هتل کنکورد قبرس شمالی

هتل کنکورد قبرس شمالی

آیا تاکنون تجربه سفر به کشور قبرس شمالی را داشته‌اید؟ کشور قبرس شمالی یکی از جذاب‌ترین کشورهای آسیایی است که در قلب دریای مدیترانه وجود دارد. این جزیره در سال 1974 به سبب جنگ‌ها و حمله دولت ترکیه، از قبرس جنوبی جدا شد و پس از آن به‌صورت مستقل شناخته شد. امروزه به سبب شهرت زندگی در قبرس شمالی و زیبایی این شهر، تعداد زیادی از توریست‌ها و گردشگران قبرس شمالی را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می‌کنند. از آنجایی که در سفر به قبرس شمالی، رزرو هتل از اهمیت زیادی برخوردار است، قصد داریم درمورد یکی از بهترین هتل‌ها، یعنتی هتل کنکورد قبرس شمالی صحبت کنیم.

هتل کنکورد قبرس شمالی یکی از محبوب‌ترین هتل‌های قبرس شمالی است که امکانات و کیفیت بسیار خوبی دارد. اما از آنجایی که احتمالا بسیاری از اشخاص نسبت به این هتل و خدمات آن آگاهی ندارند، ما در این مقاله به صورت کامل تمام خدمات و اطلاعات مربوط به هتل کنکورد قبرس شمالی را ارائه می‌دهیم. پس اگر شما هم قصد سفر به قبرس شمالی را دارید، می‌توانید برای داشتن تجربه یک سفر عالی و اقامت در هتلی مجهز، تا انتها این مقاله را مطاله کرده و با بهترین هتل قبرس شمالی آشنا شوید.

امکانات هتل کنکورد

امکانات هتل کنکورد

قبرس شمالی، سرزمینی جذاب برای سفر

قطعا کسانی که اهل سفر باشند به خوبی می‌دانند که کشور قبرس شمالی یکی از جذاب‌ترین و بهترین کشورهای آسیایی است که جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی دارد. سواحل زیبا، آب‌های زلال و بناهای تاریخی بسیار جالب از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کشور قبرس شمالی است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که کشور قبرس شمالی نه ‌تنها برای مسافرت، بلکه برای زندگی و اقامت دائمی هم بسیار مناسب است. کیفیت زندگی در قبرس شمالی بسیار مساعد بوده و به همین سبب در سال‌های اخیر بسیاری از مهاجرین ایرانی کشور قبرس را برای زندگی خود انتخاب می‌کردند. اما پیش از اینکه کسی قصد مهاجرت، اقامت و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی را داشته باشد، بهتر است که در یک سفر کوتاه، از شرایط زندگی در قبرس شمالی مطلع شود.

تصور کنید که برای سفر به کشور قبرس شمالی آمده‌اید، خب، برای سکونت خود نیاز به یک هتل جذاب و تمیز دارید. در چنین شرایطی هتل کنکورد قبرس شمالی بهترین انتخاب برای شما است که می‌تواند خیال شما را بابت سکونتتان آسوده کند.

هتل کنکورد قبرس شمالی

اگر برای سکونت خود به دنبال یک هتل بسیار عالی هستید، قطعا باید به هتل کنکورد قبرس شمالی اشاره کنیم. این هتل یکی از جذاب‌ترین و بهترین هتل‌های قبرس شمالی است که کار خود را از سال 2018 آغاز کرد. هتل کنکورد قبرس شمالی در 2 کیلومتری منطقه ساحلی بافرا قرار گرفته است. نزدیکی این هتل به ساحل باعث ایجاد فضاهای بسیار زیبا در مقابل دیدگان مسافرین شده است.

امکانات بسیار مدرن، برخورد مناسب پرسنل، چش‌انداز‌های بسیار زیبا، اتاق‌های مجهز و بزرگ با ارائه خدمات کامل از اصلی‌ترین ویژگی‌های هتل کنکورد قبرس شمالی است. اکنون برای اینکه بیشتر با این هتل جذاب آشنا شویم، باید امکانات و خدمات آن را به‌صورت کامل بررسی کنیم.

