هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

قبرس شمالی، کشوری پر از جاذبه و جذابیت‌های طبیعی و تاریخی است که هرساله توریست های زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. صنعت گردشگری از پایه و اساس‌های اصلی این کشور بوده و به همین جهت دولت این کشور به بناهای تاریخی و حتی هتل‌های محل اقامت توریست‌ها اهمیت زیادی می‌دهد. بسیاری از کسانی که زندگی در قبرس شمالی را تجربه کرده‌اند عقیده دارند که هتل‌های قبرس شمالی هرساله با بهترین امکانات و خدمات برای پذیرایی از توریست‌های مختلف آماده می‌شوند. اما یکی از بهترین هتل‌های که تاکنون ساخته شده، هتل دنیز کیزی قبرس شمالی است. این هتل علاوه بر امکانات و خدمات بسیار خوبی، مناظر طبیعی جذابی هم دارد.

مسلما یکی از معیارهای مهم برای داشتن یک سفر خوب، رزرو یک هتل مناسب و امن است. مخصوصا اگر سفر به کشور خارجی باشد که تاکنون سفر به آن را تجربه نکرده باشید. کشور قبرس شمالی به صورت کلی یک کشور امن و به دور از هیاهو است. اما انتخاب یک هتل امن با محیطی آرام و دلپذیر می‌تواند تاثیر مثبتی در طی سفر بر ذهن اشخاص داشته باشد. احتمالا بسیاری از شما تاکنون با هتل دنیز کیزی قبرس شمالی آشنایی نداشتید یا از امکانات و خدمات آن اطلاعی ندارید، به همین جهت در این مقاله ما به صورت کامل درمورد خدمات و قابلیت‌های این هتل جذاب صحبت خواهیم کرد.

هتل دنیز کیزی

هتل دنیز کیزی

سفر به قبرس شمالی و کسب تجربه های جدید

اگر قصد سفر و دور شدن از هیاهوی زیاد روزمره را داشته باشید، کدام کشور را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب می‌کنید؟ کشور قبرس شمالی یک جزیره بسیار زیبا در قلب دریای مدیترانه است که توانسته در سال‌های اخیر، توجه بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب کند. این کشور در سال‌های گذشته تحت سلطه کشور ترکیه بود. هرچند که هنوز هم این سلطه ادامه دارد، اما نسبت به گذشته بسیار کمتر شده و دولت قبرس شمالی برای رشد و توسعه خود اقدامات زیادی انجام داده است.

اولین قدم برای رشد و توسعه، بکارگیری امکانات و خدمات مختلف در شهرهای قبرس شمالی بود. در زمان‌های گذشته شهرهای این کشور امکانات رفاهی و حتی امکانات اولیه زندگی را نداشتند. ساکنین این شهرها باید مسیرهای طولانی را طی می‌کردند که به مقصد موردنظر خود برسند. اما در حال حاضر شرایط کمی متفاوت است.

امکانات و خدمات شهرها رشد بسیار خوبی داشته و شرایط زندگی در قبرس شمالی کاملا مساعد شده است. علاوه بر آن، یکی از راه‌های که دولت توانست ارتقا و رشد خود را در زمان سریع‌تری رقم بزند، اهمیت به صنعت گردشگری بود. الوین قدم برای رشد و تقویت صنعت گردشگری، حفظ بناهای تاریخی و ساخت محیطی مناسب برای اقامت توریست‌ها بود. هتل دنیز کیزی قبرس شمالی یکی از همین محیط‌های بسیار مناسب است.

هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، هتل دنیز کیزی قبرس شمالی یکی از محبوب‌ترین هتل‌های است که طی سال‌های اخیر در این کشور ساخته شد. این هتل واقع در ساحل شهر گیرنه قبرس شمالی بوده و با فرودگاه ارجان که یکی از بهترین فرودگاه‌های قبرس شمالی است حدود 31 کیلومتر فاصله دارد. در ادامه به معرفی خدمات و امکانات هتل دنیز کیزی خواهیم پرداخت:

اتاق ها و سوئیت های هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

اولین موردی که باید درمورد هتل دنیز کیزی قبرس شمالی به آن اشاره کنیم، اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل هستند. اتاق‌های این هتل در دو بخش استاندارد و دلوکس در اختیار مسافرین قرار گرفته‌اند. متراژ اتاق‌های استاندارد 25 متر و اتاق‌هی دلوکس 33 متر است. امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و حمام، سرویس تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وای‌فای رایگان، چای‌ساز، تخت‌های دو نفره و یک نفره، لوازم آرایشی مانند سشوار وغیره از امکانات و خدمات ثابت در هر اتاقی از هتل دنیز کیزی قبرس هستند.

