هتل‌های گیرنه قبرس شمالی

هتل‌های گیرنه قبرس شمالی

انسان همیشه در طول زندگی خود برای رهایی از مشکل‌های مختلف و دغدغه‌های کاری، نیاز به تفریحاتی دارد که بتواند به دور از هیاهو و شلوغی ذهن خود را ارام کند. در دنیای امروزه که هرکسی مشغول کار و شغل خود است، داشتن یک سفر به کشور جذابی مانند قبرس شمالی تاثیرات مثبت زیادی در روحیه انسان ایجاد می‌کند. کشور قبرس شمالی یکی از محبوب‌ترین کشورهای آسیایی است که هرساله توریست‌ها و حتی مهاجرین زیادی را پذیرش می‌کند.

درواقع زندگی در قبرس شمالی به سبب راحت‌تر بودن نسبت به سایر کشورها، برای بسیاری از مردم مخصوصا ایرانیان محبوب است. اما یکی از نکاتی که در طی سفر اهمیت زیادی دارد، رزرو هتل مناسب است. هتل‌های گیرنه قبرس شمالی که احتمالا شما هم نام و آوازه‌ی آنها را شنیده‌اید، از محبوب‌ترین هتل‌های این کشور هستند. این هتل‌ها سالیانه بسیاری از توریست‌ها را پذیرش می‌کنند.

کشور قبرس شمالی از آن دسته کشورهای است که در طی تاریخ خود بالا و پایین‌های زیادی را تجربه کرده است. اما در این مقاله قصد نداریم درمورد تاریخ و وقایع این کشور صحبت کنیم، بلکه قصد داریم شما را با بهترین هتل‌های گیرنه قبرس شمالی آشنا کنیم که برای سفر خود به این کشور از هتل‌های دیگر بی‌نیاز شوید.

هتل مریت کریستال گیرنه

هتل مریت کریستال گیرنه

سفر به قبرس شمالی، سرزمینی پر از اتفاق

پیش از اینکه به معرفی هتل‌های گیرنه قبرس شمالی بپردازیم، بد نیست کمی درمورد کشور قبرس شمالی و روندی که تاکنون طی کرده حرف بزنیم. کشور قبرس شمالی پس از حمله کشور ترکیه، از جمهوری قبرس جدا شد و تحت سلطه کشور ترکیه درآمد. طی آن سال‌ها کشور قبرس شمالی کمبودهای زیادی را تجربه کرد. اما به مرور زمان و در شرایطی که ترکیه مانند سابق تسلط کاملی روی قبرس نداشت، دولت قبرس شمالی توانست خدمات و امکانات بیشتری را در جا به جای کشور خود بکار گیرد.

اولین اقدام توسعه شهری و بکارگیری خدمات و امکانات مختلف در شهرهای قبرس شمالی بود. در گذشته شرایط زندگی در قبرس شمالی بسیار دشوار بود، زیرا اصلی‌ترین خدمات و امکانات لازم برای زندگی در هیچکدام از شهرهای این کشور یافت نمی‌شد، اما در حال حاضر هرکدام از شهرهای قبرس دارای امکانات لازم برای زندگی هستند. این رشد و توسعه باعث جذب توریست‌ها به سمت این کشور شد.

شهر گیرنه، الماسی در قبرس شمالی

اگر بخواهیم درمورد شهرهای مختلف قبرس شمالی صحبت کنیم، قطعا پیش از هرچیز باید نام شهر گیرنه را بیاوریم. این شهر یکی از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین شهرهای کشور قبرس شمالی است. این شهر دارای یک قلعه بسیار قدیمی و معروف است که اولین بار در قرن 7 برای جلوگیری از حمله اعراب ساخته شد. پس از اتمام جنگ‌ها و آسیب‌های که به این شهر وارد شده بود، دولت قبرس شمالی اقدام به بازسازی این شهر کرد. امروزه بندر گیرنه، قلعه گیرنه و سایر بناهای تاریخی این شهر از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

علاوه بر آن، هتل‌های گیرنه قبرس شمالی بسیار محبوب بوده و شهرت زیادی نزد مسافرین و توریست‌ها دارند. هتل یکی از موضوعات مهم در یک سفر است که می‌تواند تاثیرات زیادی در تجربه حاصل از یک سفر داشته باشد. به همین دلیل هم هتل‌های گیرنه قبرس شمالی با بهترین امکانات و خدمات در اختیار مسافرین و توریست‌ها قرار گرفته‌ا‌ند.