اتاق های هتل کنکورد قبرس شمالی

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل کنکورد قبرس شمالی این است که تک تک اتاق‌های این هتل دارای امکانات و تجهیزات کاملی هستند. علاوه بر آن باتوجه به امکانات و حتی چینشی که دارند، به دسته‌های مختلفی تقسیم شده‌اند. در حال حاضر در هتل کنکورد قبرس شمالی حدود 10 مدل اتاق وجود دارد که متراژ آنها بین 45 تا 135 متر متفاوت است. مسافرین می‌توانند بر اساس تعداد خود، هرکدام از اتاق‌های این هتل جذاب را رزرو کنند. در ادامه، بهترین و اصلی‌ترین مدل از اتاق‌های قبرس شمالی را به شما معرفی خواهیم کرد:

اتاق کرنر

اتاق‌های کرنر یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اتاق ها برای مسافرینی که تعداد کمی دارند است. متراژ این اتاق‌ها حدود 60 متر بوده و ظرفیت پذیرایی از 3 میهمان را دارند. در این اتاق‌ها یک تخت دو نفره و یک کاناپه تخت‌خواب شو وجود دارد که مسافرین می‌توانند برای استراحت از آن استفاده کنند.

اتاق دلوکس

یکی دیگر از اتاق‌های بسیار کاربردی در هتل کنکورد قبرس شمالی، اتاق دلوکس است. این اتاق‌ها حدود 45 متر بوده و دارای منظره‌های بسیار جذابی است. تخت‌های این اتاق به شکل دونفره و یک کاناپه تخت‌خواب شو است. از بارزترین ویژگی‌های این اتاق می‌توان به منظره بسیار زیبا رو به ساحل اشاره کرد.

اتاق اقیانوس

اتاق اقایونس برای مسافرینی که اهل گردش در شهر هستند بسیار مناسب است، زیرا امکانات بسیار کاملی دارد. این اتاق حدود 60 متر است که ظرفیت پذیرایی از 3 میهمان بزرگسال را دارد. همچنین دارای یک تخت دو نفره و سرویس کاناپه تخت‌خواب شو برای اشخاص بیشتر هم هست. علاوه بر آن دارای بالکن مجزا وان حمام و سرویس کاملی است که می‌تواند لحظات لذت بخشی را برای مسافرین رقم بزند.

اتاق اکسکیوت

اگر دوست دارید صبح‌های خود را با مشاهده طلوع آفتاب اغاز کنید، حتما اتاق اکسکیوت هتل کنکورد را انتخاب کنید. این هتل دارای مناظر بسیار زیبا رو به ساحل است که چشم‌انداز‌های زیبایی دارد. همچنین متراژ این اتاق‌ها 85 متر بوده و دارای یک تخت بزرگ دو نفره و سرویس کاناپه تخت‌خواب شو است.

سوئیت های خانوادگی

سوئیت‌های خانوادگی هتل کنکورد قبرس شمالی بهترین موردی هستند که اشخاص می‌توانند در سفرهای خانوادگی از ان استفاده کنند. این سوئیت‌ها حدود 95 متر بوده و دارای یک تخت دونفره، دو تخت یک نفره و یک سرویس کاناپه تخت‌خواب شو است. چشم‌اندازه‌های این اتاق‌ها در دو مورد باغ و ساحل قرار دارند. درواقع مسافرین می‌توانند بسته به سلیقه و میل خود اتاق‌های خانوادگی با چشم‌اندازه باغ یا ساحل را انتخاب کنند.

هتل کنکورد

هتل کنکورد

سوئیت رویال

یکی از شیک‌ترین و بهترین اتاق‌های هتل کنکورد قبرس شمالی، سوئیت رویال است. این سوئیت دارای یک تخت دبل کینگ و یک تخت دو نفره است. نکته جالب درمورد این اتاق‌ها این است که امکان اضافه کردن سرویس خواب وجود ندارد، اما اتاق‌ها دارای فضای نشمین بسیار مجهزی هستند که مسافرین می‌توانند برای دورهمی‌های خود از آن استفاده کنند. متراژ این اتاق‌ها حدود 135 متر است.

ویلا لوکس

اگر برای سکونت در قبرس شمالی به دنبال محیطی جداگانه هستید که بتوانید به صورت خانوادگی در آن اقامتی راحت و به‌دور از هیاهو داشته باشید، ویلا لوکس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ویلا‌ها که جزوی از هتل کنکورد قبرس شمالی هستند، دارای 650 متر بنا بوده و تمام امکانات لازم برای یک خانه را دارند. درواقع می‌توان گفت این ویلاها به صورت یک ملک جداگانه محسوب شده و کاملا برای سکونت مناسب هستند. در این ویلا امکاناتی مانند آشپزخانه، سرویس حمام و دستشویی، اتاق‌های متعدد و تخت‌های کاربردی قرار گرفته است.

