هتل وونی پالاس قبرس شمالی

هتل وونی پالاس قبرس شمالی

از گذشته تاکنون سفر کردن به کشورهای مختلف یکی از جذاب‌ترین کارهای دنیا بوده است. جذابیت این کار به‌شکلی است که حتی بسیاری از اشخاص از این روش کسب درآمد کرده و با معرفی بناهای مختلف یا هتل‌های کشور‌های مختلف، درآمدزایی می‌کنند. یکی از بهترین کشورهای که امروزه به اصلی‌ترین مقصد گردشگران تبدیل شده، کشور قبرس شمالی است. علاوه بر اینکه زندگی در قبرس شمالی بسیار راحت و مناسب است، سفر به این کشور هم می‌تواند تغییرات زیادی را در روحیه اشخاص ایجاد کند. قبرس شمالی دارای هتل‌های متعدد بسیار جذابی است که هرکدام از آنها قابلیت‌های زیادی دارند. هتل وونی پالاس قبرس شمالی یکی از همین هتل‌های بسیار عالی و مجهز است.

البته باید بدین نکته اشاره کنیم که وجود هتل‌های متعدد در قبرس شمالی به سبب رونق صنعت گردشگری در این کشور است. درواقع از آنجایی که دولت این کشور روی صنعت گردشگری و درآمد حاصل از آن حساب ویژه‌ای کرده، با تاسیس هتل‌های مختلف و بازسازی هتل‌های قدیمی، سعی در جذب بیشتر توریست دارد. احتمالا بسیاری از شما با هتل‌های قبرس شمالی آشنایی دارید، اما برای آشنایی بیشتر با هتل وونی پالاس قبرس شمالی که یکی از بهترین هتل‌های این کشور هم هست، حتما تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

اتاق ها و سوئیت های هتل وونی پالاس قبرس شمالی

اتاق ها و سوئیت های هتل وونی پالاس قبرس شمالی

کدام کشور را برای سفر انتخاب کنیم؟

آیا تاکنون تجربه سفر به کشورهای خارجی را داشته‌اید؟ اگر بخواهید سفری به یکی از کشورهای خارجی داشته باشید کدام کشور را انتخاب می‌کنید؟ کشور قبرس شمالی یکی از جذاب‌ترین کشورهای آسیایی است که در قلب دریای مدیترانه قرار گرفته است. شهرهای قبرس شمالی دارای امکانات، خدمات، جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی هستند که نشان دهنده فرهنگ و تمدن پر فراز و نشیب این کشور است.

هرچند که در گذشته کشور قبرس شمالی تحت سلطه کشور ترکیه بود و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد. اما امروزه با توسعه امکانات شهری خود و رونق صنعت گردشگری و اقتصادی به یکی از بهترین کشورهای منطقه تبدیل شده است. محیط آرام و سواحل دل‌انگیز از دیگر ویژگی‌های کشور قبرس شمالی است. اگر برای سفر خود به دنبال مقصدی آرام و زیبا هستید حتما کشور قبرس شمالی را انتخاب کنید.

اما نکته بسیار مهمی که باید درمورد کشور قبرس شمالی به آن اشاره کنیم، این است که دولت شرایط زندگی در قبرس شمالی را بسیار ساده کرده است. علاوه بر آن برای بهبود وضعیت زندگی مردم سعی در رونق اقتصاد هم دارد. یکی از راه‌های رونق اقتصاد، ارتقا کیفیت هتل‌های قبرس شمالی و توسعه آنها است. هتلی مانند هتل وونی پالاس قبرس شمالی یکی از برترین هتل‌های این کشور است که با ارائه بهترین امکانات، رضایت توریست‌ها را نسبت به خود جلب کرده است.

هتل وونی پالاس قبرس شمالی

اگر بخواهیم به یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کشور قبرس شمالی اشاره کنیم، قطعا باید از هتل وونی پالاس قبرس شمالی نام ببریم. این هتل در سال 2006 و در شهر گیرنه تاسیس شد. فاصله این هتل تا مرکز شهر حدود یک کیلومتر و تا فرودگاه ارجان 37 کیلومتر است. این هتل علاوه بر ظاهر بسیار شیک و زیبا، امکانات و خدمات بسیار عالی دارد که در قسمت زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

اتاق ها و سوئیت های هتل وونی پالاس قبرس شمالی

قطعا در هنگام رزرو یک هتل، اولین چیزی که هرکسی به آن توجه می‌کند اتاق‌ها و امکانات آن هستند. هتل وونی پالاس قبرس شمالی دارای 176 اتاق است که از این تعداد حدود 170 اتاق به صورت استاندارد و 6 اتاق به صورت سوئیت در اختیار مسافرین قرار می‌گیرند. متراژ اتاق‌های استاندارد 22 متر و متراژ سوئیت‌ها حدود 40 متر است.

امکانات اتاق‌های این هتل شامل: تخت دو نفره، تخت یک نفره، بالکن، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، سیستم وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، دستشویی و حمام ، صندوق امانات، لوازم آرایشی مانند سشوا وغیره است. البته لازم به ذکر است که سوئیت‌های این هتل دارای آشپزخانه مجزا هم هست.

رستوران و کافه بارهای هتل وونی پالاس قبرس شمالی

قطعا غذا خوردن یکی از کارهای لذت بخش در هر سفری است. مخصوصا اگر تاکنون به کشور قبرس شمالی سفر نکرده باشید و از سبک غذایی مردم این کشور اطلاع نداشته باشید. هتل وونی پالاس قبرس شمالی دارای یک رستوران بسیار بزرگ و زیبا است که انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای در آن سرو می‌شود.

