هتل کشتی نوح قبرس شمالی

هتل کشتی نوح قبرس شمالی

اگر از هیاهو و شلوغی‌های روزمره خسته شده‌اید، بهترین کار برای رهایی از دغدغه‌ها روزمره، سفر به یک کشور زیبا و جذاب مانند قبرس شمالی است. کشور قبرس شمالی به سبب جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی زیبایی که دارد، یکی از مقصدهای محبوب برای توریست‌ها به شمار می‌رود. از سوی دیگر زندگی در قبرس شمالی باتوجه به شرایط این کشور بسیار مساعد بوده و به همین جهت هم بسیاری از ایرانیان و مردم ساکنین سایر کشورها به مهاجرت، اقامت و سفر به این کشور رویایی علاقه دارند.

اما یکی از موضوعات مهمی که در سفر به قبرس شمالی اهمیت دارد، رزرو هتل محل اقامت است. هتل کشتی نوح قبرس شمالی یکی از بهترین هتل‌های این کشور است که خدمات و امکانات بسیار مفیدی دارد. به‌صورت کلی، هتل‌های قبرس شمالی با ارائه بهترین و کامل‌ترین امکانات، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند. اما نکته مهمی که درمورد هتل کشتی نوح قبرس شمالی وجود دارد این است که مسافرین باتوجه به خدماتی که در این هتل وجود دارد، رضایت همه‌جانبه و کاملی از این هتل دارند.

اگر اهل سفر به کشورهای مختلف باشید و بخواهید تجربه‌های جدیدی به‌دست بیاورید. می‌توانید با رزرو هتل کشتی نوح قبرس شمالی اقامتی جذاب را در این کشور تجربه کنید. حال برای آشنایی با این هتل بسیار جذاب و امکانات آن تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

جذابیت های هتل کشتی نوح قبرس شمالی

جذابیت های هتل کشتی نوح قبرس شمالی

قبرس شمالی، مقصدی جذاب برای مسافرین

قطعا یکی از اهداف هرکسی از مسافرت به کشورهای مختلف، بازدید از جاذبه‌های گردشگری، بناهای تاریخی وغیره است. چیزی که درمورد کشور قبرس شمالی وجود دارد، این است که این کشور دارای بناهای تاریخی و جذابیت‌های زیادی است. علاوه بر آن دولت قبرس شمالی با حفظ بناهای تاریخی و ارتقا کیفیت‌ جاذبه‌های طبیعی، سیل عظیمی از توریست‌ها را به سمت این کشور جذب کرده است.

کشور قبرس شمالی سرزمینی پر فراز و نشیب است که طی سال‌های گذشته، با وقایع و اتفاقات مختلفی روبرو بود. کمبودهای که در سال‌های گذشته در این کشور وجود داشت، زندگی را برای بسیاری از ساکنین این کشور دشوار کرده بود. اما امروزه با افزایش امکانات و خدمات در کشور قبرس شمالی، هرکدام از شهرهای قبرس شمالی به مقصدی جذاب برای سکونت تبدیل شده‌‌اند.

هتل کشتی نوح قبرس شمالی یکی از بهترین هتل‌های قبرس شمالی است که با ارائه بهترین امکانات، خدمات رفاهی مناسبی را به مسافرین ارائه داده و اقامت جذاب‌تری را برای آنها رقم می‌زند. حال اگر شما هم به شناخت بیشتر این هتل علاقه‌مند هستید، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

هتل کشتی نوح قبرس شمالی

هل کشتی نوح یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های قبرس شمالی است که در سال 2011 و در منطقه فاماگوستا تاسیس شد. یکی از مزیت‌های بسیار خوب این هتل نزدیکی آن به فرودگاه ارجان است. این هتل تا فرودگاه حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. همچنین دارای 1300 متر ساحل اختصاصی است که ویویی بسیار جذابی را برای مسافرین خود رقم زده است. علاوه بر آن موفق به کسب رضایت از سوی مسافرین بوده و به همین جهت به عنوان هتل پنج ستاره شناخته می‌شود.

آنچیزی که باعث محبوبیت و شهرت یک هتل می‌شود، امکانات و خدماتی است که توسط آن در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد. حال این امکانات گاهی در قالب امکانات رفاهی و گاهی هم در قالب امکانات عادی در معرض استفاده مسافرین قرار می‌گیرد. امکانات و قابلیت‌های هتل کشتی نوح قبرس شمالی به شرح زیر است:

اتاق‌های هتل کشتی نوح قبرس شمالی

اولین چیزی که باید در هتل کشتی نوح قبرس شمالی به آن بپردازیم، اتاق‌های این هتل است. هتل کشتی نوح یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کشور قبرس شمالی است که بیش از 500 اتاق دارد. از این تعداد حدود 280 اتاق در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته و اتاق های با تخت دو نفره، تک نفره و سایر امکانات رفاهی هستند. مابقی اتاق‌های این هتل که در حدود 288 اتاق هم هستند، به صورت سوئیت یا ویلا در خارج از ساختمان اصلی هتل قرار دارند.

درواقع اگر به صورت ساده‌تر صحبت کنیم، می توان گفت که حدود 288 سوئیت و ویلا در این هتل وجود دارد که تمام امکانات یک خانه، مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب، تخت‌های دو نفره، کینگ، تک نفره وغیره را دارد. این نوع از ویلا یا سوئیت‌ها برای اشخاصی که به صورت خانوادگی به کشور قبرس سفر می‌کنند بسیار مناسب است.