هتل‌های گیرنه قبرس شمالی

همانطور که گفتیم هتل‌های گیرنه قبرس شمالی در بین تمام هتل‌های قبرس شمالی محبوبیت زیادی دارند. هرکدام از هتل‌های این شهر دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی هستند. حال برای اینکه بیشتر با هتل‌های گیرنه قبرس شمالی آشنا شوید در ادامه به معرفی این هتل‌ها می‌پردازیم:

هتل ریورساید

اولین مورد در هتل‌های گیرنه قبرس شمالی هتل ریور ساید است. این هتل که جزو هتل‌های چهارستاره شناخته می‌شود، از جمله بهترین هتل‌های قبرس شمالی است که بیشترین و بهترین امکانات را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل در دسته‌بندی‌های مختلف برای خانواده‌ها و زوج‌ها در نظر گرفته شده و توریست‌ها می‌توانند براساس تعداد خود اتاق‌های مجهزی را انتخاب کنند.

امکاناتی مانند استخر روباز، سالن بازی، سالن بدنسازی، مرکز اسپا، استخر سرباز، سونا، جکوزی، سالن جلسات وغیره از اصلی‌ترین خدمات و امکانات رفاهی است که توسط این هتل به توریست‌ها ارائه می‌شود.

هتل اسکار ریزورت

هتل اسکار ریزورت خانوادگی‌ترین هتل از هتل‌های گیرنه قبرس شمالی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی با متراز 1300 متر است که خانواده‌ها می‌توانند لحظات خوبی را در ان تجربه کنند. همچنین ارائه خدماتی مانند کافه بار، رستوران، سالن سرگرمی، سالن بازی کودکان، استخر، سونا و جکوزی از بارزترین و اصلی‌ترین امکانات رفاهی در این هتل بسیار زیبا است.

هتل دنیز کیزی

اگر بخواهیم یک هتل در قبرس شمالی را به عنوان نزدیک‌ترین هتل به ساحل نام ببریم، قطعا نام هتل دنیز کیزی می‌درخشد. این هتل در منطقه کایرنیا شهر گیرنه قرار گرفته است. فاصله بسیار کمی با مرکز شهر داشته و کاملا نزدیک به ساحل است. این هتل اقتصادی در مقایسه با سایر هتل‌های کشور قبرس خدمات و امکانات بسیار خوبی دارد. اتاق‌های این هتل در چند دسته‌بندی تقسیم شده و برای خانواده، زوج و حتی مسافرت‌های تکی کاملا مناسب هستند.

هتل لاپیدا گاردن

اگر به دنبال هتلی هستید که فضای قدیمی و بافت کهن خود را حفظ کرده باشد، باید هتل لاپیدا گاردن را انتخاب کنید. این هتل یکی از کوچک‌ترین هتل‌های گیرنه قبرس شمالی است که خدمات آن نسبت به سایر هتل‌ها کمتر است، اما توانسته رضایت تمامی مسافرین خود را جلب کند. این هتل سه ستاره نزدیک به شهر گیرنه بوده و دارای استخر روباز و سر بسته است.

هتل اولیو تری

یکی دیگر از هتل‌های گیرنه قبرس شمالی هتل اولیو تری است که حدود نیم ساعت با مرکز شهر گیرنه فاصله دارد. این هتل دارای رستوران، کافی بار، کافه کنار استخر، استخر روباز و سربسته، سونا، جکوزی وغیره است. این هتل به سبب امکانات و خدماتی که به توریست‌های خود ارائه می‌دهد به عنوان هتل چهار ستاره شناخته شده است.

هتل مریت رویال گیرنه

هتل مریت رویال گیرنه

هتل پیا بلا

یکی از نزدیک‌ترین هتل‌‌های گیرنه قبرس شمالی، هتل پیا بلا است. این هتل در مرکز شهر گیرنه و نزدیک به بناهای تاریخی مانند بندر و قلعه گیرنه قرار گرفته است. خدمات و امکانات این هتل مانند سایر هتل‌ها بوده و به عنوان هتل چهار ستاره شناخته می‌شود.

