هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

کار، سرمایه‌گذاری و تجارت همیشه از آن دسته کارهای خسته‌کننده ای است که می‌تواند زمان زیادی از روزمره را به خود اختصاص دهد. علاوه بر آن هنگامی که انسان روزها و هفته‌ها مشغول کار باشد، خسته خواهد شد و برای دوری از این خستگی نیاز به تفریحاتی دارد. سفر کردن یکی از بهترین تفریحاتی است که هرکسی می‌تواند برای دور شدن از هیاهوی روزمره به سراغ آن برود.

مخصوصا سفر به کشور مانند قبرس شمالی که جذابیت‌ها و بناهای تاریخی بسیار زیبایی دارد. به همین جهت هم بسیاری از ایرانیان به زندگی در قبرس شمالی علاقه دارند. یکی از موضوعات مهم در سفر به هر کشوری رزرو یک هتل مناسب است. هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی یکی از جذاب‌ترین هتل‌های این کشور است که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد.

مسلما یک هتل باید ویژگی‌های متنوعی داشته باشد که مسافرین و توریست‌ها از آن رضایت داشته باشند. هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی دقیقا همان هتلی است که با ارائه امکانات و خدمات مختلف، رضایت تمامی مسافرین را جلب کرده است. این هتل یکی از بهترین و مفیدترین هتل‌های کشور قبرس شمالی به شمار می‌رود. هتل‌های قبرس شمالی هرکدام موقعیت مکانی بسیار عالی داشته و ارائه دهنده بهترین امکانات هستند.

از آنجایی که احتمالا بسیاری از اشخاص با هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی و ویژگی‌های آن آشنایی ندارند، ما قصد داریم در این مقاله به صورت کامل تمام ویژگی‌های این هتل زیبا را بررسی کنیم. پس برای اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قبرس با ما همراه باشید.

خدمات هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

خدمات هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

قبرس شمالی، سفری به سرزمین پرهیاهو

قبرس شمالی سرزمینی پر از اتفاق و فراز و نشیب است که در سال‌های گذشته وقایع مختلفی را پشت سر گذاشته است. با تسلط کشور ترکیه بر این کشور، دولت قبرس شمالی با کمبودهای بسیار زیادی مواجه شد. اما امروزه امکانات و خدمات بسیار خوبی در آن وجود دارد که هرکدام از شهرهای قبرس شمالی را به بهترین محل برای زندگی تبدیل کرده است. از سوی دیگر، وجود شرایط مناسب کاری، درآمد عالی و فرصت‌های شغلی مناسب شرایط زندگی در قبرس شمالی را بهبود داده است.

از آنجایی که بیشترین منبع درآمد کشور قبرس شمالی از صنعت گردشگری است، دولت این کشور به جذب بیشتر توریست‌های خود اهمیت زیادی می‌دهد. هتل‌های قبرس شمالی در بهترین موقعیت مکانی و با بهترین خدمات، آماده خدمت رسانی به مسافرین و توریست‌های خود هستند. هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی یکی از همین هتل‌های بسیار جذاب است که در موقعیت بسیار خوبی قرار داشته و خدمات کاملی را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. پس اگر به سفر به سرزمینی پر جاذبه علاقه دارید، قبرس شمالی بهترین انتخاب برای شما است.

هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی یک هتل چهار ستاره در قلب منطقه گیرنه است. مساحت این هتل در حدود 35 هزار متر مربع است. از انجایی که ساخت این هتل سال‌ها پیش انجام شده، فقط در سال 2013 بازسازی شد. اما با وجود این موضوع همچنان جزو یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های شهر گیرنه شناخته می‌شود. در ادامه به بیان ویژگی و خدمات هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی می‌پردازیم:

اتاق‌های هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

اولین قابلیتی که باید در معرفی هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی به آن اشاره کنیم، اتاق‌های این هتل است. هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی دارای 408 اتاق است. از این تعداد حدود 102 اتاق به صورت استاندارد بوده و دارای تخت های دو نفره و یک نفره هستند. از بارزترین مزیت‌های این اتاق‌ها می توان به مناظر طبیعی بسیار زیبا آنها اشاره کرد.

مابقی اتاق‌های این هتل به صورت 30 اتاق خانوادگی، 39 اتاق استاندارد با منظره باغ، 28 اتاق دوبلکس، و 6 سوئیت است. سوئیت‌ها و اتاق‌های خانوادگی اغلب مناسب اشخاصی است که به صورت خانوادگی به کشور قبرس شمالی سفر می‌کنند. زیرا امکانات و خدمات این هتل در حد تکمیل بوده و حتی آشپزخانه و اتاق‌خواب‌های مجزا هم دارد. سرویس بهداشتی و حمام، وای‌فای رایگان، وسایل بهداشتی مانند سشوار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، گاو صندوق، چای و قهوه ساز، بالکن اختصاصی از خدمات و امکانات اتاق های هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی است.

رستوران هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر هتل، مربوط به رستوران و کافه‌های آن است. هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی دارای سه کافه رستوران است که به صورت کافه لابی، کافه استخر و کافه شیرینی است. ظرفیت این رستوران‌ها در محوطه درون هتل حدود 300 نفر است. همچنین دارای یک کافه رستوران در فضای باز است که ظرفیت آن به حدود 100 نفر می‌رسد.