رستوران و کافه هتل کشتی نوح قبرس شمالی

دومین ویژگی بسیار مثبت از هتل کشتی نوح قبرس شمالی، کافه و رستوران این هتل است. اگر به دنبال رستورانی هستید که ویو کامل و 360 درجه‌ای نسبت به تمام مناظر اطراف داشته باشد، قطعا باید به سراغ رستوران فلورا در هتل کشتی نوح بروید. این رستوران دارای منظره بسیار عالی است که بسیاری تمامی مسافرین لذت بخش است.

سرو انواع غذاهای ترکیه و حتی سایر کشورها از اصلی‌ترین ویژگی‌های رستوران فلورا در هتل کشتی نووح قبری شمالی است. علاوه بر کافه این هتل دارای انواع نوشیدنی‌های خوشمزه با کیک‌های تازه است که مزه آن تا مدت‌ها زیر زبان شما باقی می‌ماند.

اتاق های هتل کشتی نوح قبرس شمالی

اتاق های هتل کشتی نوح قبرس شمالی

امکانات رفاهی هتل کشتی نوح قبرس شمالی

یکی از اصلی‌ترین مواردی که تاثیر زیادی در جلب رضایت مسافرین دارد، ارائه بهترین امکانات رفاهی است. هتل کشتی نوح قبرس شمالی امکانات و خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که هر مسافری از آن رضایت کامل دارد. خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، استخر کودکان، سالن بازی، مرکز اسپا، سالن ماساژ، بار ساحلی، اسنک بار، دیسکو و کلاب‌های شبانه از بهترین و جذاب‌ترین خدمات رفاهی در هتل کشتی نوح قبرس شمالی است.

ارائه این امکانات بسیار جذاب و بالا بردن کیفیت آنها باعث شده که بسیاری از کسانی که در سال‌های اخیر به کشور قبرس شمالی سفر کرده‌اند، هتل کشتی نوح را برای اقامت خود انتخاب کنند.

موقعیت مکانی کشتی نوح قبرس شمالی

آخرین موردی که از آن به عنوان مزیت هتل کشتی نوح قبرس شمالی نام می‌بریم، موقعیت مکانی این هتل است. این هتل در منطقه ساحلی فاماگوستا و نزدیک به فرودگاه ارجان قرار دارد. فرودگاه ارجان برای بسیاری از مسافرین قبرس شمالی فرودگاهی نام آشنا است. نزدیکی این هتل به فرودگاه و ترنسفر رایگان از فرودگاه تا هتل باعث محبوبیت بیشتر هتل کشتی نوح شده است.

علاوه بر تمام این موارد، دسترسی بسیار خوب هتل کشتی نوح قبرس شمالی به ساحل و انواع بناهای تاریخی باعث سهولت کار مسافرین شده است. درواقع مسافرین می‌توانند به سادگی در هتل کشتی نوح قبرس شمالی اقامت کرده و به بازدید از بناهای مختلف بپردازند.

چرا در هتل کشتی نوح اقامت می کنیم؟

مسلما هنگامی که قصد سفر به یک کشور خارجی را داریم باید به دنبال هتلی باشیم که شرایط خوبی داشته باشد و امکانات مناسبی را ارائه دهد. هتل کشتی نوح قبرس شمالی علاوه بر ارائه امکانات بسیار خوب و مفید، قیمت بسیار خوبی داشته و کاملا مناسب است. از سوی دیگر پرسنل این هتل به زبان‌های اصلی دنیا مسلط بوده و می‌توانند با هر مسافری و هر زبانی که دارد به راحتی صحبت کنند. این عوامل باعث می‌شود که هرکسی برای سفر به قبرس شمالی هتل کشتی نوح را انتخاب کند.

سفر به قبرس شمالی یا مهاجرت به آن؟

بسیاری از کسانی که به قبرس شمالی سفر می‌کنند، در فکر مهاجرت به این کشور هستند. درواقع شرایط زندگی در قبرس شمالی به‌صورتی است که بسیاری از ایرانیان به سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی و اقامت در ان علاقه دارند. از آنجایی که بازارهای ملکی کشور قبرس شمالی رشد بسیار خوبی داشته، خرید ملک در قبرس شمالی هم به عنوان یک سرمایه گذاری بزرگ شناخته می‌شود.

بدین ترتیب ابتدا اشخاص با یک سفر کوتاه به قبرس شمالی و اقامت در هتل‌های جذابی مانند هتل کشتی نوح، شرایط زندگی در این کشور را بررسی می‌کند. این بررسی شرایط می‌تواند شامل مواردی مانند تحقیق درمورد بازارهای مالی، بازارهای ملکی، بهترین زمان سرمایه‌گذاری، چگونگی اخذ اقامت و حتی کمترین میزان سرمایه برای سرمایه‌گذاری باشد. پس از مساعد بودن شرایط، اشخاص می توانند اقدام به اخذ مهاجرت این کشور کنند.

امکانات هتل کشتی نوح قبرس شمالی

امکانات هتل کشتی نوح قبرس شمالی

سخن پایانی

دور شدن از هیاهوهای روزمره و رسیدن به آرامش با انجام کارهای مفیدی مانند سفر امکان‌پذیر است. پس بیاید بدون فکر کردن به کار و مشغله و زوتین زندگی، به کشور جذاب و پر اتفاقی مانند قبرس شمالی سفر کرده و در یکی از بهترین هتل‌های آن اقامت کنیم. هتل کشتی نوح قبرس شمالی همان هتل بسیار جذابی است که می‌تواند بهترین امکانات را در طول سفر در اختیار مسافرین قرار دهد.

پس اگر شما هم از هیاهو و شلوغی‌های روزمره خود خسته شده‌اید به اقامت در این هتل یا سفر به قبرس شمالی علاقه‌ دارید، حتما با مشاورین ما در شرکت ظهوریان تماس گرفته و اطلاعات کامل را به دست بیاورید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.