هتل لیماک قبرس شمالی

هتل لیماک قبرس شمالی

حتما می‌دانید ک باتوجه به تعداد بالا مسافرین و توریست‌های که هرساله به قبرس شمالی سفر می‌کنند، هتل‌های بسیار متفاوتی هم وجود دارد که پذیرای مسافرین هستند. اما یکی از بهترین هتل‌های قبرس شمالی که توریست‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده، هتل لیماک قبرس شمالی است. این هتل از جذاب‌ترین و زیبا‌ترین هتل‌های کشور قبرس شمالی است که حتی شهروندان بومی این کشور هم به آن علاقه زیادی دارند. بسیاری از کسانی که تجربه زندگی در قبرس شمالی را داشته‌اند، بر این باورند که هتل لیماک قبرس شمالی یکی از جذاب‌ترین و مناسب‌ترین هتل‌های این کشور است که در سال‌های اخیر شهرت و محبوبیت زیادی پبدا کرده است.

از آنجایی که بسیاری از مسافرین و توریست‌های قبرس شمالی ایرانی هستند، باید آشنایی کاملی با هتل‌های مختلف قبرس شمالی و امکانات آنها داشته باشند. علت این امر این است که بتوانند در هنگام سفر به این کشور بسیار زیبا، بهترین هتل را رزرو کرده و از اقامت خود لذت ببرند. علاوه بر آن باید هتلی را انتخاب کنند که نزدیک سایر شهرهای قبرس شمالی بوده و دسترسی خوبی به‌بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی داشته باشد.

هتل لیماک قبرس شمالی دقیقا همان هتلی است که می‌تواند تمام نیازهای مسافرین را به خوبی پاسخ دهد. پس اگر شما هم برای سفر خدو به قبرس شمالی به دنبال یک هتل بسیار محبوب هستید، حتما تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

امکانات هتل لیماک قبرس شمالی

امکانات هتل لیماک قبرس شمالی

جزیره اسکله و هتل جذاب آن

هرچند که قصد داشتیم در این مقاله درمورد هتل لیماک قبرس شمالی صحبت کنیم، اما پیش از آن باید درمورد یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی، یعنی شهر یا جزیره اسکله حرف بزنیم. این جزیره دارای بناهای طبیعی و تاریخی بسیار زیبایی است. علاوه بر آن دارای آب و هوای بسیار خوبی است که قدم‌زنی در کنار سواحل را برای اشخاص لذت‌بخش تر می‌کند. یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های شهر اسکله، وجود هتل لیماک در آن است. این هتل اولین بار در سال 1995 ساخته شد. پس از سال‌ها فعالیت در سال 2018 توسط گروه لیماک خریداری شد و پس از بازسازی‌های انجام شده، نام آن به هتل لیماک تغییر پردا کرد.

این هتل با قرارگیری در بهترین منطقه جزیره اسکله، یعنی منطقه بافرا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل در نزدیکی سواحل بوده و اشخاص می‌توانند از منظره بسیار جذاب آن که به سمت ساحل قرار دارد لذت ببرند. البته که مزیت‌های این هتل فقط به مناظر و موقعیت مکانی آن نیست، بلکه امکانات و خدمات بسیار خوبی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

امکانات و خدمات هتل لیماک قبرس شمالی

اگر برای سفر خود به دنبال یک هتل باشید، اولین معیارتان برای انتخاب هتل چیست؟ مسلما هرکسی در هنگام انتخاب هتل به دنبال مکانی است که خدمات و امکانات خوبی داشته باشد. از سوی دیگر داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورد مناسب پرسنل از دیگر مواردی است که مسافرین در هنگام رزرو هتل به ان توجه می‌‌کنند. تمام این نکات مواردی است که درمورد هتل لیماک قبرس شمالی صدق می‌کند. اما برای اینکه بیشتر با ویژگی‌های این هتل زیبا آشنا شویم، بخش زیر را مطالعه می‌کنیم:

اتاق‌های هتل لیماک قبرس شمالی

اولین موردی که باید در معرفی هتل لیماک قبرس شمالی به آن اشاره کنیم، اتاق‌های این هتل است. این هتل دارای 598 اتاق است که در سه دسته اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی و سوئیت تقسیم می‌شوند. برخی از امکانات مانند صندوق، مینی‌بار، وای‌فای رایگان، ابزار آرایشی مانند سشوار، سیستم تهویه وغیره در هر سه مدل از اتاق‌ها کاملا یکسان هستند. اما برخی از امکانات این اتاق‌ها باهم متفاوت‌اند.

متراژ اتاق‌های استاندارد در حدود 30 الی 40 متر است. ظرفیت این اتاق‌ها برای 2 نفربزرگسال و یک کودک مناسب است. بیشتر زوج‌ها یا اشخاصی که کودک دارند این اتاق‌ها را رزرو می‌کنند. اتاق‌های خانوادگی مخصوص خانواده‌های است که تعداد آنها 4 الی 5 نفر است. امکانات این اتاق‌ها کمی بیشتر از اتاق های استاندارد بوده و ظرفیت بیشتری در آن جای می‌گیرند.

