هتل یوآل قبرس شمالی

هتل یوآل قبرس شمالی

سفر به هر کشوری می‌تواند روزهای فارغ از دغدغه و مشکل را در زندگی هرکسی رقم بزند. مخصوصا سفر به کشوری که به عنوان یکی از بهترین کشورهای آسیایی شناخته شده و جذابیت‌های آن چشم هرکسی را به خود خیره می‌کند. اما تصور کنید برای فرار از شلوغی‌های روزمره و داشتن روزهای خاطره‌انگیز، قصد سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، برای اولین قدم این سفر چه کارهای انجام می‌دهید؟

پیدا کردن هتل یوآل قبرس شمالی کار چندان سختی نیست، چون اغلب هتل‌های قبرس شمالی امکانات بسیار کاملی داشته و می‌توانند سفر جذابی را برای شما رقم بزنند. شاید تصور کنید که سفر به قبرس، مانند زندگی در قبرس شمالی جذاب و هیجان‌انگیز است، اما باید بگوییم که برخلاف تصور شما، قطعا سفر به این کشور می‌تواند جذابیت‌های صدبرابری داشته باشد.

شاید برخی از اشخاص با هتل یوآل قبرس شمالی و خدمات آن آشنایی نداشته باشند. به همین جهت قصد داریم در این مقاله با بررسی هتل یوآل قبرس شمالی، بهترین هتل‌های این کشور را به شما معرفی کنیم. پس اگر از هیاهو و شلوغی‌های روزمره خود خسته شده‌اید، سفر به قبرس شمالی و اقامت در هتل‌های بی‌نظیر آن بهترین کمکی است که می‌تواند روحیه شما را عوض کند.

ویژگی های هتل یوآل قبرس شمالی

ویژگی های هتل یوآل قبرس شمالی

سفر به قبرس شمالی، سرزمین رویاها

مسلما تاکنون بارها و بارها نام کشور قبرس شمالی به گوشتان خورده است. این کشور با جاذبه‌های بسیار زیبا و سواحل آرام به یکی از مقاصد اصلی‌ برای مسافرت توریستان تبدیل شده است. هتل‌های قبرس شمالی با بهترین خدمات و امکانات پاسخگوی نیاز مسافرین خود بوده و همیشه سعی در جلب رضایت آنها دارند. اما نمی‌توان سفر به قبرس شمالی را محدود به هتل‌ها و امکانات آنها کرد، زیرا قبرس شمالی، خود دارای جاذبه و فراز و نشیب‌های تاریخی بسیار جذابی است.

اگر برای سفر خود به دنبال مقصدی هستید که علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و خیره‌کننده، بناهای تاریخی زیادی هم داشته باشد، حتما باید کشور قبرس شمالی را انتخاب کنید. زیرا هرکدام از شهرهای قبرس شمالی دارای جاذبه های تاریخی و باستانی زیبایی هستند که تمدن و فرهنگ زیادی را در خود جای داده‌اند. از سوی دیگر، شرایط زندگی در قبرس شمالی و مزیت های مثبت آن برای شهروندان، باعث جلب توجه مهاجرین نسبت به این کشور شده است.

هرچند که هدف ما از بیان این مقاله صحبت درمورد زندگی در کشور قبرس شمالی و شیوه‌های مهاجرت به آن نیست، اما حتما در انتها مقاله اشاره‌ای به این موارد خواهیم کرد. اکنون باید درمورد اصلی‌ترین عنوان، یعنی هتل یوآل قبرس شمالی صحبت کنیم.

هتل یوآل قبرس شمالی

هتل یوآل قبرس شمالی ارائه دهنده کامل‌ترین و بهترین خدمات در این کشور هستند. هتل یوآل مخفف شده عبارت (Ultra All Inclusive) است. این عبارت بدین معناست که یک هتل تمام امکانات و خدمات رفاهی را در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد. چیزی که درمورد هتل‌های کشور قبرس شمالی رخ داده همین است. درواقع می‌توان بسیاری از هتل‌های کشور قبرس شمالی را به عنوان هتل یوآل دانست. اما از انجایی که احتمالا برخی از اشخاص برای اولین بار به کشور قبرس سفر می‌کنند و اطلاعاتی از هتل یوآل قبرس شمالی ندارند، در ادامه اسامی هتل یوآل قبرس شمالی را بیان خواهیم کرد:

