مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی”: این مقاله به مزایای سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌پردازد”

در چندین سال اخیر، قبرس شمالی به عنوان یکی از پرسودترین بازارهای املاک جهان شناخته شده است. این جزیره جذاب، با آب و هوای بسیار مطلوب و معتدل، جذب سرمایه‌گذاران از مختلف نقاط جهان شده است. بیایید به برخی از عواملی که باعث افزایش ورود سرمایه‌گذاران به قبرس شمالی شده‌اند، نگاهی بیندازیم:

1. آب و هوای مطلوب و معتدل: قبرس شمالی با میانگین 300 روز آفتابی در سال، از بهترین آب و هوای مناطق معتدل مدیترانه‌ای برخوردار است. دمای هوا در اکثر ماه‌ها بین 15 تا 27 درجه سانتی‌گراد متغیر است، که زندگی را در این جزیره زیبا لذت‌بخش می‌کند.

2. قیمت مناسب ملک: در حال حاضر، بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی بهترین قیمت‌ها را در میان کشورهای مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد. قیمت‌های املاک قابل خرید در مناطق ساحلی از 80 هزار پوند برای آپارتمان‌ها و 200 هزار پوند برای ویلاها آغاز می‌شود. آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌های مجلل با بهترین شرایط با قیمت حدود 240 هزار پوند انگلیس و ویلاهای بسیار شیک تا 350 هزار پوند، در مقایسه با قیمت‌های املاک مشابه در سایر نقاط جهان، بسیار کمتر هستند.

به نظر می‌رسد قبرس شمالی با ترکیبی از آب و هوای دلپذیر و قیمت‌های مناسب، جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاران دارد. در ادامه با معرفی مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی در شرکت سرمایه گذاری ظهوریان همراه باشید!

سرمایه گذاری در قبرس شمالی به پوند انگلستان انجام می‌شود که یکی از معتبرترین، پایدارترین و قوی‌ترین ارزهای دنیاست. هر ساله اختلاف ارزش نرخ پوند به دلار و یورو نیز افزایش پیدا می‌کند. خوشبختانه، خرید و فروش ملک در کشور قبرس شمالی به پوند انگلستان می‌باشد. این مورد باعث ترغیب سرمایه‌گذاران خارجی به خرید ملک می‌شود. در طول بازه‌ی زمانی کوتاه، علاوه بر رشد قیمت ملک در این کشور، ارز پوند نیز ارزش افزوده خوبی را به همراه دارد که باعث رشد چند برابری سرمایه برای خریداران می‌گردد.

همچنین لازم به ذکر است که پوند، ارزی است که در مقابل هر تورمی مقاوم است. این نوع سرمایه گذاری در قبرس شمالی، سرمایه‌ی خریداران را نسبت به کشورهای دیگر نظیر دبی، گرجستان، ترکیه و… متمایز می‌کند.

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

امکان اجاره ملک و کسب درآمد ارزی

بسیاری از خریداران جهت فراهم آوردن یک راه درآمد ارزی در قبرس شمالی اقدام به خرید ملک می‌کنند. در قبرس شمالی، اجاره واحدها به دلار یا پوند می‌باشد و تقریباً درآمد اجاره به طور متوسط 10 تا 12 درصد از قیمت ملک به صورت سالیانه می‌باشد. به عنوان مثال، اجاره یک واحد تک‌خوابه به قیمت 140,000 پوند ماهیانه بین 1,100 تا 1,300 پوند است. کسب درآمد ارزی از این راه، جذابیت بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی به همراه دارد.

دریافت سند ملک قطعی وراثی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی، دریافت سند تک‌برگ قطعی و مادام‌العمر به نام خریدار خارجی می‌باشد. بر طبق قوانین دولت قبرس سمالی، سند ملک برای سرمایه‌گذاران خارجی و مردمان کشور قبرس کاملاً یکسان است. حتی بعد از فوت خریدار، ملک بر طبق قوانین به طور کاملاً برابر به ارث خواهد رسید و یا بر طبق وصیت‌نامه‌های ثبت‌شده متوفی عمل خواهد شد.

برای خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی، هیچ گونه نیازی به تاسیس شرکت وجود ندارد، و روند اداری و مراحل قانونی خرید املاک در این جزیره بسیار ساده است. در اکثر پروژه‌ها، با پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ کل، خانه یا ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت می‌شود و بلافاصله امکان انجام مراحل اخذ اقامت، که حداکثر سه هفته طول می‌کشد، فراهم می‌شود.

