نیاز داشتند را در اختیار آنها قرار داد. کم کم با استفاده از خدمات و امکانات شهری و بهبود شرایط کاری در قبرس شمالی، اشخاص به مهاجرت و زندگی در این کشور علاقه‌مند شدند.

اما یکی دیگر از مزیت‌های بسیار مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مزیت‌های متعددی است که دولت قبرس شمالی برای خریداران املاک درنظر گرفته است. درواقع خرید ملک در قبرس شمالی مزیت‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

همانطور که گفتیم مزایای خرید ملک در قبرس شمالی بسیار زیاد است. به همین دلیل باید به‌صورت مفصل به بیان مزایای خرید ملک در قبرس شمالی بپردازیم:

امکان سرمایه‌گذاری‌ ملکی

اولین مورد در مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، امکان‌ سرمایه‌گذاری در بازارهای املاک است. درواقع همانطور که می‌دانید ارزش ملک در قبرس شمالی بسیار زیاد است. به همین جهت بسیاری از سرمایه‌گذاران باتوجه به مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، ملکی را خریداری کرده و پس از مدتی آن را به فروش می‌رسانند و از همین طریق به درآمد عالی می‌رسند.

امروزه روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی وجود دارد، اما انتخاب یک شیوه امن به سرمایه گذاران کمک می‌کند که سرمایه‌گذاری درستی داشته باشند و نگران از دست رفتن سرمایه خود نباشند. یکی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی دقیقا همین است که اشخاص با خرید ملک، دیگر نگران از دست رفتن سرمایه و دارایی خود نیستند.

دریافت اقامت دائمی

اصلی‌ترین مورد در مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، اخذ اقامت دائمی این کشور است. درواقع مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک به عنوان یک راهکار اصلی شناخته می‌شود. اشخاصی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند باید ملکی با ارزش 125.000 یورو یا بیشتر از ان را خریداری کرده و پس از گذشت چندماه اقامت دائمی خود و خانواده را دریافت کنند.

از آنجایی که این شیوه یکی از امن‌ترین روش‌های مهاجرت به قبرس شمالی است، بسیاری از مهاجرینی که دعوتنامه یا علت خاصی برای مهاجرت ندارند، باتوجه به مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، اقدام به انتخاب و خریداری ملک می‌کنند که بتوانند پس از گذشت چندماه اقامت دائمی را به دست بیاورند.

ملک های قبرسی

ملک های قبرسی

سرمایه‌گذاری برای آینده

قطعا تمام کسانی که سرمایه مشخصی دارند، به فکر سرمایه‌گذاری برای آینده خود هستند. خرید ملک هم یکی از همین روش‌های سرمایه گذاری است که می‌تواند در آینده سود بسیار خوبی برای صاحبان خود داشته باشد. باتوجه به مزایای خرید ملک در قبرس شمالی و بالا رفتن ارزش ملک در این کشور، بسیاری از اشخاصی پولی را برای خرید خانه در این کشور پرداخت کرده و ملک را به عنوان یک سرمایه برای آینده خود نگه می‌دارند.

البته که در سال‌های گذشته، املاک قبرس شمالی از چندان ارزشی برخوردار نبود. اما امروزه باتوجه به خدمات، امکانات، جاذبه‌های گردشگری هر شهر و توریست‌های که هرساله به بازدید از این کشور زیبا علاقه‌مند می‌شوند، ارزش ملک رشد بسیار زیادی داشته است.

تجارت و کسب و کارهای ملکی

در قسمت‌های قبل گفتیم که از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری در بازارهای ملکی یا آینده است. اما تجارت و مشارکت در کسب و کارهای ملکی یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی است. درواقع اشخاص می‌توانند ملکی را در قبرس خریداری کرده و در ساخت آن با شرکت‌های ساختمانی قبرس شمالی مشارکت داشته باشند. بدین سبب هم به سود بسیار عالی رسیده و هم خانه خود را به دست می‌آورند.

روند این مشارکت بدین صورت است که اشخاص باید ملک‌های قدیمی موجود در قبرس را با هزینه پایین‌تری خریداری کنند. سپس با شرکت‌های ساخت و ساز در قبرس شمالی مشارکت کرده، و حتی اگر مجوز‌های لازم برای ساخت و ساز را داشته باشند، خودشان اقدام به ساخت ملک کنند.

آیا مهاجرین اجازه خرید ملک را دارند؟

پاسخ به این سوال که آیا مهاجرین اجازه خرید ملک را دارند یا نه بسیار ساده است، خب مشخصا بله، زیرا اخذ ویزا موقت قبرس شمالی بسیار آسان بوده و حتی خرید ملک یکی از شیوه‌های مهاجرت به قبرس شمالی است. البته نکته مهمی که درمورد خرید ملک برای مهاجرین وجود دارد این است که اشخاص باید به نوع ملکی که خریداری می‌کنند توجه زیادی داشته باشند.

علاوه بر آن پس از تکمیل فرایند خرید ملک و تنظیم قرارداد، باید مجوز رسمی برای خرید ملک در کشور قبرس شمالی را داشته باشند. زیرا تنها شرط دولت قبرس شمالی برای مهاجرینی که قصد خرید ملک را دارند، داشتن مجوز(PTP) است.

اثرات خرید خانه در قبرس

اثرات خرید خانه در قبرس

چرا دولت قبرس به خریداران املاک فضای مناسبی می دهد؟

در قسمتی از مقاله بیان کردیم که به دلیل خدمات و امکانات و شرایط خوبی که در کشور قبرس شمالی وجود دارد، بسیاری از مهاجرین به زندگی در این کشور علاقه‌مند هستند. خب، دولت قبرس شمالی با یک محاسبه ساده، فضای خوبی را برای خریداران ملک فراهم می‌کند، خریداران با مشاهده این فضا مناسب و مزایای خرید ملک در قبرس شمالی به این کشور سفر کرده و ملک‌های قبرس را با هر قیمتی خریداری می‌کنند.

این کار از یک سو باعث افزایش ارزش ملک‌های قبرس و از سوی دیگر باعث رونق بازارهای ملکی این کشور می‌شود. پس دولت قبرس می‌تواند به سادگی با ایجاد کردن یک محیط مناسب و افزایش مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، وضعیت اقتصادی کشور خود را ارتقا دهد.

سخن نهایی

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی باعث شده که در سال‌های اخیر بسیاری از مردم، مخصوصا ایرانیان به زندگی در این کشور علاقه‌مند شوند. درواقع کیفیت زندگی در قبرس شمالی به‌صورتی است که اشخاص می‌توانند با یک درآمد متعادل، وضعیت بهتری به زندگی خود داده و با خیال آسوده زندگی کنند. شما هم می‌توانید پس از آشنایی با مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، اقدام به این کار کرده و با اخذ اقامت این کشور، تغییرات مفصلی را در زندگی خود ایجاد کنید.

همچنین اگر برای خرید ملک یا سرمایه گذاری در کشور قبرس شمالی به دنبال اطلاعات بیشتری هستید می‌توانید با مشاورین ما در شرکت ظهوریان تماس گرفته و از راهنمایی آنها استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.