هتل کنکورد ریزورت

پرطرفدارترین هتل یوآل در قبرس شمالی که چشم هرکسی را به خود خیره کرده، هتل کنکورد ریزورت است. این هتل 5 ستاره در منطقه بافرا قرار گرفته است. ارائه اتاق‌های متفاوت با متراژ‌های 40 تا 140 متری از مزیت‌های بسیار جذاب این هتل است. علاوه بر آن ارائه خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، مرکز اسپا، سالن ورزشی، سالن مراسمات، رستوران، کافه، اسنک بار وغیره از اصلی‌ترین خدماتی است که در هتل کنکورد ریزورت به شما ارائه می‌شود.

هتل مریت رویال

اگر در بین هتل یوآل قبرس شمالی به دنبال هتلی آرام و تمیز هستید، هتل مریت رویال بهترین انتخاب است. این هتل در شهر گیرنه قرار گرفته است. وجود منظره‌های بسیار جذاب از اصلی‌ترین ویژگی‌های این هتل به‌شمار می‌رود. همچنین خدماتی مانند سالن بازی کودکان، استخر کودکان، مرکز اسپا و سالن ورزشی از برترین خدمات هتل مریت رویال است.

هتل مریت پارک

نزدیک‌ترین هتل به دریا در کشور قبرس شمالی قطعا هتل رویال پارک است. فاصله این هتل تا دریا حدود 100 متر بوده و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز برای شنا یا قدم‌زنی به ساحل بروید. علاوه بر آن اگر از شنا در دریا خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از خدمات آبی هتل مانند استخر، سونا، جکوزی وغیره استفاده کنید. مرکز اسپا، سالن ورزشی، سالن مراسمات، زمین تنیس وغیره از دیگر امکانات و خدمات بسیار جذاب این هتل است.

هزینه های هتل یوآل قبرس شمالی

هزینه های هتل یوآل قبرس شمالی

هتل لیماک

هتل لیماک، یکی از اصلی‌ترین هتل یوآل قبرس شمالی که مناظر طبیعی آن زبان‌زد تمامی مسافرین است. درواقع شما می‌توانید در زمان اقامت خود در این هتل، از زیبا‌ترین و خارق‌العاده ترین منظره‌های طبیعی لذت ببرید. یکی از جالب‌ترین نکاتی که درمورد این هتل وجود دارد این است که می‌توان انواع غذاهای چینی، ژاپنی، کره‌ای و تایلندی را در ان پیدا کرد. ستوران چینی، پارک‌های آبی با سرسره‌های بزرگ و هیجان‌انگیز، چندین استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان، اتاق بازی کودکان، سالن غذاخوری، مرکز اسپا و ماساژ، ساحل اختصاصی و یک سالن ورزشی از اصلی‌ترین خدمات هتل لیماک است.

هتل آرکین پالم بیچ

اگر زوج هستید و برای اقامت در کشور قبرس به دنبال هتل یوآل می‌گردید، قطعا هتل ارکین پالم بیچ انتخاب شما خواهد بود. این هتل در شهر فاماگوستا و 1.5 کیلومتری ساحل درینیا قرار دارد. از مثبت‌ترین مزیت‌های این هتل می‌توان به رستوران‌ها و کافه‌های بسیار متنوع آن اشاره کرد. درواقع هرکسی می‌تواند با هر ذائقه متفاوت غذای موردعلاقه خود را در این رستوران میل کند. علاوه بر اینکه اتاق‌های این هتل به صورت استاندارد، سوئیت و سوئیت‌های لوکس قابل رزرو هستند.