هتل مریت کریستال

یکی دیگر از جذاب‌ترین هتل‌های گیرنه قبرس شمالی، هتل مریت کریستال است. این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های است که تاکنون در قبرس شمالی ساخته شده. این هتل در حدود 277 اتاق دارد که امکانات و خدمات آن یکسان هستند. البته برخی از اتاق های این هتل که ساختار ویلایی دارند، اغلب برای خانواده‌ها قابل رزرو هستند. این هتل دارای 3 رستوران آلاکارته و دو کافه در کنار استخر و داخل محوطه هتل است.

هتل مریت رویال پرمیوم

در سال 2014 یکی از بهترین هتل‌های گیرنه قبرس شمالی، یعنتی هتل مریت رویال پرمیوم ساخته شد. این هتل دارای ساحل سنگی اختصاصی بوده و حدود 118 اتاق دارد. ساختار و طراحی بسیاری از اتاق‌های این هتل به صورت سنگی بوده و همین عالم باعث جذابیت اتاق‌ها شده است. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی سرو می‌شود.

هتل مریت رویال دایموند

اگر به دنبال هتلی هستید که چشم‌اندازی پانارومایی داشته باشد، قطعا باید هتل مریت رویال دایموند را انتخاب کنید. این هتل یکی از جذاب‌ترین هتل‌های گیرنه قبرس شمالی است که مناظر و ویو بسیار عالی دارد. این هتل در کنار هتل مریت رویال پرمیوم در سال 2022 ساخته شد. این هتل در فاصله بسیار کمی از مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی بسیار عالی دارد.

سفرهای تفریحی یا کاری به قبرس شمالی؟

احتمالا بسیاری از شما با شنیدن نام سفر به فکر تفریح می‌افتید، اما بسیاری از مردم با سفر کاری یا تجاری به قبرس شمالی، از هتل‌های گیرنه قبرس شمالی هم بازدید کرده و در آن اقامت می‌کنند. امروزه سرمایه‌گذاری در کشور قبرس شمالی به سبب رونق بازارهای آن، یکی از سودمندترین فعالیت‌های اقتصادی است. به همین سبب هم بسیاری از مردم با خرید ملک در قبرس شمالی، در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.

اما یکی از رایج‌ترین شیوه‌های دیگری که برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی انجام می‌شود، مشارکت در پروژه‌های مخنلف تجاری است. درواقع سرمایه‌گذاران می‌توانند با مشارکت در مواردی مانند ساخت هتل یا بازسازی آنها، در مالکیت آنها سهیم شده و از سود آن کسب درآمد کنند. این مورد هم یکی از بهترین شیوه های سرمایه‌گذاری یا کسب و کار در قبرس شمالی است.

شهر گیرنه، شهری با بناهای تاریخی و هتل های جذاب

اگر دوست دارید در سفری که می‌روید از بناهای تاریخی زیادی بازدید کنید، حتما شهر گیرنه را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. این شهر با بیشترین بناهای تاریخی و جذاب‌ترین سواحل، یکی از اصیل‌ترین و مهم‌ترین شهرهای قبرس شمالی است. شهری که تاریخ و تمدن زیادی را پشت سر گذاشته و امروز با بهترین و کامل ترین امکانات محلی برای سکونت مردم بومی و حتی مهاجرین است.

هتل پیا بلا گیرنه

هتل پیا بلا گیرنه

سخن پایانی

هتل‌های گیرنه قبرس شمالی به‌حدی هستند که نمی‌توان آنها را در یک مقاله نام برد، حتی امکانات و خدمات آنها به شکلی است که نمی‌توان در چند پاراگراف به معرفی آنها پرداخت. پس اگر دوست دارید با هتل‌های گیرنه قبرس شمالی بیشتر آشنا شوید، حتما سفری به این کشور جذاب داشته باشید. سفر به کشور قبرس شمالی علاوه بر تغییر روحیه شما، به شناخت بیشترتان از بناهای تاریخی این کشور و مشاهده جاذبه‌های طبیعی هم کمک زیادی می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.