ویلا پرمیوم

ویلا پرمیوم یکی دیگر از ویلاهای بسیار مجهز هتل کنکورد قبرس شمالی است. این نوع از ویلاها در محوطه هتل قرار گرفته‌اند و محیطی مناسب برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شوند. متراژ این ویلا حدود 320 متر بوده و دارای امکانات کاملی است. بکارگیری یک تخت دبل کینگ، یک تخت دبل و دو تخت تک نفره از دیگر مزایای ویلا پرمیوم است.

سایر امکانات هتل کنکورد قبرس شمالی

قطعا هتل مجهزی مانند هتل کنکورد قبرس شمالی فقط اتاق‌های خود را مجهز به امکانات مفید و کاربردی مانند وای‌فای، سرویس‌های اضافه وغیره نمی‌کند. بلکه دارای امکانات عمومی بسیار زیادی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

خدمات نظافتی و آرایشی

در اولین مورد از امکانات عمومی هتل کنکورد قبرس شمالی باید به این نکته اشاره کنیم که نظافت این هتل بسیار مناسب است. خدمات این هتل در هر موقعیتی به تمیزکاری اتاق ها می‌پردازند و محیطی تمیز را برای مسافرین خود ایجاد می‌کنند. علاوه بر آن مسافرین می‌توانند از خدماتی مانند لاندری، خشکشویی، اتوشویی و سایر موارد برای نظافت وسایل و لباس‌های خود استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این هتل بخش آرایشی آن است. درواقع هتل کنکورد قبرس شمالی دارای یک مرکز آرایشی است که اشخاص می‌توانند بسیاری از خدمات آرایشی را در این مکان انجام دهند.

رستوران هتل کنکورد

یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل کنکورد قبرس شمالی رستوران این هتل است. این رستوران دارای فضای مدرن و بسیار جذابی است که در نگاه اول چشم هرکسی را به خود خیره می کند. منو این رستوران شامل غذاهای دریایی، گوشتی و حتی غذاهای مخصوص گیاهخواران است. علاوه بر آن دارای کافه و اسنک بار است که اشخاص می‌توانند روزها و شب‌ها برای میل کردن نوشیدنی و فست‌فودهای مختلف به ان مراجعه کنند.

خدمات هتل کنکورد

خدمات هتل کنکورد

امکانات تفریحی

داشتن امکانات تفریحی مناسب یکی دیگر از ویژگی‌های است که باعث محبوبیت یک هتل می‌شود. چیزی که درمورد هتل کنکورد قبرس شمالی رخ داده هم دقیقا همین است. وجود استخر، سونا، جکوزی و سایر امکانات تفریحی و آبی باعث شهرت و محبوبیت هتل کنکورد قبرس شمالی شده است. علاوه بر آن این هتل دارای فضای مشخصی است که وسایل بازی آبی و غیرآبی بسیار خوبی داشته و اشخاص می‌توانند کودکان خود را برای بازی و سرگرمی به آنجا ببرند.

موقعیت دسترسی هتل کنکورد قبرس شمالی

با بیان تمام این ویژگی‌ها و خدمات، باید به این نکته هم اشاره کنیم که یک هتل خوب باید موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته باشد که مسافرین بتوانند به خوبی به آن برسند یا به مکان‌های دیگر هم مراجعه کنند. هتل کنکورد قبررس شمالی با فرودگاه ارجان، حدود 55 کیلومتر فاصله داشته و اشخاص می‌توانند طی یک ساعت به این فرودگاه برسند. علاوه بر آن نزدیکی به ساحل و قابلیت قدم زنی در کنار سواحل زیبای قبرس شمالی، از دیگر پوئن‌های مثتب در موقعیت جغرافیی این هتل است.

سخن آخر

قطعا هرکسی برای سفر خود به دنبال یک هتل جذاب و زیبا است. چیزی که در هتل کنکورد قبرس شمالی وجود دارد هم دقیقا همین امر است. درواقعه مسافرین می‌توانند در این هتل بسیار زیبا اقامت کرده و از جذابیت‌های شهر‌های قبرس شمالی لذت ببرند. پس اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، به شما توصیه می کنیم در هتل کنکورد قبرس شمالی اقامت داشته باشید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.