همچنین فرآیند تنظیم قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است، و افراد خارجی می‌توانند به راحتی مالکیت قطعی و صد در صد بر ملک خریداری شده را داشته باشند. قرارداد خرید در سه نسخه (خریدار، فروشنده، وکیل) به دو زبان ترکی و انگلیسی و در صورت نیاز به فارسی تنظیم می‌گردد و تمامی نسخه‌ها دارای قدرت اجرایی برابر می‌باشند.

لازم است بدانید که سند ملکی که به ورثه تعلق دارد (که معادل آن در کشورهایی مانند دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی وجود ندارد) به خریدار ارائه می شود. پلیس مهاجرت در قبرس شمالی بر اساس ملکی که به نام شما ثبت شده است، فرآیند اقامت شما و خانواده تان را ادامه می دهد، بنابراین از لحاظ قانونی این بخش کار با دقت فراوان و تحت نظر قانون انجام می شود که محیط مناسبی را برای تشویق و استفاده از سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، روسیه و ایران فراهم می کند.

روند ساده اخذ اقامت با سرمایه گذاری در قبرس شمالی

افرادی که تمایل به مهاجرت یا اقامت طولانی مدت در قبرس شمالی دارند، باید برای کسب مجوز اقامت اقدام کنند. برای اخذ اقامت با خرید املاک در قبرس شمالی، پس از انجام مراحل اولیه قرارداد خرید، باید مدارک مربوطه را همراه با نماینده ما به دفاتر ثبت و مالیات ببرید و ملک را به نام خریدار یا خریداران ثبت کنید.

صدور اقامت برای افراد به هیچ وجه منوط به حضور مداوم افراد در قبرس شمالی و اجبار به زندگی در اینجا نیست و خریدار می تواند در هر زمانی و به هر مدتی از قبرس شمالی خارج و یا داخل شود. به همین ترتیب، برخی از افراد با خرید املاک و اخذ اقامت، قبرس را ترک کرده و خانه خود را به اجاره سالانه می دهند. یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت سرمایه گذاری ظهوریان خدمات سرمایه گذاری در قبرس شمالی است! با مراجعه به صفحه خدمات سرمایه گذاری ما می تونید مشاوره رایگان درباره سرمایه گذاری در قبرس شمالی بدست آورید!

روند ساده اخذ اقامت با سرمایه گذاری در قبرس شمالی

روند ساده اخذ اقامت با سرمایه گذاری در قبرس شمالی

نتیجه‌گیری

قبرس شمالی با ارائه مزایایی مانند آب و هوای مطلوب، قیمت‌های مناسب ملک، امکان اجاره ملک و کسب درآمد ارزی، سند ملک قطعی وراثی، فرآیند ساده خرید ملک و اخذ اقامت، به یک مقصد جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.

به طور خلاصه دلایل کلیدی سرمایه گذاری در قبرس شمالی شامل موارد زیر می‌شود

  • آب و هوای دلپذیر و معتدل 300 روز آفتابی در سال
  • قیمت مناسب ملک، شذوغنتیجه‌گیری

قبرس شمالی با ارائه مزایایی مانند آب و هوای مطلوب، قیمت‌های مناسب ملک، امکان اجاره ملک و کسب درآمد ارزی، سند ملک قطعی وراثی، فرآیند ساده خرید ملک و اخذ اقامت، به یک مقصد جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.

دلایل کلیدی سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

  • آب و هوای دلپذیر و معتدل: 300 روز آفتابی در سال
  • قیمت مناسب ملک و آپارتمان‌ها
  • سرمایه‌گذاری به پوند انگلستان بعنوان ارزی قوی و مقاوم در برابر تورم
  • امکان اجاره ملک و کسب درآمد ارزی
  • دریافت سند ملک قطعی وراثی بعنوان سند تک‌برگ مادام‌العمر
  • فرآیند ساده خرید ملک بدون نیاز به تاسیس شرکت
  • اخذ اقامت سریع حداکثر در سه هفته
  • امکان اجاره ملک پس از اخذ اقامت
دلایل کلیدی سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

دلایل کلیدی سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

در نهایت می‌توان نتیجه گرفت قبرس شمالی فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران خارجی است که به دنبال سرمایه‌گذاری امن و پرسود با مزایای متعدد هستند. سرمایه گذاری در قبرس شمالی بدون شک فرصتی استثنایی و جذاب برای بسیاری از افراد است!