هتل ریورساید قبرس شمالی

هتل ریورساید قبرس شمالی

یکی از جذاب‌ترین کشورهای آسیایی که امروزه به یک مکان گردشگری و تفریحی برای بسیاری ایز ایرانیان و حتی ساکنین سایر کشورها تبدیل شده، کشور قبرس شمالی است. در کشور قبرس شمالی به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی، محیط بسیار زیبایی فراهم شده است. بسیاری از کسانی که سابقه زندگی در قبرس شمالی را دارند بر این باورند که جاذبه‌های شهرهای قبرس شمالی هرگز قدیمی نمی‌شود و هربار جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. اما یکی از عواملی که باع جذب بیشتر توریست‌ها شده، هتل ریورساید قبرس شمالی است.

این هتل یکی از جذاب‌ترین و پرامکانات‌ترین هتل‌های قبرس شمالی است. هتل ریورساید قبرس شمالی با ارائه بهترین خدمات و امکانات سعی در جلب رضایت مسافرین خود داشته و امروزه به یکی از بهترین هتل‌ها برای سکونت مسافرین کشور قبرس شمالی تبدیل شده است. از آنجایی که احتمالا بسیاری از مردم نسبت به هتل ریورساید قبرس شمالی و ویزگی‌های آن اطلاعاتی ندارند، در این مقاله به بررسی کامل این هتل زیبا می‌پردازیم.

باید به این نکته توجه داشته باشید که رزرو یک هتل مناسب می‌تواند خیال شما را بابت محل سکونتتان آسوده کند. مخصوصا اگر اولین بار است که به کشور قبرس شمالی سفر می‍‌کنید و اطلاعات زیادی از هتل‌های آن ندارید.

جذابیت های هتل ریورساید قبرس شمالی

جذابیت های هتل ریورساید قبرس شمالی

شهر گیرنه، بهترین شهر قبرس با هتلی جذاب و زیبا

اگر بخواهیم به یکی از بهترین و البته قدیمی ترین شهرهای قبرس شمالی اشاره کنیم، قطعا باید از شهر گیرنه نام ببریم. این شهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای موجود در کشور قبرس شمالی است که در تک تک فراز و نشیب‌های این کشور سهیم بوده است. درواقع در گذشته بیشتر ساکنین کشور قبرس شمالی شهر گیرنه را برای سکونت انتخاب می‌کردند. زیرا امکانات و خدمات شهرهای دیگر به شکلی نبود که شهروندان بتوانند زندگی خوبی داشته باشند.

نکته بسیار مهمی که در این بخش باید به آن اشاره کنیم این است که هتل ریورساید قبرس شمالی هم در شهر گیرنه قرار دارد. پس از توسعه شهرهای قبرس شمالی، دولت این کشور هتل‌های بسیار جذابی را در این شهر تاسیس کرد که هتل ریورساید قبرس شمالی یکی از این هتل‌ها است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به منطقه ارجان و فرودگاه این منطقه دارد. به همین دلیل هم برای بسیاری از مسافرین جالب توجه است. این هتل 4 ستاره یکی از قدیمی ترین هتل‌های شهر گیرنه است که سال‌ها در عرصه جذب مسافر و ارائه خدمات به آنها فعالیت کرده است.

ویژگی های هتل ریورساید قبرس شمالی

شاید تاکنون نام هتل ریورساید قبرس شمالی کمتر به گوشتان خورده باشد. اما لازم به ذکر است که این هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر گیرنه است که هرساله توریست های زیادی آن را برای سکونت انتخاب می‌کنند. در ادامه اصلی‌ترین دلایلی که منجر به محبوبیت و شهرت این هتل شده را بررسی می‌کنیم:

پرسنل ماهر و خوش برخورد

اولین نکته درمورد هتل ریورساید قبرس شمالی که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده باشد، پرسنل ماهر و خوش برخورد این هتل است. درواقع پرسنل این هتل 24 ساعته در اختیار مسافرین بوده و پاسخگوی نیازهای آنها هستند. همچنین هرکدام از پرسنل به چندین زبان دنیال مسلط بوده و می‌توانند با مسافرین مختلف از هر شهر یا کشوری صحبت کنند. خوش‌برخورد بودن و مسئولیت‌پذیری از دیگر ویژگی‌های پرسنل این هتل است.

اتاق‌های مجهز

اصلی‌ترین مزیت هتل ریورساید قبرس شمالی اتاق‌های بسیار مجهز آن است. هرکدام از اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله ی تمیز، سشوار و سایر امکانات رفاهی هستند. اتاق‌های این هتل در دسته‌بندی‌های مشخصی تقسیم می‌شوند:

اتاق های استاندارد دبل (Standard Double) : متراژ این اتاق ها ۲۰ متر بوده و دارای ۱ تخت ۲ نفره است.

اتاق های استاندارد کوئین (Standard Queen) : متراژ این اتاق ها ۲۰ متر بوده و دارای یک تخت ۲ نفره است.

اتاق های سوپریور دبل (Superior Double) : متراژ این اتاق ها ۲۰ متر بوده و دارای یک تخت ۲ نفره ی بزرگ است.

اتاق های سوپریور کوئین (Superior 1 Queen) : متراژ این اتاق ها ۲۰ متر بوده و دارای ۲ تخت دو نفره ی بزرگ است.

اتاق های دلاکس (Deluxe) : متراژ این اتاق ها ۲۰ متر بوده و دارای ۱ تخت دو نفره ی بزرگ است.