همچنین در بخش دیگری از این هتل، کافه‌ای با نام IRISH PUB وجود دارد که در آن انواع کیک‌ها، نوشیدنی‌های مدیترانه‌ای و خنک سرو می‌شود.

خدمات و امکانات هتل وونی پالاس قبرس شمالی

خدمات و امکانات هتل وونی پالاس قبرس شمالی

امکانات رفاهی و تفریحات هتل وونی پالاس قبرس شمالی

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب درمورد هتل وونی پالاس قبرس شمالی، وجود امکانات رفاهی و تفریحات آن است. تفریحاتی مانند جکوزی، سونا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، استخر سرباز، ماساژ، خدمات زیبایی پوست و صورت، سالن بدنسازی، سالن بازی مخصوص کودکان و کلاب‌های شبانه از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی در هتل وونی پالاس قبرس شمالی است.

موقعیت دسترسی هتل وونی پالاس قبرس شمالی

قطعا اینکه یک هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا احتمالا بسیاری از کسانی که به قبرس شمالی سفر کرده‌اند، تاکنون تجربه سفر به این کشور را نداشته و نمی‌دانند که از کدام راه‌ها برای رسیدن به مقصد استفاده کنند. برای چنین شرایطی هتل وونی پالاس قبرس شمالی انتخاب بسیار مناسبی است. زیرا این هتل در شهر گیرنه قرار گرفته و با مرکز شهر فاصله کمی دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه ارجان، حدود 37 کیلومتر است.

علاوه بر آن مسافرین می‌توانند با استفاده از خدمات ترنسفر رایگان از فرودگاه تا مقصد را طی کرده و بدون نگرانی از گم شدن به مقصد خود برسند. از دیگر مزایای موقعیت مکانی این هتل می‌توان به نزدیکی آن به مانند آرامگاه حضرت عمر، بندر گیرنه، قلعه گیرنه و قلعه سنت هیلاریون اشاره کرد.

هتل های قدیمی یا جدید؟ کدام را انتخاب کنیم؟
بسیاری از کسانی که تجربه زیادی در سفر به قبرس شمالی یا حتی سایر کشورهای خارجی را ندارند، برای انتخاب هتل دچار تردید می‌شوند. درواقع آنها نمی‌دانند که بین هتل‌های متعددی که در کشور قبرس وجود دارد، کدام را برای اقامت انتخاب کنند. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی هتل‌های قدیمی در کشور قبرس شمالی بازسازی شده و امروزه از امکانات بسیار کاملی برخوردار هستند. پس نمی‌توان گفت که هتل‌های قدیمی مانند هتل وونی پالاس قبرس شمالی که در سال 2006 ساخته شده، هتل خوبی برای اقامت نیست.

دولت قبرس شمالی به این جهت که بیشترین درآمد را از صنعت گردشگری به دست می‌آورد، از هتل‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی کشور خود حمایت‌ زیادی می‌کند. به همین دلیل هم هست که تمام هتل‌های قبرس شمالی امکانات و خدمات بسیار خوبی دارند. اما تصمیم‌گیری برای اینکه اشخاص در هنگام سفر کدام هتل را انتخاب کنند، امری است که به سلیقه خودشان بستگی دارد. هتل وونی پالاس قبرس شمالی یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این کشور است که سالیانه توریست‌های زیادی برای اقامت در قبرس به سراغ آن می‌روند.

سرمایه گذاری در هتل های قبرس شمالی

شاید اگر درمورد هتل‌های مانند هتل وونی پالاس قبرس شمالی صحبت کنیم، تنها چیزی که به ذهن خیلی از اشخاص برسدف سفر و اقامت در این هتل‌ها باشد. اما ذهن یک سرمایه‌گذار، علاوه بر سفر و گردش در کشور قبرس شمالی، به سمت سرمایه‌گذاری در این هتل‌ها هم می‌رود. امروزه سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی یکی از پرسودترین فعالیت‌های اقتصادی است. علاوه بر آن از آنجایی که بازارهای ملکی این کشور رشد خوبی داشته، خرید ملک در قبرس شمالی هم می‌تواند سود خوبی برای اشخاص داشته باشد.

اما در سمت دیگری از ماجرا، مشارکت در ساخت هتل یا بازسازی آنها، یکی از ایده‌های نوینی است که سوددهی بسیار عالی دارد. زیرا تمام هتل های قبرس به صورت مداوم نیاز به ارتقا و افزایش کیفیت خود دارند، پس در چنین شرایطی مشارکت در ساخت هتل و بازسازی آنها می‌تواند سوددهی خوبی داشته باشد. زیرا با این کار اشخاص در هتل سهام دار خواهند شد و می‌توانند از سوددهی‌های آن استفاده کنند.

تفریحات هتل وونی پالاس قبرس شمالی

تفریحات هتل وونی پالاس قبرس شمالی

سخن پایانی

مطمئنا سفر کردن به کشورهای مختلف همان کاری است که می‌تواند روحیه شما را بهبود داده و تجربیات جذابی را برایتان رقم بزند. البته که در هنگام سفر باید به فاکتورهای حائز اهمیت در آن دقت کنید. رزرو هتل مناسب هم یکی از همین فاکتورهای بسیار مهم است. پس با انتخاب هتل وونی پالاس قبرس شمالی، سفری جذاب به این کشور رنگارنگ و پرجاذبه داشته باشید و از طبیعت زیبایی که در مناطق مختلف آن وجود دارد لذت ببرید.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از شیوه‌های سرمایه‌گذاری، اخذ اقامت و سفر به کشور قبرس شمالی با مشاورین ما در شرکت ظهوریان تماس گرفته و از راهنمایی‌های آنها استفاده کنید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.