بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی

بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی

یکی از دغدغه های هر فرد قبل از مهاجرت انتخاب بهترین شهر آن کشور است؛ مقصد ما باید با توجه به آن خصوصیاتی که مدنظرمان است انتخاب شود. به طور مثال یک فرد میل به آب و هوای سردتر یا موقعیتی در دسترس تر به جاذبه های کشور دارد پس انتخاب شهر مقصد تا حد زیادی به معیار و ملاک های مورد نظر ما بستگی دارد.

یکی از دلایلی که قبرس شمالی محبوبیت زیادی برای مهاجرت دارد و معروف به جواهر مدیترانه است وجود سواحل بی شمار و جاذبه های گردشگری بسیار زیاد آن به شمار میرود همچنین داشتن معماری غنی قبرس شمالی سبب شده است که آن را به بهشت روی زمین تفسیر کنند. در ادامه به بررسی بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی میپردازیم تا انتخاب شما برای مقصدی بهتر را راحت تر کنیم.

بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی

بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی

شهر فاماگوستا

اگر انتخاب شما برای زندگی وجود مکان های تاریخی در مقصد است بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی شما فاماگوستا است. این مقصد جذاب که قدمت زیادی دارد احاطه شده توسط دیوارهای کهن وتاریخی است، و به سالهای قرون وسطی برمیگردد. در قبرس شمالی میراث فرهنگی و تاریخی کاملا حفاظت شده هستند و تا امروزه روز به خوبی دست نخورده مانده اند. باید توجه داشته باشیم قبرس شمالی به این دلیل مهد تمدن غرب شناخته شده است که مکان های تاریخی و دیدنی زیادی دارد که جذابیت آن را برای دوست داران این آن دو چندان میکند و زندگی دلچسب تری را به ارمغان می آورد.

در ادامه یکی از خدمات شرکت سرمایه گذاری ظهوریان انجام خدمات سرمایه گذاری در قبرس شمالی است و اگر بدنبال سرمایه گذاری در قبرس شمالی می‌باشید بدون شک شرکت سرمایه گذاری انتخابی جذاب برای شما خواهد بود! با مراجعه به صفحه خدمات سرمایه گذاری ما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این خدمات بدست آورید!

کلانشهر لفکوشا شمالی

این شهر پایتخت قبرس شمالیست اکثر که قصد مهاجرت به کشور زیبای قبرس رادارند هدف اصلیشان زندگی در کنار سواحل و دیدن زیبایی های دریاست اما نیکوزیای شمالی به دلیل مرکزیتی که در کشور دارد از زیبایی دریا محروم است.

اما این مقصد مزیت هایی را دارد؛ نیکوزیای شمالی با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد گردشگران کمتری را به سمت خود جذب میکند این نکته سبب میشود که در فصول حضور گردشگران قیمت ها افزایش چشم گیری نداشته باشند، و باید بدانیم که نیکوزیای شمالی خالی از جاذبه های تارخی نیست و دارای میدان ها و آثار تاریخی زیادی است همچنین این شهر زیبا نقطه ی برخورد دین ها و ملیت های متفاوت است و از شهرهای تجاری مهم محسوب میشود. اگر شما جزو آن دسته از افرادید که آرامش و سکوت را به دریا و سواحل آن ترجیح میدهید بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی نیکوزیای شمالی است.

کلانشهر لفکوشا شمالی

کلانشهر لفکوشا شمالی

شهر گیرنه

اگر جاذبه های تاریخی و سواحل را با هم انتخاب میکنید بهترین شهرقبرس شمالی برای زندگی گیرنه است! این مقصد هیجان انگیز در سواحل شمالی قبرس است که تا 1600 سال قبل از میلاد حضرت مسیح قدمت دارد. یکی از دلایل شهرت آن بندر بسیار زیبا و قلعه ای که در کنار آن قرار دارد است.

علت وجود قلعه را حفاظت در برابر حمله ی اعراب در حدود قرن هفتم میدانند، داخل این جاذبه گردشگری موزه ی کشتی شکسته قرار دارد که کهن ترین کشتی شکسته نامیده شده علاوه بر آن صومعه بلاپیس و قلعه ی شگرف سنت هیلاریون تاریخی بودن این شهر را صد چندان میکند، همچنین کایرنیا که نام یونانی گیرنه است یک بازار ساحلی فوق العاده دارد و وجود ترک های در این مکان آن را به یک مرکز تجاری-گردشگری تمام عیار تبدیل کرده است.

شهر لفکه

یکی از عجایب کشور قبرس شمالی این است که شما در هر یک از شهرهای آن قدم بگذارید آثار تاریخی در آنجا حتما وجود دارد! سولی و کاخ وونی یکی از این زیبایی هاست نکته قابل توجه این است که توسط فردی به نام دوکساندروس، فرمانروا شهر ماریون که یک ایرانی است ساخته شده که از این طریق بتواند شهرک های حمایت کننده یونانیان را تحت نظر داشته باشد.