هتل کراتوس پرمیوم

در آخرین مورد از هتل‌ یوآل قبرس شمالی باید به هتل کراتوس پرمیوم اشاره کنیم. پس اگر به هتل‌های دریایی علاقه‌داردیف این هتل مخصوص شما است. هتل کراتوس پرمیوم دارای چندین و چند اتاق است که روی سطح آب ساخته شده و برای ساخت سوئیت‌های خود از هتل‌های مالدیوی الهام گرفته است. این هتل دارای سالن بدنسازی، مرکز اسپا، سالن بازی بیلیارد و البته استخر 1350 متری است. این هتل به دلیل خدمات بسیار عالی و کامل در رده هتل‌ یوآل قبرس شمالی با پنج ستاره قرار گرفته است.

چرا هتل یوآل را انتخاب می کنیم؟

در قسمت قبل به معنی و مفهوم هتل یوآل قبرس شمالی اشاره کردیم. مسلما یکی از اصلی‌ترین مواردی که در سفر به هرکشوری، چه قبرس شمالی و چه کشورهای دیگر اهمیت دارد، هتل و خدمات آن است. درواقع هنگامی که کسی به قبرس شمالی سفر کرده و در یکی از هتل‌های آن اقامت می‌کند، انتظار خدمات عالی را دارد. به همین جهت انتخاب هتل یوآل قبرس شمالی و استفاده از خدمات و امکانات کامل هر هتل، می‌تواند سفر لذت بخشی را رقم بزند.

علاوه بر آن، سفر به کشوری مانند قبرس شمالی فقط بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی آن نیست. بلکه باید از خدمات و امکانات و پوئن‌های مثبتی که در این کشور وجود دارد هم استفاده کرد. از سوی دیگر باید به این نکته جالب اشاره کنیم که صاحبان هتل یوآل قبرس شمالی با نهایت استفاده از توانایی و امکانات طبیعی و غیرطبیعی خود، محیط بسیار جذابی را برای مسافران ایجاد کرده‌اند.

سفر تفریحی یا کاری به هتل یوآل قبرس شمالی

در قسمتی از مقاله بیان کردیم که درمورد مهاجرت و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی صحبت خواهیم کرد، خب، سفر به کشوری مانند قبرس شمالی دارای دو شکل است. اولین شکل آن این است که اشخاص به قبرس شمالی سفر کرده و از جاذبه‌های آن لذت برده و در نهایت به کشور خود بازمی‌گردند. اما شکل دیگری از سفر به قبرس شمالی، سفر کاری است. در این نوع گاهی اشخاص با هدف بازدید از هتل یوآل قبرس شمالی و حتی شرایط زندگی و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی به این کشور سفر می‌کنند.

امروزه اموری مانند خرید ملک در قبرس شمالی و حتی مشارکت در پروژه‌های تجاری، یکی از بهترین روند‌های سرمایه‌گذاری در کشور قبرس است. این سرمایه‌گذاری می‌تواند با مشارکت در پروژه‌های مانند ساخت هتل یوآل در قبرس شمالی و حتی رشد و توسعه سایر هتل‌ها و تبدیل آنها به هتل یوآل در کشور قبرس شمالی انجام شود. پس باید بدانید که سفر و اقامت در هتل یوآل قبرس شمالی همیشه با هدف تفریح و گردش نیست، بلکه سوددهی بسیار خوبی هم خواهد داشت.

بهترین هتل یوآل قبرس شمالی

بهترین هتل یوآل قبرس شمالی

جمع بندی: سفر به قبرس و دنیای هتل های یوآل

عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند سفر به کشور قبرس شمالی را برای شما لذت بخش‌تر کند. اقامت در هتل یوآل قبرس شمالی علاوه بر اینکه خیال شما را بابت محل سکونتتان آسوده کرده، بهترین خدمات و امکانات را هم به شما ارائه می‌دهد. پس اگر اهل سفر هستید ولی تاکنون به کشور قبرس شمالی سفر نکرده‌اید، حتما برای اقامت خود هتل یوآل قبرس شمالی را انتخاب کنید.

اقامت در این هتل‌ها علاوه بر استفاده از خدمات و امکانات مختلف، به شما این امکان را می‌دهد که چشم‌انداز‌های زیبایی رو‌ به ساحل، باغ و دریا داشته باشید. تصور کنید می‌توانید هرروز صبح با طلوع خورشید، چشمان خود را باز کرده و از زیبایی‌های تمام نشدنی این کشور جذاب لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.