اتاق‌های استاندارد این هتل اغلب برای زوج‌ها با یک یا نهایتا دو کودک کوچک قابل استفاده است. اما اشخاصی که به صورت خانوادگی به قبرس شمالی سفر کرده‌اند، می‌توانند اتاق‌های دلوکس این هتل را رزرو کنند.

امکانات رفاهی و تفریحات در هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

قطعا یکی از مواردی که باعث جلب توجه و افزایش رضایت مسافرین از یک هتل می‌شود، امکانات و خدمات رفاهی است. هتل دنیز کیزی قبرس شمالی همان هتلی است که بهترین امکانات را در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد. خدماتی شامل: استخر، سونا، جکوزی، استخر کودکان، حمام ترکی، سالن بازی، سالن بدنسازی، مرکز اسپا، اتاق تلویزیون، مینی گلف، اتاق ماساژ و باغ از برترین و بهترین خدماتی است که توسط این هتل به توریست‌ها ارائه می‌شود.

امکانات هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

امکانات هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

موقعیت مکانی و دسترسی هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

مورد دیگری که در رضایت مسافران از هتل اهمیت زیادی دارد، موقعیت مکانی و دسترسی هتل است. هتل دنیز کیزی قبرس شمالی در منطقه بسیار خبوی قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ساحل بود و فاصله آن با مرکز شهر حدود 25 دقیقه است. علاوه بر آن مسافت این هتل تا فرودگاه ارجان که دسترسی آن برای تمام مسافران عالی است حدود 31 کیلومتر است. این مسیر در 15 دقیقه طی می‌شود. همچنین مسافرین می‌توانند از قابلیت ترنسفر رایگان از هتل تا فرودگاه و برعکس استفاده کنند.

رستوران و کافه های هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

هنگامی که به یک کشور خارجی سفر می‌کنید، چشیدن طعم غذاهای آن کشور لذت زیادی دارد. زیرا طعم جدیدی داشته و بسیار هیجان انگیز است. هتل دنیز کیزی قبرس شمالی دارای 3 رستوران و یک کافه بار است که می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز غذا یا نوشیدنی موردنظر خود را در آنجا میل کنید. رستوران‌های این هتل با ارائه منوهای متفاوت سعی در جلب رضایت مشتریان با هر نوع ذائقه و سلیقه‌ای دارند.

قیمت هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

هتل دنیز کیزی قبرس شمالی یکی از اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین هتل‌های کشور قبرس شمالی است. البته که تعیین دقیق قیمت این هتل به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین مورد انتخاب نوع اتاق است. درواقع هزینه اتاق‌های استاندارد با اتاق‌های دلوکس کاملا متفاوت است. علاوه بر آن هزینه رزرو اتاق در مناسب‌های مختلف کاملا متفاوت است. برای مثال اگر کسی در تعطیلات عید یا تابستانی قصد سفر به قبرس را داشته باشد باید برای رزرو اتاق هزینه بیشتری پرداخت کند. اما در روزهای عادی که تعداد مسافرین قبرس کمتر است، اشخاص می‌توانند رزرو اتاق را با هزینه کمتری انجام دهند.

سرمایه گذاری در قبرس با سفر به این کشور

احتمالا تاکنون بارها درمورد سرمایه گذاری در قبرس شمالی و شیوه‌های مختلف آن شنیده‌اید. تاکنون خرید ملک در قبرس شمالی یا سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی آن از بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری بود. اما امروزه روش متفاوتی نمایان شده است. درواقع اشخاص می‌توانند با سفر به قبرس شمالی و مشارکت در ساخت هتل جدید یا بازسازی هتله‌ای قدیمی، سهم مشخصی را به دست آورده و از آن سود بگیرند.

از آنجایی که توریست‌‌های زیادی سالانه به کشور قبرس سفر می‌کنند، ساخت هتل همیشه جزو کارهای پرسود خواهد بود. به همین دلیل مشارکت در ساخت هتل و حتی بازسازی هتل‌های قدیمی می‌تواند سوددهی بسیار خوبی برای صاحبان خود داشته باشد.

اتاق های هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

اتاق های هتل دنیز کیزی قبرس شمالی

سخن پایانی

اگر اهل سفر، تجارت و حتی مهاجرت هستید، کشور قبرس شمالی یکی از بهترین کشورهای است که می‌توانید انتخاب کنید. این کشور در حال رشد و توسعه بوده و به همین دلیل هم سوددهی بسیار خوبی دارد. پار اگر اهل ریسک و رسیدن به زندگی رویایی خود هستید، حتما سفر به قبرس و اقامت در هتل دنیز کیزی قبرس شمالی را در برنامه خود قرار دهید. زیرا می‌توانید با شرایط و ابعاد زندگی در این کشور آشنا شده و تغییرات زیادی را در زندگی خود ایجاد کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.