اما اشخاصی که قصد دارند در طی سفر خود سوئیت مجزایی داشته باشند، می‌توانند سوئیت‌های هتل لیماک قبرس شمالی را رزرو کنند. این هتل‌ها دارای خدمات کاملی مانند آشپزخانه، نشیمن، تخت‌های دو و یک نفره، اتاق‌های مجزا وغیره است. درواقع می‌توان این سوئیت ها را به عنوان یک خانه مجزا در نظر گرفت.

رستوران و کافه هتل لیماک قبرس شمالی

یکی دیگر از مواردی که در هتل لیماک قبرس شمالی محبوبیت زیادی داردف کافه و رستوران‌های این هتل است. نکته جالبی که درمورد رستوران‌های این هتل وجود دارد این است که هر رستوران ارائه دهنده سبک غذایی خاصی است. برای مثال رستوران اسنک آتلانتیس ارائه دهنده غذاهای فست‌فودی و ساندویچ است. یا رستوران آسیایی dynasty ارائه دهنده انواع غذاهای چینی، ژاپنی، تایلندی و حتی سوشی‌های مختلف است. از دیگر رستوران‌های این هتل می‌توان به رستوران‌ لیمرا، رستوران ایتلایی arcadia و رستوران گریل mysia اشاره کرد.

درمورد کافه‌های این هتل هم باید گفت که هرکدام از کافه‌های این هتل در بخش های متفاوتی از هتل قرار گرفته و شامل بهتری نوشیدنی های سرد و گرم و حتی کیک‌های بسیار خوشمزه هستند. کافه قنادی، بارهای کنار استخر و چایخانه از جذاب‌ترین بخش‌های هتل لیماک قبرس شمالی است.

جذابیت های هتل لیماک قبرس شمالی

جذابیت های هتل لیماک قبرس شمالی

امکانات رفاهی و تفریحی هتل لیماک قبرس شمالی

قطعا هدف بسیاری از مسافرین از اقامت در هتل فقط داشتن محلی برای خواب و استراحت نیست، بلکه به مکانی نیاز دارند که بتوانند بسیاری از تفریحات را در آن تجربه کنند. وجود امکانات تفریحی در هتل لیماک قبرس شمالی یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این هتل نزد مسافرین است:

  • ساحل اختصاصی و پارک‌های آبی
  • سالن بدنسازی و مرکز اسپا
  • استخر، سونا، جکوزی
  • اسکله تفریحی
  • برنامه‌های گشت در شهر و کنسرت
  • سالن جلسه، کنفرانس و مراسمات

نکاتی طلایی درمورد هتل لیماک قبرس شمالی

یکی از نکات بسیار مهمی که درمورد هتل لیماک قبرس شمالی باید بیان کنیم، اهمیت آنها به آرامش و روان مسافرین است. درواقع اکثر اتاق‌های این هتل خانوادگی بوده و بیان کننده این امر است که مسافرین می‌توانند به همراه خانواده در این هتل اقامت داشته باشند. علاوه بر آن امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده که هرکسی از آنها استفاده کرده و سفر لذت بخشی را تجربه کند.

علاوه بر تمام اینها، توجه به اهمیت حیوانات خانگی برای برخی از مسافرین دیگر مزیت جذاب این هتل است. درواقع هتل لیماک قبرس شمالی شرایطی را مهیا کرده که مسافرین بتوانند حیوانات خانگی خود را همراه داشته باشند و نگرانی بابت آنها حس نکنند.

موقعیت مکانی هتل لیماک قبرس شمالی

هتل لیماک قبرس شمالی در منقطه بافرا و نزدیکی فرودگاه ارجان قرار دارد. این هتل در شهر اسکله قرار گرفته که یکی از بهترین و جذاب‌ترین شهرهای قبرس شمالی است. بسیاری از کسانی که با شرایط زندگی در قبرس شمالی آشنا هستند بر این باورند که شهر اسکله یکی از قدیمی‌ترین شهرهای این کشور است که هنوز هم بافت اصیل خود را حفظ کرده است. از دیگر مزیت‌های این هتل می‌توان به نزدیکی آن به مرکز خرید شهر فاماگوستا، قلعه کانتارا، محیط گلدن کلوب وغیره اشاره کرد.

اتاق های هتل لیماک قبرس شمالی

اتاق های هتل لیماک قبرس شمالی

سخن آخر

هتل لیماک قبرس شمالی دقیقا همان هتلی است که شما می‌توانید با اقامت در آن تجربه یک سفر خاطره‌انگیز را به دست بیاورید. این هتل با بهترین امکانات و مناسب‌تریه قیمت‌ها، پاسخگوی تمام نیازهای شما خواهد بود. پس اگر روزی قصد سفر به قبرس شمالی را داشتید، حتما به یاد داشته باشید که می‌توانید در یکی از بهترین هتل‌های این کشور، یعنی هتل لیماک قبرس شمالی اقامت راحتی داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.