لفکه در دامنه های رشته کوه عظیم ترودوس که در جوار دو دره؛ یکی منتهی به دریا و دیگری به کوه قرار دارد و در سال1900 جزو اولین شهر های ترک ها است. بهشت پاک عنوان شهر لفکه است که با مکان های قدیمی و سرسبزی و منابع بیشمارش بسیار زیبنده اش می باشد. علاوه بر این دانشگاه اروپایی در دل خود جای داده است که به شدت پرجاذبه است. در ادامه اگر بدنبال کسب اطلاعات درباره شرایط کاری در قبرس شمالی می‌باشید میتوانید صفحه شرایط کاری قبرس شمالی ما مراجعه کنید.

شهر لفکه

شهر لفکه

منطقه اسکله

حدفاصل بین جاده نیکوزیا و فاماگوستا، قسمتی است که رشته کوه های کانتارا با جنگل و دره های بسیار سرسبز تلاقی میشود و منطقه ی بینظیر اسکله که ترک های قبرسی قبلا در آنجا سکونت داشتند و پس از جنگ مجبور به تغییر مکان شده اند را، به وجود آورده است.این مرکز توریستی بسیار مهم که مردمانی به شدت مهمان نواز دارد علاوه بر آن بسیار هنر دوست هستند.

این قسمت از کشور قبرس، مکانی تحت عنوان بوگاز دارد که بندری کوچک و چشم نواز است و دارای رستوران های ماهی و هتل های زیادی است که قایق های ماهیگیری، ماهی ها و آبزی های بسیار تازه آنها را تهیه میکنند.

اسکله شهر بسیار زنده ایست که تا سحر مردم محلی و گردشگران به رقص و پایکوبی در آن میپردازند همچنین یکی از جاذبه های گردشگری آن ساحل های متعدد لانه سازی لاکپشت هاست که کاملا حفاظت شده است و جشنواره سالیانه آن که افراد زیادی را به سمت خود میکشاند دیگر شگفتی های این منطقه به شمار میرود. پس اگر شما دوستدار محیط زیست هستید و از دیدن جنگل و دریا در کنار یکدیگر و شب های زنده شهر لذت میبرید بهترین شهر قبرس برای زندگی قطعا اسکله به شمار میرود.

شهر گوزلیورت

شهری که خاکی سرخ دارد و منبع توت فرنگی و مرکبات است، این قسمت از کشور زیبای قبرس شمالی عاشقان کشاورزی و میوه را به سمت خود میکشاند؛ قسمتی از این میوه ها فرآوری میشود و به مصرف داخلی میرسد و قسمت دیگر آن به کشورهای دیگر صادر میشود. گوزیلوت شلوغی های موجود در دیگر شهرها را ندارد و جشنواره سالانه پرتقال آن را به قطب طبیعت تبدیل کرده است. عاشقان طبیعت باید بدانند گوزیلوت بهترین شهر برای زندگی در قبرس شمالی است.

شهر گوزلیورت

شهر گوزلیورت

جمعیت حاضر در شهرهای قبرس شمالی

در سال 2022 جمعیت حاضر در کشور قبرس حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار نفر بوده است که شهر نیکوزیا، پایتخت این کشور جمعیتی برابر دویست هزار نفر دارد و کم ترین جمعیت مربوط به منطقه اسکله است که حدود جمعیت آن چهار هزار و چهارصد و نود نفر است. با توجه به میزان افراد ساکن در این کشور متوجه میشویم که قبرس شمالی کشور کم جمعیت اما بسیار پیشرونده است. همچنین با مطالعه مطلب ما درباره مراحل خرید ملک در قبرس شمالی می توانید اطلاعات بیشتری درباره مراحل خرید ملک در قبرس شمالی بدست آورید!

قبرس شمالی کشوری زیبا با مردمانی خونگرم!

با توجه به توضیحاتی که پیشتر داده شد قبرس شمالی جزو معدود کشور هایی که همه ی خوبی ها را باهم دارد؛ آب و هوای خوب،طبیعتی بی مثال،مردم مهمان نوازو سواحل زیاد آن زندگی در این کشور را تکراری نمیکند بلکه بسیار هیجان انگیز میکند؛ در این مقاله ما شش شهر را برای شما با جزئیات توضیح دادیم انتخاب بهترین شهربرای زندگی در قبرس شمالی بستگی به اهداف و روحیات شما دارد. اگر شما دلبسته ی قبرس شمالی شدید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه کارگر در قبرس شمالی به صفحه خدمات ما در قبرس شمالی مراجعه کنید.