امکانات رفاهی در هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

امکانات رفاهی در هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

امکانات رفاهی و تفریحی هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

وجود امکانات رفاهی و تفریحی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل‌های قبرس شمالی است. به همین سبب اغلب هتل‌های این کشور امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند: دو استخر روباز برای بانوان و آقایان، استخر ویژه کودکان، استخر سر پوشیده برای بانوان و آقایان، پارک آبی، استخر، سونا، جکوزی، ساحل اختصاصی، زمین بازی تنیس، اتاق بازی مخصوص کودکان، سرسره آبی مهیج، اتاق ماساژ، مرکز اسپا، سالن ورزشی، حمام ترکی، سالن بیلیارد، ورزش های آبی مانند واترپلو، جت اسکی برای تفریح در دریا، سالن ایروبیک، بازی‌های فکری و ذهنی مانند دارت و مینی کلاب است.

موقعیت مکانی هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

یکی از نکات مثبتی که درمورد هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی وجود دارد، موقعیت مکانی این هتل است. این هتل در منطقه کرنیا و شهر گیرنه قرار گرفته است. همچنین حدود 43 کیلومتر با فرودگاه ارجان فاصله دارد. این هتل در 1.5 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و مسافرین می‌توانند مسافت کوتاهی را برای قدم‌زنی در کنار ساحل طی کنند.

اقامت در هتل ریزورت قبرس شمالی یا سرمایه گذاری در آن؟

احتمالا می‌دانید که امروزه سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی به یکی از پرسودترین فعالیت‌های اقتصادی تبدیل شده است. از آنجایی که اقتصاد کشور قبرس کاملا در حال رشد و توسعه است، دولت این کشور از سرمایه‌گذاران خود حمایت زیادی می‌کند. تاکنون خرید ملک در قبرس شمالی یکی از پرسودترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری بود، اما ایده ای به ذهن سرمایه‌گذاران رسید که توانست سوددهی بسیار عالی داشته باشد.

این ایده مشارکت در پروژه‌های جدید یا بازسازی مکان‌های گردشگری بود. درواقع سرمایه‌گذاران می‌توانند با خرید یک هتل در قبرس شمالی، مدیریت آن را به دست گرفته و سود خوبی از آن به دست بیاورند. علاوه بر آن می‌توانند در بازسازی یک هتل مشارکت کرده و به عنوان سرمایه‌گذاری، در سوددهی هتل سهیم باشند.

این کار علاوه بر اینکه سوددهی بسیار خوبی دارد، می‌تواند باعث اخذ اقامت قبرس شمالی هم باشد. زیرا صنعت گردشگری در کشور قبرس شمالی اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل هم دولت این کشور از سرمایه‌گذاران حمایت کرده و با ارائه امکانات مختلف، آنها را در رسیدن به سود بسیار خوبی همراهی می‌کند. علاوه بر آن وجود این سرمایه‌گذاران برای اقتصاد کشور قبرس اهمیت زیادی دارد، به همین جهت دولت قبرس با ارائه ساده‌تر اقامت به سرمایه‌گذاران، آنها را به سرمایه‌گذاری در این کشور ترغیب می‌کند.

هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی و سفری جذاب در آن

محل اقامتی که در طی سفر انتخاب می‌شود باید امنیت و قابلیت‌های کاملی داشته باشد. مخصوصا اگر اولین بار است که به کشور خارجی سفر می‌کنید یا حداقل هتلی را برای بار اول برای اقامت انتخاب می‌کنید. هرچند که یک توریست بیشترین زمان خود را به گردش و چرخش در شهر صرف می‌کند، اما از آنجایی که شبانه برای استراحت به محل اقامت خود باز می‌گردد، انتخاب یک هتل امن و مدرن اهمیت زیادی دارد.

پس اگر با هتل‌های قبرس شمالی و قابلیت‌های آن آشنایی ندارید، حتما هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی را انتخاب کنید. این هتل با بهترین امکانات و خدمات محیطی جذاب را برای شما رقم زده و به شما کمک می‌کند که سفر جذاب‌تری را تجربه کنید.

رستوران هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

رستوران هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی

سخن آخر

کشور قبرس شمالی دارای هتل‌های بسیار زیادی است که هرکدام از آنها در حد و اندازه خود امکانات بسیار خوبی دارند. اما اینکه یک هتل علاوه بر امکانات کافی، قیمت مناسبی هم داشته باشد یک نکته مثبت محسوب می‌شود. هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی همان هتلی است که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات و خدمات خوبی داشته و به عنوان یک هتل مدرن شناخته می‌شود. پس اگر در برنامه‌های آینده خود قصد سفر به کشور قبرس شمالی را داشتید، حتما به یاد داشته باشید که هتل اسکار ریزورت قبرس شمالی را انتخاب کنید.

حتی اگر باز هم برای سفر، اقامت و حتی سرمایه‌گذاری در کشور قبرس شمالی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، حتما با مشاورین ما در شرکت ظهوریان تماس بگیرید. زیرا می‌توانید در این شرکت از بهترین راهنمایی‌ها استفاده کرده و سفر جذابی را تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.