خدمات هتل ریورساید قبرس شمالی

خدمات هتل ریورساید قبرس شمالی

امکانات تفریحی

قطعا وجود امکانات تفریحی در یک هتل مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. به همین دلیل هم هتل ریورساید قبرس شمالی با هدف جلب رضایت مسافرین خود امکانات و خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. اولین ویژگی تفریحی که می توان به آن اشاره کرد، استخر، سونا و جکوزی در این هتل است. درواقع اشخاص می‌توانند با مراجعه به این مراکز کمی استراحت کرده و ذهن خود را از هرگونه شلوغی دور کنند. وجود مراکز زیبایی، اسپا و سالن ورزشی هم از دیگر خدمات تفریحی هتل ریورساید قبرس شمالی است.

علاوه بر آن این هتل دارای یک رستوران و کافه بسیار جذاب است که خیال مسافرین را بابت وعده‌های مختلف آسوده می‌کند. در این رستوران هرکس می تواند متناسب با ذائقه خود، غذاهای مختلفی سفارش داده و میل کند. وجود نوشیدنی‌های سرد و گرم و بسیار جذاب در کافه هتل ریورساید قبرس شمالی از دیگر مزیت‌های آن است.

امکانات عمومی

یکی از نکات مهمی که باعث شهرت و محبوبیت یک هتل می‌شود، امکانات عمومی آن است. این امکانات شامل مواردی مانند فضای سبز جذاب، امکانات نظافتی مانند لاندری، خشکشویی، اتوشویی، سرویس روزانه نظافت اتاق، سالن مراسمات، صندوق امانات، ارائه روزنامه‌های به‌روز است. درواقع این هتل با ارائه چنین امکاناتی به مسافرین خود کمک می‌کند که سفر راحت‌تری را تجربه کنند و تمام چیزهای موردنیاز خود را در همان هتل به دست بیاورند. این امر باعث جلب رضایت مسافرین از هتل محل اقامتشان خواهد شد.

جاذبه های گردشگری در اطراف هتل ریورساید قبرس شمالی

همانطور که گفتیم هتل ریورساید قبرس شمالی دسترسی بسیار خوبی به سایر مناطق دارد. فرقی نمی‌کند که شما به بناهای تاریخی یا حتی جاذبه‌های طبیعی علاقه دارید یا به سواحل و آب‌های زلال، چون می‌توانید با اقامت در هتل ریورساید قبرس شمالی، به تمام این جاذبه‌ها دسترسی سریعی داشته باشید. در ادامه به جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل ریورساید قبرس شمالی اشاره می‌کنیم:

کرنیا هاربور: این بناهای بسیار قدیمی حدود ۱۲.۱ کیلومتر دورتر بوده که ۲۱ دقیقه با ماشین طول می‌کشد.

قلعه ی کرنیا: این قلعه یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های قبرس است که قدمت بسیار زیادی دارد. مسافت موردنظر تا این قلعه ۱۳.۶ کیلومتر بوده که ۳۰ دقیقه با ماشین قابل طی کردن است.

ساحل: این ساحل ۴۴٫۸ کیلومتر دورتر است که ۵۳ دقیقه با هتل ریورساید قبرس شمالی فاصله دارد.

بلاپیس: این مجموعه معروف که شامل ساختمان و بناهای بسیار قدیمی است حدود ۱۶.۵ کیلومتر دورتر بوده و مسیر آن ۳۶ دقیقه با ماشین با هتل ریورساید قبرس شمالی فاصله دارد.

قلعه ی سنت هیلاریون: این قلعه ی تاریخی ۲۶.۳ کیلومتر دورتر از هتل ریورساید است. مدت زمان رسیدن به این قلعه با ماشین ۴۰ دقیقه است.

قلعه ی بوفاونتو: این قلعه ۳۶.۸ کیلومتر دورتر از هتل ریورساید قبرس شمالی است که ۱ ساعت و ۳ دقیقه زمان رسیدن به آن است.

مجموعه ی کاراپز: این منطقه از بناهای باستانی ۴۷٫۶ کیلومتر با هتل فاصله داشته و میتوان طی ۵۹ دقیقه با ماشین به آن رسید.

قلعه ی کانترا: این کاخ بسیار زیبا که از کهن‌ترین بناهای شهر گیرنه است ۶۹٫۱ کیلومتر با هتل فاصله داشته و ۱ ساعت و ۷ دقیقه طول می کشد که اشخاص با ماشین به آن برسند.

امکانات هتل ریورساید قبرس شمالی

امکانات هتل ریورساید قبرس شمالی

سخن آخر

قطعا می‌دانید که کشور قبرس شمالی یکی از جذاب‌ترین کشورها برای ایرانیان است. به همین دلیل هم سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی یا خرید ملک در قبرس شمالی جزو محبوب‌ترین کارها برای ایرانیان به‌شمار می‌رود. به همین جهت مسافرین ایرانی یا در هر کشور دیگری می توانند با یک سفر چندروزه به قبرس شمالی هم از جذابیت‌ها و زیبایی‌های این شهر استفاده کرده و هم شرایط زندگی در قبرس شمالی را بسنجند.

در چنین شرایطی هتل ریورساید قبرس شمالی یکی از بهترین هتلها در بهترین منطقه است که می‌تواند خاطره یک سفر بسیار جذاب و دل‌انگیز را برای شما رقم بزند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.